Gå til innhold

Kvinne søker gamingtips

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet noen om et psykologisk stimulerende dataspill? 

Anonymkode: 45922...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sims hehehhehe

Du kan lage eksen din og gi ham et drittliv

Anonymkode: 12a2b...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sims hehehhehe

Ja, det er det eneste vi kvinner liker å drive med i spill

Anonymkode: 7fe03...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Psykologisk stimulerende, som i at det påvirker tanker og følelser positivt. Helst et spill som er spennende og engasjerende uten at det er for konkurransepreget eller stressende

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Psykologisk stimulerende, som i at det påvirker tanker og følelser positivt. Helst et spill som er spennende og engasjerende uten at det er for konkurransepreget eller stressende

Dette tror jeg blir veldig individuelt. Det er jo smak og behag som avgjør om man finner at et spill påvirker tanker og følelser positivt. 

Hva slags sjanger liker du? RPG? Puzzle games? Strategi? Historiedrevet?

Detroit Become Human er et tankevekkende spill som stiller en del interessante spørsmål om dette med AI, mennesker og hva er et liv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

The Stanley Parable: Ultra Deluxe

Veldig straightforward og svært interessant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tabris skrev (12 minutter siden):

Dette tror jeg blir veldig individuelt. Det er jo smak og behag som avgjør om man finner at et spill påvirker tanker og følelser positivt. 

Hva slags sjanger liker du? RPG? Puzzle games? Strategi? Historiedrevet?

Detroit Become Human er et tankevekkende spill som stiller en del interessante spørsmål om dette med AI, mennesker og hva er et liv.

Ser at det er individuelt hva som oppleves interessant, men dette så ut som noe som kan være spennende for meg. Takk for tips! Vet du om spill i liknende kategori som er gratis og kan spilles på Mac?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

The Stanley Parable: Ultra Deluxe

Veldig straightforward og svært interessant

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tabris said:

Dette!

Har du noen eksempler på hvilke type spill du har opplevd dette med før TS, som du vil ha lignende av?

Jeg for eksempel likte Tell My Why, det var ett fint spill 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Sims hehehhehe

Ikke nok å gjøre det i det virkelige liv? =)

Du kunne jo ha testet Last of us (siden serien er ute og spillet får en litt ny relevans på den måten) I den grad du har sett serien, eller skal se den i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser at det er individuelt hva som oppleves interessant, men dette så ut som noe som kan være spennende for meg. Takk for tips! Vet du om spill i liknende kategori som er gratis og kan spilles på Mac?

Beklager, jeg har ingen kjennskap til Mac og spill :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
anon01 skrev (5 minutter siden):

Dette!

Har du noen eksempler på hvilke type spill du har opplevd dette med før TS, som du vil ha lignende av?

Jeg for eksempel likte Tell My Why, det var ett fint spill 

Jeg har aldri spilt noe før! Jeg har tid jeg må få slått ihjel, og trenger noe som kan vekke meg litt :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ja, det er det eneste vi kvinner liker å drive med i spill

Var det det som sto i innlegget du siterte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker du å spille på pc? Da ville jeg skaffet meg Steam-konto og ville lagt interessante spill på wish-lista og vente på salg. På steam kan du kjøpe spill billig, men også både se andre spille, og lese anmeldelser om spill fra "vanlige brukere". 

jeg liker selv best RPG, et spill der man går gjennom eventyrverden , bygger karakter slik man ønsker det, og kjemper mot monstre. https://store.steampowered.com/app/238960/Path_of_Exile/ path of Exile er gratis å spille på Steam, og er fin måte å teste om du liker RPG-spill. 

https://store.steampowered.com/app/1599340/Lost_Ark/ - Lost ark er også gratis RPG, det har jeg ikke spilt selv men virker spennende. Du må være over 18 for å spille denne.

Men jeg liker også quest-spill, der man løser slags puslespill, f.eks løser mordersaker som detektiv, eller prøve å komme seg ut av et rom eller noe sånn. F.eks, Song of Farca, her igjen fra Steam https://store.steampowered.com/app/1435670/Song_of_Farca/

hvis du synes spill som Sims eller Civilization høres spennende ut, spill der du bygger og styrer livet til andre, se f.eks. Planet Zoo, bare 70 kroner - https://store.steampowered.com/app/703080/Planet_Zoo/ 

uansett, se på Steam, du finner helt sikkert noe du synes virker spennende.

Anonymkode: 92dd6...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...