Gå til innhold

Begge fjernlys/langlys stoppet å fungere etter ene nærlyset tok kveld. Bare å bytte nærlyset?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ene nærlyset på bilen min stoppet å fungere her om dagen. Dette resulterte også i at begge fjernlysene/langlysene stoppet å fungere i tillegg. Er det bare å bytte nærlys pæren som stoppet å fungere så vil fjernlysene funke igjen? Og bør jeg bytte begge nærlysene når jeg først gjør det? Er vel ikke akkurat billig heller...

Det er snakk om en 2011 mod BMW med Xenon lys.  

Anonymkode: 638a2...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare pærer i seg selv kan fort komme på 4000,- og du må regne med litt jobb også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det kan være defekt pære ledningsbrudd dårlig strøm fram til lampe defekt FRM modul (Footwell Control Module)  skiftet jeg på en BMW en gang her har du vel også Xenon om jeg ikke husker feil 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maskinfører skrev (22 timer siden):

Mulig det kan være defekt pære ledningsbrudd dårlig strøm fram til lampe defekt FRM modul (Footwell Control Module)  skiftet jeg på en BMW en gang her har du vel også Xenon om jeg ikke husker feil 

Okei mhmm. Bør jeg bytte begge xenonpærene når jeg først bytter? Har hørt noen si det kan bli litt fargeforskjell? 
Takk for svar!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Okei mhmm. Bør jeg bytte begge xenonpærene når jeg først bytter? Har hørt noen si det kan bli litt fargeforskjell? 
Takk for svar!

Ja det kan du jo gjøre om kan skifte de sjøl rimeligste er Thansen/Bildeler.no  må du på verkstedet er det brått 4 000,- pr pære eller no i den dur,n jo de skiftes i par skiftet på en Toyota en gang 🙂 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
On 4/11/2023 at 9:20 PM, tdm900 said:

Bare pærer i seg selv kan fort komme på 4000,- og du må regne med litt jobb også. 

Hvilken bil har du? 

Anonymkode: 21b30...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...