AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Del Skrevet 10. april 2023 På en fridag. Min mor er sånn og blir irritert når jeg vil sove mer. Hva feiler drt sånne folk som alltid må finne på noe? Jeg er SYKT TRØTT. Siste fridagen i påsken. Hva skal jeg stå opp for? Eneste jeg vil når jeg er våken nok er en tur til mc Donald for frokost middag og kveldsmat. Fader for et mas. Anonymkode: 87ffb...4bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Del Skrevet 10. april 2023 Kanskje ikke så rart du er trøtt med et sånt kosthold? Moren din prøver nok bare å hjelpe deg til å ikke kaste bort livet ditt, men jeg føler med henne for det fremstår temmelig fåfengt... Anonymkode: 11114...81b 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 10. april 2023 #3 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kanskje ikke så rart du er trøtt med et sånt kosthold? Moren din prøver nok bare å hjelpe deg til å ikke kaste bort livet ditt, men jeg føler med henne for det fremstår temmelig fåfengt... Anonymkode: 11114...81b Herregud for et jævla innlegg 🤣 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): På en fridag. Min mor er sånn og blir irritert når jeg vil sove mer. Hva feiler drt sånne folk som alltid må finne på noe? Jeg er SYKT TRØTT. Siste fridagen i påsken. Hva skal jeg stå opp for? Eneste jeg vil når jeg er våken nok er en tur til mc Donald for frokost middag og kveldsmat. Fader for et mas. Anonymkode: 87ffb...4bb Bor du hjemme? Hvor gammel er du? Anonymkode: 430fb...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Del Skrevet 10. april 2023 Det er helt vanlig når man er tenåring. Du vokser det av deg. Anonymkode: 8dfb0...96c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Del Skrevet 10. april 2023 Er du et voksent menneske ts? Anonymkode: 53fa2...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #7 Del Skrevet 10. april 2023 Mitt barn forventer at jeg er oppe og hopper senest 07.00 alle fridager!😅 Anonymkode: 53ebb...47b 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #8 Del Skrevet 10. april 2023 Om du er tenåring er det 100% normalt at du har en annen døgnrytme enn andre, og siden skolen nekter å tilrettelegge for dette, bør foreldre tillate det hjemme og i ferier. Anonymkode: 287f7...0cb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #9 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje ikke så rart du er trøtt med et sånt kosthold? Moren din prøver nok bare å hjelpe deg til å ikke kaste bort livet ditt, men jeg føler med henne for det fremstår temmelig fåfengt... Anonymkode: 11114...81b Fåfengt? Jeg spiser ikke mc hver eneste dag 24/7. hvor står det?? Det er irriterende med først utskjelling fordi jeg vil sove så legger hun på OG SÅ RINGER HUN FLERE ganger? Feiler hun. Da blir det konsekvenser og jeg belter og ta tlf. Anonymkode: 87ffb...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #10 Del Skrevet 10. april 2023 Min tenåring ble vekt 11 i dag, for han skal jo komme seg opp 7.30 i morgen. Hadde han fått sove hele dagen, så hadde jeg ikke fått han opp i morgen. Anonymkode: f508a...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #11 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Min tenåring ble vekt 11 i dag, for han skal jo komme seg opp 7.30 i morgen. Hadde han fått sove hele dagen, så hadde jeg ikke fått han opp i morgen. Anonymkode: f508a...b90 Jeg er ikke tenåring. Ingen har dermed rett til å vekke meg, eller ha forventninger til meg. Anonymkode: 87ffb...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #12 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er ikke tenåring. Ingen har dermed rett til å vekke meg, eller ha forventninger til meg. Anonymkode: 87ffb...4bb Så du er voksen men ikke i jobb? Anonymkode: a0860...70c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #13 Del Skrevet 10. april 2023 Hvorfor har du telefonen på når du ikke ønsker å bli vekket så grytidlig som kl.12? Anonymkode: 28e41...ef2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 10. april 2023 #14 Del Skrevet 10. april 2023 Ts sier jo det er siste fridagen i påsken, altså er hen i jobb eller skole. Kjære ts. Drit i moraliserende folk som mener dagen din bare har verdi dersom du har stått opp tidlig og vært ute. Det er en norsk greie dette her med 'livet er best ute' og at de som står opp tidlig og driver med friluftsliv er høyverdige mennesker. Slå av telefonen og kos deg med å sove lenge og spise junk på fridagen din 😊 15 minutter siden, AnonymBruker said: Så du er voksen men ikke i jobb? Anonymkode: a0860...70c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #15 Del Skrevet 10. april 2023 Gliffy skrev (10 minutter siden): Ts sier jo det er siste fridagen i påsken, altså er hen i jobb eller skole. Kjære ts. Drit i moraliserende folk som mener dagen din bare har verdi dersom du har stått opp tidlig og vært ute. Det er en norsk greie dette her med 'livet er best ute' og at de som står opp tidlig og driver med friluftsliv er høyverdige mennesker. Slå av telefonen og kos deg med å sove lenge og spise junk på fridagen din 😊 Tusen takk❤️ Anonymkode: 87ffb...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #16 Del Skrevet 10. april 2023 Gliffy skrev (18 minutter siden): Ts sier jo det er siste fridagen i påsken, altså er hen i jobb eller skole. Kjære ts. Drit i moraliserende folk som mener dagen din bare har verdi dersom du har stått opp tidlig og vært ute. Det er en norsk greie dette her med 'livet er best ute' og at de som står opp tidlig og driver med friluftsliv er høyverdige mennesker. Slå av telefonen og kos deg med å sove lenge og spise junk på fridagen din 😊 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg er ikke tenåring. Ingen har dermed rett til å vekke meg, eller ha forventninger til meg. Anonymkode: 87ffb...4bb Da burde ts vel skjønne at enten lærere eller sjefen har forventninger til han? Anonymkode: a0860...70c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 10. april 2023 #17 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er helt vanlig når man er tenåring. Du vokser det av deg. Anonymkode: 8dfb0...96c Gjør man? Jeg sover gjerne til 12. Hadde ikke sagt nei takk til en burger heller. Pusher 50. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 10. april 2023 #18 Del Skrevet 10. april 2023 47 minutter siden, AnonymBruker said: Da burde ts vel skjønne at enten lærere eller sjefen har forventninger til han? Anonymkode: a0860...70c Ikke på fridagen sin nei. Fridagen er til for å slappe av og gjøre det man selv syns er hyggelig og fint. Forventningene slår inn igjen i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 10. april 2023 #19 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): På en fridag. Min mor er sånn og blir irritert når jeg vil sove mer. Hva feiler drt sånne folk som alltid må finne på noe? Jeg er SYKT TRØTT. Siste fridagen i påsken. Hva skal jeg stå opp for? Eneste jeg vil når jeg er våken nok er en tur til mc Donald for frokost middag og kveldsmat. Fader for et mas. Anonymkode: 87ffb...4bb Bra du ikke bor hos meg da. Jeg vekker senest 10. Sove bort hele dagen og være oppe halve natta er en uting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 10. april 2023 #20 Del Skrevet 10. april 2023 Jeg er snart 40, men setter også pris på å sove lenge når jeg kan! lydløs på tlf ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå