Gjest Sexy Cath Skrevet 14. mai 2006 #61 Del Skrevet 14. mai 2006 Dronningen på ungdomskolen var meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #62 Del Skrevet 14. mai 2006 Morsom tråd På min ungdomsskole var det flere konkurrerende dronninger. Grunnen var at folk gikk fra å være bestevenner til fiender over natten, og ergo brøyt ut av gjengen og startet sin egen. Intriger ja Hun jeg husker best hadde brunt hår, søtt ansikt og veldig flott hud. Hun snakket alltid om at hun hadde flotte ben og ville bli modell. Hun fikk elendige karakterer i alle fag, og snakket høyt om dette?! Tror hun syntes det var tøft, hm! Også lå hun over pulten og grein hver gang noen hadde dumpa henne. Skjedde ofte...Hmm, var egentlig litt synd på henne Hun var vel også den første til å ha sex tror jeg. Husker at hun skrøt voldsomt av alle guttene hun hadde feid over på låvefestene. Jadda... Men historien endte slik den måtte ende. Hun ble tidlig gravid og jobber nå på butikken hjemme. Null utdannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tristessa Skrevet 15. mai 2006 #63 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg kan ikke huske at vi hadde noen "dronning i klassen", men ett er sikkert - jeg brukte hele ungdomsskolen på å være misunnelig på alle andre som hadde fine klær, fint hår og som var slanke. Selv var jeg ganske bælstygg og skjemmes når jeg treffer folk som husker hvordan jeg så ut... Heldigvis har jeg vokst mer inn i meg selv nå, for nå vil jeg ikke bytte med noen. Og så virker det som en naturlov, de pene jentene jobber nå på 7-11, mens jeg holder på med drømmestudiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. mai 2006 #64 Del Skrevet 16. mai 2006 Vi hadde vel to dronninger på ungdomsskolen. De var venninner. Men de var ikke maktsyke eller kjipe, bare svært utadvendte og morsomme og lette å snakke med. Den ene var en lav og ganske lubben (eller frodig!) jente som var adoptert fra... husker ikke, men hun var mørk i huden. Absolutt ikke sporty, men veldig sjarmerende. Gikk med kjempediger glinsende lilla dunjakke. (Dette var på 80-tallet, folkens ). Den andre var en blond idrettsberte, husker hvordan hun og de andre i familien hennes lo med absolutt hele fjeset, fra hårrøttene og ned til haka. Så ingen kunne vel bebreide gutta på skolen for å synes at disse to var de søteste. Jeg kjente dem litt, og likte dem godt, selv om jeg var ørlite misunnelig på populariteten. (Tro det eller ei, men jeg gikk på ungdomsskole på Oslo Vest og det var ikke de mest babe'te som var idolene, men de som hadde noe å fare med og som våget å fare med det.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. mai 2006 #65 Del Skrevet 16. mai 2006 På videregående var det ingen spesiell dronning, men de fleste visste jo hvem Celina var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 16. mai 2006 #66 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg kan ikke huske at vi hadde noen "dronning i klassen", men ett er sikkert - jeg brukte hele ungdomsskolen på å være misunnelig på alle andre som hadde fine klær, fint hår og som var slanke. Selv var jeg ganske bælstygg og skjemmes når jeg treffer folk som husker hvordan jeg så ut... Heldigvis har jeg vokst mer inn i meg selv nå, for nå vil jeg ikke bytte med noen. Og så virker det som en naturlov, de pene jentene jobber nå på 7-11, mens jeg holder på med drømmestudiet. ← For en fordom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tristessa Skrevet 16. mai 2006 #67 Del Skrevet 16. mai 2006 For en fordom! ← Åh, jeg nekter ikke for at jeg er fordomsfull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. mai 2006 #68 Del Skrevet 16. mai 2006 Anledningen var at alle skulle vise noe de var opptatte av. Disse hadde med lassevis med sminke, jeg hadde med hamsteren min... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 16. mai 2006 #69 Del Skrevet 16. mai 2006 Åh, jeg nekter ikke for at jeg er fordomsfull. ← Godt det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 31. mai 2006 #70 Del Skrevet 31. mai 2006 Vi hadde vel et par vi ogsaa, og det var ikke meg for aa si det saann.. De var egentlig sote jenter, og snille.. Men jeg hadde det veldig bra med mine venninner! Vi var en gjeng paa 6 som hadde det kjempe goy i lag! Vi gikk ikke aa drakk oss fulle med de eldre guttene, men hadde gjerne overnattingsfester og naar jeg tenker tilbake paa det naa, saa var det akkurat det vi ville gjore ogsaa Vi var egentlig fullt klar over at vi var nerdene i klassen! Alle litt smaa sjenerte, men ogsaa ikke i det hele tatt naar det bare var vi.. Det har vel egentlig gaatt bra med oss alle! Hvordan var venne gjengen deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 31. mai 2006 #71 Del Skrevet 31. mai 2006 Pysjamasparties hadde vi frem til 8. klasse. Etter det ble vi steinkule... Jeg var i den såkalt kule gjengen. Den samme gjengen holdt mye sammen frem til vidregående - deretter skle jeg også inn i en annen "kul" gjeng ettersom jeg byttet skole fra ungdomskolen til VGS (litt fra og til etter oppsplittingen med den "gamle" vennegjengen). Hvorfor føler jeg meg teit når jeg skriver dette? :klø: ... For mange har det gått bra - men for andre har det gått mindre bra. Det har gått bra med mine venninner og kamerater fra VGS, inkludert meg, såklart . Vi festet, hadde oss, og var noen mini-jævler i disse år . Fra min gjeng på ungdomskolen, er det flere som ikke har et godt liv i dag. Jeg tror og mener litt sånn; jo tidligere man starter å feste, røyke, henge med eldre gutter - jo mer disponibel er man for å havne på "feil side" da man vokser til - mht videreutdanning, familieforhold og mer. Dessverre, kan jeg trekke den konklusjonen. Derfor håper jeg mine barn ikke går like hardt ut som jeg selv gjorde fra den dagen jeg fyllte 14 Naiv vil jeg iallefall aldri bli, på det punktet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .... Skrevet 31. mai 2006 #72 Del Skrevet 31. mai 2006 Min gjeng var paa to Min bestevenninne, som jeg fremdeles har kontakt med, ikke like mye, men likevell Vi var vel egentlig ikke de kuleste, men vi hadde det supert i lag, aa folte vel selv vi var litt kule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 4. juni 2006 #73 Del Skrevet 4. juni 2006 det var meg og min bestevenninne! :D og det er vi fremdeles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattblomst Skrevet 24. februar 2007 #74 Del Skrevet 24. februar 2007 Er det flere som har dronning-historier å fortelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2007 #75 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg kan faktisk ikke huske at vi hadde noen dronning i klassen, men det kan ha passert forbi mine da helt uutviklete sosiale antenner De jentene som var mest populære var nok iidlertid de som var ganske flinke på skolen i tillegg til å se ok ut. Ellers var det jo noen som hadde rykte på seg for å være "løsere på tråden" enn andre, og som kjørte en ganske hardsminket stil, men de ble vel ikke akkurat regnet som verken dronninger eller trendsettere. Mulig dronningen fantes i parallellklassen. Jeg selv fantes ikke kul på ungdomsskolen, og ble sikkert knapt lagt merke til, men hører nok til de som har forandret meg mye i voksen alder. Forresten klarte alle jentene fra klassen min seg bra - og det enda jeg vokste opp i et "belastet" område. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget J Skrevet 24. februar 2007 #76 Del Skrevet 24. februar 2007 Vi hadde faktisk ingen. Det "konge-" og "dronning-greiene" ble visket ut allerede i 8. klasse faktisk. Vi var på samme nivå de fleste av oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 24. februar 2007 #77 Del Skrevet 24. februar 2007 Nå er det ikke så lange siden jeg gikk på ungdomskolen da.. Gikk ut for tre år siden, men det var en bærtegjeng der for sure!!Lignet veldig på jentene i Mean Girls: De kuleste vra tre jenter som styrte resten av den kule gjengen. Disse var alle sporty, hadde langt brunt hår med highlights, naturlig sminke og trange jeans. (De går alle på idrettslinja nå). De kledde seg kliss likt og hadde hårte helt likt også. De gikk som oftest i hestehale. En gang da vi øvde til en musikal og var sammen alle sammen i et klasserom hørte jeg en si til en annen: "ååh jeg kan ikke ha håret ned i dag, for jeg har ikke rettetangen med meg!"). Stakkars jenter! I tillegg var disse ekstremt bitchy og så ned på alle som ikke var tynne pene og smiskete. Og de brukte en hver andledning til å vise seg frem, og hadde et synge/dansenummer under hver Grand Prix hvor de alltid vant.I tillegg fikk alle gode karakterer, sikkert pga smisking, for de var veldig falske og er det selv den dag i dag. (Ser de på bussen hver morgen!) Ingen av deres hemmeligheter rant ut og de virka helt perfekte selv om alle visste at de festet hver helg og hadde seg med alle og enhver. Men jeg er en som alltid har blitt mobba for at jeg skiller meg ut i klesveien. Jeg kunne gå med gusjegrønt og lyseblått om hverandre osv og synes jeg bare var så kull + at jeg sier rett ut hav jeg mener, tenker og føler, så jeg satt de ofte litt på plass, noe jeg fikk svi for. Ja, det var tider. Man skulle helst følge strømmen, men jeg har alltid godt min egen vei, og nå får jeg endelig annerkjennelse for det, og ikke nedlatende miner. Kanskje var de litt misunnelige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkersøta Skrevet 24. februar 2007 #78 Del Skrevet 24. februar 2007 Hun hadde langt langt lysebrunt hår. Utadventd, fin kropp, morsom. Hadde mange venner. Drillpike. Ble likt av alle, spesielt guttene. Var aldri sjenert. Partyjente. Vi var bestevenner fra vi var 8 år til 17 ca. Det gikk veldig galt med henne. Hun fikk smaken på rus... Kjenner henne ikke igjen idag, fullstendig på kjøret....VELDIG trist.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolle Skrevet 25. februar 2007 #79 Del Skrevet 25. februar 2007 Det var meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2007 #80 Del Skrevet 25. februar 2007 Er det ikke litt deilig når dronninga har utviklet seg til å bli litt grå, mens kanskje noen av oss andre som var litt mer tilbakeholdne og usikre har blomstret litt? Ikke pent, men det er jo litt deilig å se at dronninga er breiere over rumpa enn deg selv? ← Jeg husker ikke hvem som var dronninga på ungdomsskolen, men på barneskolen var det spesielt to jenter som var populære, og gleden var stor da jeg så hun ene for noen år siden. hun hadde lagt voldsomt på seg og var langtifra pen lenger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå