Nala Skrevet 1. november 2002 #21 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg var jo bare helt hekta på NKOTB. Dødforelska i Joe. Var på konsert i Spektrum, og det var stort. Hva driver gutta med i dag? Ikke peiling. Sist en av dem stakk seg fram (som jeg fikk med meg) var i "Den sjette sansen". Donnie spilte han forstyrra fyren som skyter Bruce Willis (ikke lett gjenkjennelig, nei). Nala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilliBlaze Skrevet 3. november 2002 #22 Del Skrevet 3. november 2002 Digger 80 talls musikken. Alltid bankers på fest! Det er lite av 90 talls musikken jeg syntes fortjener tittelen "evergreen" som jeg kaller det, men Roxette kom i starten på 90, og det var jo bra det! LilleBlaze's topp 80 talls musikk. I tillfeldig rekkefølge: Europe - Final countdown Samantha Fox - Touch me John Parr - St. Elmos fire Bryan Adams -Summer of 69 Maggie R/OldfieldMoolight shadow + + + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 4. november 2002 #23 Del Skrevet 4. november 2002 Gjorde et kjapt søk på NKOTB og her står sikkert litt om hva de gjør i dag: > http://members.lycos.co.uk/Tracey/nkotbuk.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 4. november 2002 #24 Del Skrevet 4. november 2002 Tok en test om NKOTB inne på denne siden, og fikk kun 20% riktig! Jeg kunne jo ALT om disse guttene en gang i tiden! Please don't go girl.....! Kommer vel til å synge på den sangen resten av dagen nå da, tusen takk! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siina Skrevet 4. november 2002 #25 Del Skrevet 4. november 2002 Hei. Kunne nevnt maange 80-tallsslagere ja, men for å holde meg til 90-tallet: Yaki Da Mr President (Coco Jambo) Macarena Har ikke hørt mer fra dem, og takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Effie Skrevet 4. november 2002 #26 Del Skrevet 4. november 2002 Henger meg på 90-tallet jeg også: Ace of Bace La Bouche 2 Unlimited Dr Alban Eternal Peter Andre Robin.. Og for ikke å glemme East 17 da..! Hehe.. se her: http://www.east17online.co.uk/ Jeg syntes Brian bare var sååå kjekk! (Men de klarte ikke å konkurrere ut Take That da - som alltid var på en soleklar 1. plass hos meg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 5. november 2002 #27 Del Skrevet 5. november 2002 Hva med Culture Beat og Dune? Blumchen (Blossom) og alle de evinnelige mr. music, Jabba dabba doo hits osv osv??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 5. november 2002 #28 Del Skrevet 5. november 2002 Må bare slenge på et par ultimate 80-talls slagers: Limahl: 'Never ending story' xxxxx: 'Words' (Husker ikke hvem som sang den, men den er sånn: Words, don't come easy to me. How can I find a way to make you see I love you words don't come easy.....osv) Hohoho, fikk lyst til å dra på 80-talls fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. november 2002 #29 Del Skrevet 5. november 2002 Mitt lille bidrag: *Vanilla Ice *M.C. Hammer Husker søstra mi og jeg samla på alt vi kom over av NKOTB, vi tapeserte rommet vårt med plakater, gråt t.om. da de kom til Oslo!!!!!!!!!!!!! :oops: :oops: : oops: :oops: :oops: :oops: Godt jeg er anonym her, ja............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. november 2002 #30 Del Skrevet 5. november 2002 Nå er jo jeg Trønder da, men her var det mye D.D.E. det gikk på, med Rai Rai, Vinsjan på kaia, E6, osv... For den del - fremdeles spilles jo det på radio da, men.... *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. november 2002 #31 Del Skrevet 5. november 2002 Forresten, hva med sangen Lemon Tree??? Og Michael learns to Rock (er det ikke sånn det skrives) var jo også en gruppe... Nå kan jeg ikke huske mer - er jo SÅ lenge siden :oops: *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilliBlaze Skrevet 5. november 2002 #32 Del Skrevet 5. november 2002 Til pingpong som ikke husker hvem som hadde "Words (don't come easy)" Det er visst en Franck David tror jeg som hadde den..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 6. november 2002 #33 Del Skrevet 6. november 2002 Marky Mark ! Åååå, jeg digga den fyren rått før i tida. Han var den mest kjekke og sexy duden som fantes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 6. november 2002 #34 Del Skrevet 6. november 2002 no no no no no no no no no no no no there's no limit.... er eb sabg jeg husker veldig godt..men husker ikke hvem so sang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2002 #35 Del Skrevet 7. november 2002 Det var 2 Unlimited som hadde den no no no no no no there`s no limits! Tok den testen om NKOTB, og fikk 50% riktig. Tror ikke jeg skal skryte av det, akkurat..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 7. november 2002 #36 Del Skrevet 7. november 2002 Hei denne radiokanalen har jeg på hver dag og hører på 80- talls musikk: http://www.minradio.no/portalNO/index.asp Det er flere kanaler å velge mellom, 80 - tallsmusikken ligger på GLASNOS . :blunke: Care, dette er jo en genial radio!!! Nå sitter jeg og digger, skjønner du Har akkurat vært gjennom Cutting Crew med I just died in your arms, og tramper nå takten til David Bowie - Let's dance!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 7. november 2002 #37 Del Skrevet 7. november 2002 Tror jeg skal prøve den radiokanalen ja! Høres jo HELT genialt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. november 2002 #38 Del Skrevet 7. november 2002 Woooooow, den radioen er lagt til favorittene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. november 2002 #39 Del Skrevet 11. november 2002 Digga 4 Non Blondes ganske heftig jeg, da...... De hører vel til under 90-talls sjangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shanti_ Skrevet 12. november 2002 #40 Del Skrevet 12. november 2002 Det jeg komme på akkurat nå fra 90-tallet: Robyn Den sangen, I'll be there(...the moon and the stars and the sky...etc)husker ikke hva artisten eller sangen heter.... Spice Girls The Fugees Allure The Thuesdays En sang med en spansk gruppe- tic tac (populær i 96-97) Will Smith( Men in black, bl.a.) Daværende Puff Daddy med I'll be missing you B-witched Aqua Sway hmmm....lider av hjerneteppe akkurat nå, men kan komme på flere senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå