Gå til innhold

Dronninga i klassen på ungd.skolen

Gjest Vinga

Anbefalte innlegg

men altså, det finnes ikke. man får ikke større pupper av p-piller. man kan få større pupper av å gå opp i vekt, noe noen gjør når de går på p-piller.

som de igjen gjør av økt matlyst, ikke direkte pga. p-pillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dronningen gikk i parallell klassen. Men hun var vell dronningen på hele trinnet.

Hun var utrolig flink å danse. og hadde maaange venner, og søt kjæreste.

Hun kunne være litt sjefete.. så ble en del baksnakket. Men de fleste likte henne.

Det ironiske er at hun ble mobbet på barneskolen. Hun var ikke noe "WOW" pen. Men utrolig søt. og veldig sterk personlighet. Hadde et fint fjes og fin kropp. var ikke noe syl tynn. hadde litt på kroppen.. ikke mye. men det gjorde også at hun hadde litt større pupper enn oss andre. Det likte jo guttene godt. ;)

Hun og bestevennina ble påkjørt.. og "dronninga" døde i 10. klasse. Høres nok ut som tull. men det er det desverre ikke. Det var en forferdelig tid. Og hun er dypt savnet av mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men altså, det finnes ikke. man får ikke større pupper av p-piller. man kan få større pupper av å gå opp i vekt, noe noen gjør når de går på p-piller.

Det er vel en sannhet med modifikasjoner. Mine pupper gikk fra en standard B-cup til en stor E-cup de tre første dagene på Marvelon (jeg var 19). Det var vanvittig smertefullt. De forsvant jammen igjen etter noen uker uten p-piller også, så nå er det jo bare tomskinnet igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel?

Jeg fikk større pupper av p-piller, selv om jeg gikk ned i vekt. Jeg hadde heller ikke større matlyst.

Det går faktisk an, så ikke vær så skråsikker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, beklager at jeg tydeligvis satte igang en diskusjon om p-piller her.. :fnise: Men jeg vil heller høre flere fronning-historier ;p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dronningen var høy med langt blondt hår. Hun slet med mange komplekser: turte ikke å gå med den og den matvaren i hånda (det er det hun hadde "hoffet sitt til" og brukte utrolig mye brunkrem og sminke.

Jeg blir litt trist av å tenke på henne idag. Ser at hun fortsatt sminker lag på lag med brunkrem/maskara og likbleiker håret! Hun har en fin kropp...og kunne vært pen hvis hun ikke hadde alle de kompleksene og brukte all denne sminken og hadde den sære "personligheten sin".

Hoffet var tre andre jener. En som var lubben og to stykker som var lave.

Hun som var lubben var "stemmen" i hoffet. Sa alt rett ut og skapte latter for den stive dronningen.

De to lave var forøvrig helt annerledes og ble vel mer og mer venner etterhvert og droppet hoffgjengen etter noen år på barneskolen. Jeg husker dem som jordnære og sympatiske..naturlige og hun ene er faktisk utrolig pen idag. Dronningen og lubben ble alene men fniste godt da "vi som ikke var like kule/ikke ante hvem var" drakk da vi ble russ. (noe de hadde gjort i mange år fra før). Også var vi jo kanskje ikke så ille som de trodde og lignende... Huff. For noen jenter.

Av lubben og dronningen synes jeg lubben er penest idag. Naturlig sminke også har hun slanket seg/ser sunn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

på barneskolen:

full av kviser og veldig stygg. synes fortsatt hun er det. ser henne av og til.. men ekstremt sosial

ungdomskolen: ei pen blond jente. jeg klarte aldri ta øynene bort fra henne. synes hun var så pen. måtte tvinge øynene mine vekk av og til. og jeg er ei jente :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...