Gjest Janna Skrevet 30. oktober 2002 #1 Del Skrevet 30. oktober 2002 Noen som husker Scatman John, Corona, Rednex og alle de vi hørte på da jeg gikk på barneskolen?? Var det bare døgnfluer? (Jeg er jammen meg glad hvis det er tilfelle for det var egentlig grusom musikk ) Kom plutselig på det når jeg hørte en Shaggy-låt isted :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. oktober 2002 #2 Del Skrevet 30. oktober 2002 Noen som husker Scatman John, Corona, Rednex og alle de vi hørte på da jeg gikk på barneskolen?? Var det bare døgnfluer? (Jeg er jammen meg glad hvis det er tilfelle for det var egentlig grusom musikk ) Kom plutselig på det når jeg hørte en Shaggy-låt isted :blunke: grusom musikk = døgnfluer (inkludert shaggy) :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 30. oktober 2002 #3 Del Skrevet 30. oktober 2002 Shaggy er fæl musikk ja, bortsett fra ÈN låt. Disney-sangen "Under The Sea" fra Den Lille Havfruen Den er artig, liker den! Husker du care flere sånne døgnfluer fra årene 1992-1998?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. oktober 2002 #4 Del Skrevet 30. oktober 2002 Husker ikke om denne er fra 90- eller 80 - tallet: Bros med "when will I be famous? Husker du den?? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. oktober 2002 #5 Del Skrevet 30. oktober 2002 Bros er 80-talls! Fantes ikke god musikk på 90-tallet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. oktober 2002 #6 Del Skrevet 31. oktober 2002 80- tallet er nok best, ja. Hva med: Jonny hates Jazz, Laura Braningan og Rick Ashly :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 31. oktober 2002 #7 Del Skrevet 31. oktober 2002 Ja a jeg husker dem My & my. Og Jamie Walters, må ikke glemme han*s* Skulle på konsert med han husker jeg,men han avlste. var jo sååå skuffa. At 80 tall er bedre er jeg enig i ja. Scatman er død forresten, har jeg lest et sted ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 31. oktober 2002 #8 Del Skrevet 31. oktober 2002 Åååååå, digger 80-tallsmusikk! Eurythmics Billy Ocean Huey Lewis and the news A-ha (!) Ja, kan endelig innrømme at jeg likte dem igjen! Hurraaa:) Aretha Franklin George Michael Wham Madness Fine Young Cannibals Tears for fears Pet Shop Boys Depeche Mode INXS Toto og mange, mange fler :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 31. oktober 2002 #9 Del Skrevet 31. oktober 2002 90-talls: Take That Toni Braxton ("Unbreak my heeaaaaaaaart") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 31. oktober 2002 #10 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jodda jodda, god musikk fantes på 90-tallet! Hva med REM? The Smashing Pumpkins? Nirvana? Pearl Jam? Massive Attack? Björk? Tori Amos? Type o Negative? Malign? Tristania? Seigmenn? Sting? (riktignok en mye eldre artist, men han gav jo ut noe på 90-tallet) Jokke & Valentinerne? (Harry, men gode minner) Og mange fler... Listen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 31. oktober 2002 #11 Del Skrevet 31. oktober 2002 Det var vel ikke så mange døgnfluer i den lista di Lily, men masse bra band/artister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 31. oktober 2002 #12 Del Skrevet 31. oktober 2002 Gina G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2002 #13 Del Skrevet 31. oktober 2002 for meg var REM et 80-tallsfenomen... når jeg var riktig liten (på slutten av 70-tallet) digget vi kizz, abba, elvis, the beatles (dette var i 2 klasse)..det var skikkelig spennende når kizz tok sminken av... *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 31. oktober 2002 #14 Del Skrevet 31. oktober 2002 Det var vel ikke så mange døgnfluer i den lista di Lily, men masse bra band/artister. Ja... Vet det men når Lea sier her:Fantes ikke god musikk på 90-tallet! begynner jeg å lure litt, for bra musikk var det, og ja, jeg vet at REM har holdt på siden 80-tallet... (Og mere til) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 31. oktober 2002 #15 Del Skrevet 31. oktober 2002 NEW KIDS ON THE BLOCK!!!!! De hørte vi aldri noe mer i fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 31. oktober 2002 #16 Del Skrevet 31. oktober 2002 Mye stygg musikk på nittitallet - og åttitallet - og nå.. (men mye bra også - kommer bare på de som jeg liker jeg..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 31. oktober 2002 #17 Del Skrevet 31. oktober 2002 NEW KIDS ON THE BLOCK!!!!! De hørte vi aldri noe mer i fra! GODT ER DET!! Jeg ble nesten mobbet av de andre jentene fordi jeg hverken var forelska i dem, eller likte musikken dems xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2002 #18 Del Skrevet 1. november 2002 ÅÅÅ, jeg likte Joe ganske godt. lurer på hva de gjør nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 1. november 2002 #19 Del Skrevet 1. november 2002 Vel, disse NKOTB gutta....Husker jeg var sååååååååååå misunnelig på venninna mi som var på konsert i spektrum.... :-? Driver ikke noen av dem innen film nå da?? Ingen som har nevnt Return og Europe her....da var jeg liten og det var helt toppers. Kjøpte samlecd'en til return for et par år siden og var på konsert. Kjempemorsomt! Men, musikken fenga ikke helt på samme måte må jeg innrømme.... Kan ikke forstå det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. november 2002 #20 Del Skrevet 1. november 2002 Hei denne radiokanalen har jeg på hver dag og hører på 80- talls musikk: http://www.minradio.no/portalNO/index.asp Det er flere kanaler å velge mellom, 80 - tallsmusikken ligger på GLASNOS . :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå