Laura80 Skrevet 12. april 2023 #21 Del Skrevet 12. april 2023 (endret) Feil tråd Endret 12. april 2023 av Laura80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #22 Del Skrevet 12. april 2023 Ser du spør om ivf er i hovedsak for de som aldri får egne barn. Ivf er ofte valgt hos de som prøver lang tid, enten de har barn fra før, eller ikke, for å prøve fremskynde prosessen. Det er større sjans å bli gravid med ivf enn naturlig fordi de da modner ut fler egg og velger ut «det beste» for å sette inn, mot i vanlige sykluser hvor man bare modner et tilfeldig egg. I tillegg velger de jo ut den beste spermen og det befruktes jo på forhånd så man er jo sikker på at alt er best vdr spermen også. Hvis man i tillegg begynner bli «eldre» er det enda fler som tyr til ivf, før det er altfor sent. i Norge kan du få ivf til du er 46. Du må ta privat da selvsagt, men det er jo også null ventetid og da så det er bra. Mange som Kan få offentlig velger også privat, fordi da slipper de å vente i kø i 1-2 år. Anonymkode: f6f3d...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #23 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (På 11.4.2023 den 14.18): Ok, min AMH er på 5....Og jeg er ikke 42 engang. Er mine sjanser egentlig null? Anonymkode: c7a9f...a2b Er ung og har AMH på 3. Eller jeg hadde AMH på 3. Har siden fått 4 barn naturlig uten hjelp Kvalitet er viktigere enn kvantitet. Anonymkode: 1101d...d89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå