AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #21 Del Skrevet 10. april 2023 1 hour ago, theTitanic said: Sove bort hele dagen og være oppe halve natta er en uting. Hvorfor det? Jeg jobber i et kreativt yrke og får mange av mine beste ideer sent på kvelden og midt på natta. Lever du mer nobelt med å sove bort hele natta og være oppe hele dagen? Anonymkode: c58fa...c25 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #22 Del Skrevet 10. april 2023 Når en har fri, og ingen forpliktelser, så synes jeg at en må få sove så lenge en vil uten at noen maser. Det er deilig å kunne sove til kl 12 innimellom. hilsen «gammel dame» 57 år Anonymkode: 8975c...4a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #23 Del Skrevet 10. april 2023 Slå av lyden på telefonen.. Sånn.. Fikset.. Anonymkode: 4fbb9...cf7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #24 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fåfengt? Jeg spiser ikke mc hver eneste dag 24/7. hvor står det?? Det er irriterende med først utskjelling fordi jeg vil sove så legger hun på OG SÅ RINGER HUN FLERE ganger? Feiler hun. Da blir det konsekvenser og jeg belter og ta tlf. Anonymkode: 87ffb...4bb Sett telefonen på lydløs. Avvis samtalene. Slå av telefonen. Sov videre. Anonymkode: b1b4a...e31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #25 Del Skrevet 10. april 2023 theTitanic skrev (2 timer siden): Bra du ikke bor hos meg da. Jeg vekker senest 10. Sove bort hele dagen og være oppe halve natta er en uting. Fordi? Anonymkode: 63dfb...9cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 10. april 2023 #26 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvorfor det? Jeg jobber i et kreativt yrke og får mange av mine beste ideer sent på kvelden og midt på natta. Lever du mer nobelt med å sove bort hele natta og være oppe hele dagen? Anonymkode: c58fa...c25 Nettopp! Det er merkelig at man skal defineres av hvilke timer i døgnet man velger å sove. Så lenge man ikke sluntrer unna andre plikter eller ikke får gjort jobben sin så bør folk generelt gi f*** (jeg jobber også kreativt og er b-menneske) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #27 Del Skrevet 10. april 2023 3 hours ago, theTitanic said: Bra du ikke bor hos meg da. Jeg vekker senest 10. Sove bort hele dagen og være oppe halve natta er en uting. Why? Anonymkode: 67e24...467 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 11. april 2023 #28 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fåfengt? Jeg spiser ikke mc hver eneste dag 24/7. hvor står det?? Det er irriterende med først utskjelling fordi jeg vil sove så legger hun på OG SÅ RINGER HUN FLERE ganger? Feiler hun. Da blir det konsekvenser og jeg belter og ta tlf. Anonymkode: 87ffb...4bb Hvor mange timer sover du pr natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #29 Del Skrevet 11. april 2023 ElectricScum skrev (11 timer siden): Nettopp! Det er merkelig at man skal defineres av hvilke timer i døgnet man velger å sove. Så lenge man ikke sluntrer unna andre plikter eller ikke får gjort jobben sin så bør folk generelt gi f*** (jeg jobber også kreativt og er b-menneske) Dette. High five Anonymkode: 87ffb...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #30 Del Skrevet 11. april 2023 På tide å flytte hjemmefra kanskje? Anonymkode: 2431a...443 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #31 Del Skrevet 12. april 2023 Hvis du generelt ikke kommer deg på jobb fordi du snur døgnet, og generelt går glipp av livet fordi du sover hele dagen, så skjønner jeg foreldrene dine. Men hvis du har null problem med å komme deg opp tidlig nok til å gå på jobb etter en sove-lenge-dag, så bør du jo få sove ut i helg/ferie. Anonymkode: e5132...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #32 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (På 10.4.2023 den 11.52): På en fridag. Min mor er sånn og blir irritert når jeg vil sove mer. Hva feiler drt sånne folk som alltid må finne på noe? Jeg er SYKT TRØTT. Siste fridagen i påsken. Hva skal jeg stå opp for? Eneste jeg vil når jeg er våken nok er en tur til mc Donald for frokost middag og kveldsmat. Fader for et mas. Anonymkode: 87ffb...4bb Når man bor i andres hus, så er det slik at man må tilpasse seg husets tider. Bor du i eget hus så kan du bestemme selv. Anonymkode: aa0c5...cf9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #33 Del Skrevet 12. april 2023 Hva slags hopper er det snakk om? Anonymkode: f50d5...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #34 Del Skrevet 12. april 2023 P stå opp tidlig siste dag på ferie hjelper deg å komme opp på skolen første skoledag etterferie. Din mor er en lok dame som bare vil deg vel. Anonymkode: ec7d6...2e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 12. april 2023 #35 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (På 10.4.2023 den 14.22): Jeg er ikke tenåring. Ingen har dermed rett til å vekke meg, eller ha forventninger til meg. Anonymkode: 87ffb...4bb Du får flytte hjemmefra, da kan du gjøre som du vil hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #36 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): På tide å flytte hjemmefra kanskje? Anonymkode: 2431a...443 Eva-Lena skrev (3 minutter siden): Du får flytte hjemmefra, da kan du gjøre som du vil hele tiden. Det står ingen steder at hun bor hos mora. Mora vekker henne ved å ringe gjentatte ganger. Anonymkode: b1b4a...e31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 12. april 2023 #37 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det står ingen steder at hun bor hos mora. Mora vekker henne ved å ringe gjentatte ganger. Anonymkode: b1b4a...e31 Da får hun sette tlf på lydløs da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 12. april 2023 #38 Del Skrevet 12. april 2023 Bor du hos foreldrene dine, så må du være innstilt på følge deres regler. Bor du for deg selv, så tenker jeg at du setter tlf på lydløs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå