Gå til innhold

Piffe opp sexlivet under prøvingen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Inspirert av en annen tråd, bare litt motsatt problemstilling. Vi prøver på barn nr 3 nå. Vi har ikke prøvd særlig lenge, men etter en MA så blir følelser og ønsket litt forsterka gjerne… greia er at jeg vil ikke ha sex kun med formål om å lage baby, jeg vil ha sex fordi det er sykt digg og jeg føler det «bringer meg nærmere» partneren min.. der er ikke min mann…. Jeg sa til han for en uke siden at vi nå går inn i det fertile vinduet, og at jeg er fruktbar any moment. Og siden den dagen har han spurt flere ganger om dagen, om vi bare skal ta en kjapp en og sånn.. og jeg synes det er greit av og til, men ikke hele tiden… og når jeg da spør sånn på tull «ja du trenger å tømme deg?», så svarer han typ «njæ…men du trenger å fylles opp»… og da blir jeg egentlig litt irritert, fordi jeg har sagt det så mange ganger gjennom årene at sex er ikke kun for å lage en baby, og dette vet han uendelig godt… og det gir meg seriøst ingenting å ta en kjapp en hver dag, som varer i tre minutt. Det er jo ikke no nytelse i det… så til dere andre prøvere, hva gjør dere for å piffe opp sexlivet litt og «dra sexen litt bort» fra selve prøvingen? Synes det er litt sånn kvelende at sex blir bortprioritert hele syklusen for utenom «det fertile vindu», og da skal det liksom knulles i 3 minutter før han kommer, gjerne flere ganger om dagen. 

Anonymkode: d63bd...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva med å droppe snakke om fertile vindu og fertilitet? Det er noe du kan vite, men tenker ikke meddele. Kanskje det tar bort pliktfølelsen fra begge to at ble må leveres. 

Anonymkode: 9cd66...015

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...