AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #21 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvor er alle disse mennene som vil ha seriøse forhold med eldre damer egentlig? I følge KG er dette nærmest normen, men jeg ser ikke dette i den virkelige verden 🤔 Og i tillegg er det de kjekkeste, høyeste og største mennene som visstnok stiller seg i kø for å gifte seg med gamle damer... Skjønner ikke dette Anonymkode: c4e64...fbf Jeg har ikke sett et eneste forhold i virkeligheten hvor dama er betydelig eldre. Det er EKSTREMT sært og uvanlig.. At unge menn vil pule alt og alle er ikke noe nytt. Anonymkode: b8c70...f9a
lh45 Skrevet 10. april 2023 #22 Skrevet 10. april 2023 Fordeler med voksne kvinner En voksen kvinne er billigere å date. En yngre kvinne koster minst 12 øl mens en voksen kvinne vil ligge med deg allerede etter en kopp te og et kakestykke. En voksen kvinne kommer aldri å anklage deg for at du utnytter henne. Hun utnytter deg! Voksne kvinner er mer ærlige. Voksne kvinner kommer til å si til deg at du er et svin om du oppfører deg som et. Voksne kvinner tar ikke over dine venner og dine interesser. De har egne venner og interesser. Voksne kvinner er synske. Du trenger aldri å komme og si at du har gjort noe galt. Det vet de allerede. Voksne kvinner er erfarne. De vet at etter 12 øl kan det være litt vanskelig å få den opp. Yngre kvinner trenger litt mer tid å få grep på dette faktum og du må bruke resten av natta til å massere hennes ego med komplimenter. Voksne kvinner kommer aldri til å anklage deg for å stjele de beste årene av hennes liv. De har noen andre allerede stjålet! Og til alle de menn som sier: "Hvorfor kjøpe hele kua når du kan få melka gratis"... Her er en liten oppdatering til dere: Nå for tiden er 80 % av alle kvinner imot ekteskap. Hvorfor? Fordi kvinner skjønner at det ikke er verdt å kjøpe hele grisen, bare for å få en liten pølse... 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #23 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hehe .... Good work "sjef" Som jeg skulle skreve det selv. Jeg bruker da ofte å komme med komplimanger, som f.eks. "Du er altfor fin til å gi opp sex enda" ....osv. Så sier jeg noe sånt som at "Du må ha en mann som vet å verdsette og tlfredsstille ei flott dame som deg, ikke disse gamle gubbene" ..... Samtidig som da ofte første berøringen skjer..... 😉 Veien til soverommet er oftest ikke så veldig lang da ..... hehe Mange blir helt ville, når de etter flere års (gjerne flere tiårs) fravær endelig får kjenne ung hard stake igjen ... og opplever å bli tatt med energi og virilitet 😁 😈 Anonymkode: d6ba1...0f2 Æsj, er dere stolte av å lure gamle damer? Tipper dere ikke har draget på jevngamle kvinner. Anonymkode: d3936...3f6
bullehurk Skrevet 10. april 2023 #24 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Svært, svært mange yngre menn ønsker fast eldre partner. Hvilken verden lever du i? Er du ei ung jente som er misunnelig eller? Kan garantere at vi er svært ettertraktet for yngre menn både for sex og forhold. Anonymkode: c31ab...48f Signeres ! Det har skjedd mye ila. de siste tiår. Fler og fler av oss velger yngre. Sexen er amazing, da begge er på sin høyeste libido + at det blir stadig flere i seriøse forhold også. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eldre kvinner er selve essensen til livet. Trygg, nydelig og vet hva de vil. Både seksuelt og i fast forhold, slår de eldre de yngre ned i støvlene. Er du yngre og ferdig med barn, bør alle menn gå for en kvinne 45 + Du vil ikke angre. Anonymkode: 29332...ae3 Tusen Takk Hilsen Kv. 47 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #25 Skrevet 10. april 2023 lh45 skrev (54 minutter siden): Fordeler med voksne kvinner En voksen kvinne er billigere å date. En yngre kvinne koster minst 12 øl mens en voksen kvinne vil ligge med deg allerede etter en kopp te og et kakestykke. En voksen kvinne kommer aldri å anklage deg for at du utnytter henne. Hun utnytter deg! Voksne kvinner er mer ærlige. Voksne kvinner kommer til å si til deg at du er et svin om du oppfører deg som et. Voksne kvinner tar ikke over dine venner og dine interesser. De har egne venner og interesser. Voksne kvinner er synske. Du trenger aldri å komme og si at du har gjort noe galt. Det vet de allerede. Voksne kvinner er erfarne. De vet at etter 12 øl kan det være litt vanskelig å få den opp. Yngre kvinner trenger litt mer tid å få grep på dette faktum og du må bruke resten av natta til å massere hennes ego med komplimenter. Voksne kvinner kommer aldri til å anklage deg for å stjele de beste årene av hennes liv. De har noen andre allerede stjålet! Og til alle de menn som sier: "Hvorfor kjøpe hele kua når du kan få melka gratis"... Her er en liten oppdatering til dere: Nå for tiden er 80 % av alle kvinner imot ekteskap. Hvorfor? Fordi kvinner skjønner at det ikke er verdt å kjøpe hele grisen, bare for å få en liten pølse... 😂👏👏 Anonymkode: 14c1a...9fb
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #26 Skrevet 10. april 2023 Da jeg var 30 år og på en tur til sydligere strøk, ble jeg sammen med en norsk dame på 60. Vi hadde fantastisk sex en ukes tid. Hun var nyskilt og jeg ugift. Hun hadde voksne barn og barnebarn. Vi ble enige at dette ble en romanse der og da og har ikke møtt henne mer. Glemmer det aldri. Anonymkode: 2ecba...23b 1 2
Bamseklemmer Skrevet 11. april 2023 #27 Skrevet 11. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hehe .... Good work "sjef" Som jeg skulle skreve det selv. Jeg bruker da ofte å komme med komplimanger, som f.eks. "Du er altfor fin til å gi opp sex enda" ....osv. Så sier jeg noe sånt som at "Du må ha en mann som vet å verdsette og tlfredsstille ei flott dame som deg, ikke disse gamle gubbene" ..... Samtidig som da ofte første berøringen skjer..... 😉 Veien til soverommet er oftest ikke så veldig lang da ..... hehe Mange blir helt ville, når de etter flere års (gjerne flere tiårs) fravær endelig får kjenne ung hard stake igjen ... og opplever å bli tatt med energi og virilitet 😁 😈 Anonymkode: d6ba1...0f2 He he, du er en sann Grannylover🙈 Jeg merker det best at de er glad i meg, hvis de holder klemmen ekstra lenge.. Dette signalet lærte jeg i ung alder av ei på 50 år, og etter den tid har jeg aldri sluppet klemmen først. Etterhvert blir klemmen mere intim, så stryker vi, og lager godlyder til hverandre. Enkelte ganger bare kysser jeg de på halsen.. det skjer i ren reflex og er ikke av seksuelle hensikter. Auda, det var ikke meningen å kysse deg.. det bare skjer med dem jeg er blitt ekstra glad i, så smiler jeg.. Så smiler de tilbake.. Åååh, det var faktisk veldig godt, for det er så lenge siden sist.. Så blir det mere kyssing og godlyder, på kinnet, så åpner vi munnen.. så øker pulsen og pusten, så får vi den magiske øyekontakten.. All tvil er borte, det er et forløsende øyeblikk.. verden står liksom stille. Jeg har lyst til å kysse hver kvadratcentimer på deg, jeg vil bare at du skal ha det så godt som mulig, sier jeg. De sier ikke så mye da.. de smiler bare, og kysser meg enda mere. Etter sexen blir vi jo liggende og drøfte veien videre, og de fleste vil ikke ha fast kjæreste. De vil ha meg som fast elsker og handyman.. helt iorden for meg, da vil jeg heller ikke ta betalt for jobben.. for nå har vi jo blitt skikkelige venner, så ler vi begge😅 Endret 11. april 2023 av Bamseklemmer 1 1
Bamseklemmer Skrevet 11. april 2023 #28 Skrevet 11. april 2023 bullehurk skrev (7 timer siden): Det har skjedd mye ila. de siste tiår. Fler og fler av oss velger yngre. Sexen er amazing, da begge er på sin høyeste libido + at det blir stadig flere i seriøse forhold også. Det som tente meg mest med de som var 20-30år eldre, var godlydene de lagde. Det var så ekte, beroliggende, trygt og sinnsykt tennende og høre på. For det gav meg trygghetsfølelse at jeg visste hun hadde det deilig sammen med meg. Den tryggheten fikk jeg ikke bestandig med de jevngamle. Stille som østers.. Jeg trodde jeg gjorde noe galt og ble bekymret, så sexen ble derretter også. Enkelte har ikke like lett for å frigjøre sine lyder, det skjønner jeg. Fordelen med en godt voksen dame er at de ikke holder igjen, og da blir sexen også deretter, det blir mye bedre og mere passion med innlevelse😉 Jeg regner med du lager godlyder, som er så glad i yngre menn? Godlyder er en viktig betryggende info å gi, det er det som virkelig tenner de fleste menn.. det gir de fleste boost til å ta en eller flere runder til.. Men dette visste du sikkert fra før?🙈 1
Bamseklemmer Skrevet 11. april 2023 #29 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da jeg var 30 år og på en tur til sydligere strøk, ble jeg sammen med en norsk dame på 60. Vi hadde fantastisk sex en ukes tid. Hun var nyskilt og jeg ugift. Hun hadde voksne barn og barnebarn. Vi ble enige at dette ble en romanse der og da og har ikke møtt henne mer. Glemmer det aldri. Anonymkode: 2ecba...23b "True Romance" jeg ble oppriktig glad av å lese dette💘 Det er slike gode minner som setter seg fast i hjernebarken...
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #30 Skrevet 11. april 2023 Jeg forstår deg godt ts. Har det akkurat likt, bare motsatt. Tenner på eldre og eldre menn. Men ikke som forhold da. Bare seksuelt. Anonymkode: 803af...31d
isbre Skrevet 11. april 2023 #31 Skrevet 11. april 2023 Føler med deg, med årene har jeg virkelig fått sansen for en gammel frøken. 7600 år gammel og ved navn Juvfonne.. Det er bare leit at Juvfonne har tint masse siden 2010, hennes levetid er kanskje 50-100 år til. 1
911 Skrevet 11. april 2023 #32 Skrevet 11. april 2023 Bamseklemmer skrev (13 timer siden): Det som tente meg mest med de som var 20-30år eldre, var godlydene de lagde. Det var så ekte, beroliggende, trygt og sinnsykt tennende og høre på. For det gav meg trygghetsfølelse at jeg visste hun hadde det deilig sammen med meg. Den tryggheten fikk jeg ikke bestandig med de jevngamle. Stille som østers.. Jeg trodde jeg gjorde noe galt og ble bekymret, så sexen ble derretter også. Enkelte har ikke like lett for å frigjøre sine lyder, det skjønner jeg. Fordelen med en godt voksen dame er at de ikke holder igjen, og da blir sexen også deretter, det blir mye bedre og mere passion med innlevelse😉 Jeg regner med du lager godlyder, som er så glad i yngre menn? Godlyder er en viktig betryggende info å gi, det er det som virkelig tenner de fleste menn.. det gir de fleste boost til å ta en eller flere runder til.. Men dette visste du sikkert fra før?🙈 lh45 skrev (22 timer siden): Fordeler med voksne kvinner En voksen kvinne er billigere å date. En yngre kvinne koster minst 12 øl mens en voksen kvinne vil ligge med deg allerede etter en kopp te og et kakestykke. En voksen kvinne kommer aldri å anklage deg for at du utnytter henne. Hun utnytter deg! Voksne kvinner er mer ærlige. Voksne kvinner kommer til å si til deg at du er et svin om du oppfører deg som et. Voksne kvinner tar ikke over dine venner og dine interesser. De har egne venner og interesser. Voksne kvinner er synske. Du trenger aldri å komme og si at du har gjort noe galt. Det vet de allerede. Voksne kvinner er erfarne. De vet at etter 12 øl kan det være litt vanskelig å få den opp. Yngre kvinner trenger litt mer tid å få grep på dette faktum og du må bruke resten av natta til å massere hennes ego med komplimenter. Voksne kvinner kommer aldri til å anklage deg for å stjele de beste årene av hennes liv. De har noen andre allerede stjålet! Og til alle de menn som sier: "Hvorfor kjøpe hele kua når du kan få melka gratis"... Her er en liten oppdatering til dere: Nå for tiden er 80 % av alle kvinner imot ekteskap. Hvorfor? Fordi kvinner skjønner at det ikke er verdt å kjøpe hele grisen, bare for å få en liten pølse... 🥰😍🙌👏 Så godt og fint skrevet begge to. 1
bullehurk Skrevet 11. april 2023 #33 Skrevet 11. april 2023 Bamseklemmer skrev (15 timer siden): Det som tente meg mest med de som var 20-30år eldre, var godlydene de lagde. Det var så ekte, beroliggende, trygt og sinnsykt tennende og høre på. For det gav meg trygghetsfølelse at jeg visste hun hadde det deilig sammen med meg. Den tryggheten fikk jeg ikke bestandig med de jevngamle. Stille som østers.. Jeg trodde jeg gjorde noe galt og ble bekymret, så sexen ble derretter også. Enkelte har ikke like lett for å frigjøre sine lyder, det skjønner jeg. Fordelen med en godt voksen dame er at de ikke holder igjen, og da blir sexen også deretter, det blir mye bedre og mere passion med innlevelse😉 Jeg regner med du lager godlyder, som er så glad i yngre menn? Godlyder er en viktig betryggende info å gi, det er det som virkelig tenner de fleste menn.. det gir de fleste boost til å ta en eller flere runder til.. Men dette visste du sikkert fra før?🙈 Hehe .. Joda, dette vet jeg nok. 😜 Lydløs sex er ganske så kjedelig. Yngre menn knuller hardere og mer bestemt, får kraftigere orgasmer og lager mer lyd. Lyst avler lyst, og det smitter over helt klart. Noe ganske annet enn et .. "Grynt... snøft .. øøøøhh". ... Og that`s it 😮 Hehe Nei, lydløs og kjedelig gubbesex får andre ta seg av Så lenge jeg kan attrahere yngre menn, tenker jeg å nyte (sex)livet. Sånne herlige karer som deg bamsis gir meg håp for fremtiden ❤️ Klem 2
Bamseklemmer Skrevet 12. april 2023 #34 Skrevet 12. april 2023 Klem tilbake😘 ..Du er bare så nusselig og vennlig💞 og jeg spår deg ei lys og deilig fremtid😛 For å gi deg håp: Jeg har noen elskverdige umettelige damer i 60-80 årene, aldri før har jeg kjent på så noe deilig. Vi kaller det ikke for sex, vi kaller det for omsorg for hverandres nytelse. De har blitt mere sprudlende, kler seg mere utfordrende og bruker litt sminke.. Supernusselig å se at de vil holde yngre pga meg🙈 Vanligvis liker jo ikke menn kvinner som har skrukker, løshud, strekkmerker, hengpupper osv.. Det har nok endt i mange kvinners sexmangel.. Men for min del synes jeg det er dritsexy, og har alltid tent på mye eldre damer enn meg selv. Det som virkelig har gitt meg boost, er at jeg er en omsorgsperson. Og da er det ekstra deilig å se at de liker det jeg gjør med dem. Og når tunga mi treffer dem riktig, kommer den søteste lydene ut av munnen på dem. Det må være superutløsende, etter mange års savn.. av kos og nærhet som kommer ut. Det finnes flere menn som meg, så jeg gir alle eldre kvinner håp. Men de må kanskje litt ut av comfortsonen, og begynne å flørte.. naturen ordner resten 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå