Helene Skrevet 2. januar 2006 #1 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg er singel, og trives egentlig godt med det. Men det kommer stadig spørsmål fra familie og venner om jeg ikke skal treffe noen snart. Akkurat det finnes det nok ingen fasit på. Men jeg lurer på hvor man treffer noen. Har prøvd diverse nettsteder, er en sjelden gang ute på by'n, men er også mye hjemme da jeg har barn. Jeg springer ikke til fjells, og er ikke medlem av treningsstudio. Hvis jeg går på kino er det enten alene eller med venninner. Jeg påstår at jeg ikke er på leting, men jeg kan ikke la være å lure likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #2 Del Skrevet 3. januar 2006 Sliter med det samme gitt... Møtte mange fler før, da jeg var med i en organisasjon. Nå er jeg med i organisasjonens andre "del", så er lite aktuelt der Er lite ute på byen, og har vel ikke den helt store troen på at det finnes noen der heller, men jeg får prøve litt mer dette året tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå