Ronaldo85 Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 (endret) . Endret 12. juli 2023 av BerntHulken 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #2 Skrevet 9. april 2023 BerntHulken skrev (1 minutt siden): Jeg må bare bemerke det; kvinner som er eldre enn meg selv. Jeg er i midten av 30-årene. Har alltid vært sammen med litt yngre/jevnaldrende, både i forhold og seksuelt. I perioder har jeg drømt mye om yngre kvinner, men nå har det sluttet å være spennende. Faktisk har jeg ikke en eneste erfaring med damer som er eldre enn meg i det hele tatt. Alle har vært noen år yngre eller jevnaldrende. Men nå er alt jeg tenker på damer som er betydelig eldre enn meg selv. Jeg syns ikke 5 år eldre er spennende nok, jeg tenker på 15-20 år eldre enn meg. Har chattet med noen få kvinner på et helt platonisk nivå, uten noe sexprat eller slike intensjoner. Jeg ser også kvinner på datingapper som ser fantastiske ut selv om de er 55+. Når jeg ser at de søker yngre menn kjenner jeg et sug i magen. Bare tanken på at det kan skje, at det faktisk er fysisk mulig.. Det gjør noe med meg.. ONS er ikke noe jeg trakter etter, så den ideelle løsningen hadde vært å finne en fast partner uten tanker om noe seriøst. Så tenker jeg at selv kvinner på 50 + har flust av alternativer og at det er vanskelig for oss unge menn å finne noen. Så hvordan gå frem? Du må nok stille deg i kø. Her får jeg så masse forespørsler fra yngre menn at jeg vasser i tilbud. Når du også tenker at det ikke skal være seriøst, men kun sex, så kommer du til å ligge enda lengre bak i køen. Flere og flere yngre menn ønsker også seriøse forhold med eldre kvinner og ikke bare sex. Anonymkode: c31ab...48f 2 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #3 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du må nok stille deg i kø. Her får jeg så masse forespørsler fra yngre menn at jeg vasser i tilbud. Når du også tenker at det ikke skal være seriøst, men kun sex, så kommer du til å ligge enda lengre bak i køen. Flere og flere yngre menn ønsker også seriøse forhold med eldre kvinner og ikke bare sex. Anonymkode: c31ab...48f Du overdriver garantert. Svært, svært få menn vil ha en fast partner som er 10, 15 eller 20 år eldre enn seg selv. Anonymkode: b8c70...f9a 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #4 Skrevet 9. april 2023 Fast eldre elskerinne? De damene over 50 jeg har pratet med som hadde vurdert dette er ikke på nett, de er aktive med det som interesser dem. Om jeg som kvinne skulle vurdert noen med stor aldersforskjell i forold til meg er stor grad av gjensidighet noe jeg trenger. Anonymkode: 0cfee...5da
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #5 Skrevet 9. april 2023 En fast partner uten tanker om noe seriøst... Tja voksne kvinner gidder ikke ha menn i livet sitt om de ikke kan bidra med mer enn pikk. Er du rik og spanderer reiser, teater, middager ute osv så kan du ha en sjans kanskje men du må virkelig ha noe mer enn pikk å tilby Anonymkode: 021b9...490 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #6 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): En fast partner uten tanker om noe seriøst... Tja voksne kvinner gidder ikke ha menn i livet sitt om de ikke kan bidra med mer enn pikk. Er du rik og spanderer reiser, teater, middager ute osv så kan du ha en sjans kanskje men du må virkelig ha noe mer enn pikk å tilby Anonymkode: 021b9...490 Er mange rik går man for unge kvinner.. Anonymkode: b8c70...f9a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #7 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Er mange rik går man for unge kvinner.. Anonymkode: b8c70...f9a Det kommer helt an på preferanser. Rike menn er individer. Mange rike menn foretrekker en intellektuell kontakt og modne aktiviteter med elskerinnen, og ikke en nikkedukke med daddyissues Anonymkode: 021b9...490 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #8 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du overdriver garantert. Svært, svært få menn vil ha en fast partner som er 10, 15 eller 20 år eldre enn seg selv. Anonymkode: b8c70...f9a Orker ikke drittunger som maser om unger og etter 3 år stikker og skal ha barnebidrag 😬 Anonymkode: 9c729...805 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #9 Skrevet 9. april 2023 Jeg er K47 og jeg gidder ikke ligge med menn uten tanker om noe seriøst. Det er å kaste bort tiden min. Jeg er ikke interessert i samboer eller ekteskap, men heller ikke en som skal komme innom å knulle et par ganger i måneden. Det er bare trist. Anonymkode: b173f...1e0 1
Bamseklemmer Skrevet 10. april 2023 #10 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er K47 og jeg gidder ikke ligge med menn uten tanker om noe seriøst. Det er å kaste bort tiden min. Jeg er ikke interessert i samboer eller ekteskap, men heller ikke en som skal komme innom å knulle et par ganger i måneden. Det er bare trist. Anonymkode: b173f...1e0 Hmmm, særbo er jo kanskje tingen for deg.. altså at man er gode venner/kjærester men bor i hvert sitt hjem. Jeg har liker tanken av dette, og det kommer til å bli mere og mere av dette om noen år. Folk i voksen alder liker ikke brudd og flytting hit og dit, vi er godt etablerte og snart nedbetalt lån på innventar og eiendommene sine. Skillsmisser eller brudd ødelegger så mye, både av gode minner og økonomiske tap. Og når vi bor sammen blir ikke romantikken like høy, og spenningen avtar etterhvert. Da ender det opp i et litt kjedelig liv, og etterhvert brudd. Jeg tror hvis man først har kommet inn i et slikt forhold, har det blitt mye mere flørting og romantikk. Også mere behjelpelig av ting du skulle ha fikset i hjemmet. Sexen er jeg ikke i det minst bekymret av, det tar bare litt tid for å tilpasse oss og bli skikkelig kjent hverandre. Og den tiden er ganske så hærlig🤭
Bamseklemmer Skrevet 10. april 2023 #11 Skrevet 10. april 2023 BerntHulken skrev (5 timer siden): ONS er ikke noe jeg trakter etter, så den ideelle løsningen hadde vært å finne en fast partner uten tanker om noe seriøst. Så tenker jeg at selv kvinner på 50 + har flust av alternativer og at det er vanskelig for oss unge menn å finne noen. Så hvordan gå frem? Jeg har masse erfaring med eldre damer.. men det er stort sett damer, som trenger hjelp med litt handyting i huset sitt. Så det har gått litt på anbefalinger fra venners venner. Alle tror selvfølgelig at jeg bare er der å fikser ting, og de fleste tror jo ikke at vi har sex.. men sannheten er noe helt annet. Fremgangsmåten for å komme innpå temaet sex, er den samme som en kvinne i 40 årene. Men de eldre er ufattelig flink til å flørte seg til sengs.. de duller og sjenker kaffe hele tiden og ser på når jeg jobber, og kommer praten så langt som til sex.. sier de ofte: Nei, sexen er hun ferdig med.. det er vel ingen som vil ha ei gammel kjærring som meg uansett, så ler hun. De gangene de sier det, blir jobben satt på vent. Andre ganger ymter hun om litt massasje i nakken, da er jeg snar å slenger fra meg hammeren... Tipset mitt er å ikke spør om sex sånn generelt.. bli heller med på flørten hennes og oppvarte hun litt, eldre kvinner liker veldig godt en romantisk tone😇 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #12 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du overdriver garantert. Svært, svært få menn vil ha en fast partner som er 10, 15 eller 20 år eldre enn seg selv. Anonymkode: b8c70...f9a Du vet nok ikke hva du snakker om....tipper du er kvinne i 20-30 årene,da vet dere ofte ikke hva dere snakker om 🙂 Anonymkode: d30ce...652 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #13 Skrevet 10. april 2023 BerntHulken skrev (12 timer siden): Faktisk har jeg ikke en eneste erfaring med damer som er eldre enn meg i det hele tatt. Alle har vært noen år yngre eller jevnaldrende. Motsatt av meg. Aldri holdt på med en yngre. Kun eldre eller jevnaldrende. De oser mye mer seksualitet en yngre. Anonymkode: 6e5ea...8ca
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #14 Skrevet 10. april 2023 Bamseklemmer skrev (7 timer siden): , og kommer praten så langt som til sex.. sier de ofte: Nei, sexen er hun ferdig med.. det er vel ingen som vil ha ei gammel kjærring som meg uansett, så ler hun. De gangene de sier det, blir jobben satt på vent. Andre ganger ymter h Hehe .... Good work "sjef" Som jeg skulle skreve det selv. Jeg bruker da ofte å komme med komplimanger, som f.eks. "Du er altfor fin til å gi opp sex enda" ....osv. Så sier jeg noe sånt som at "Du må ha en mann som vet å verdsette og tlfredsstille ei flott dame som deg, ikke disse gamle gubbene" ..... Samtidig som da ofte første berøringen skjer..... 😉 Veien til soverommet er oftest ikke så veldig lang da ..... hehe Mange blir helt ville, når de etter flere års (gjerne flere tiårs) fravær endelig får kjenne ung hard stake igjen ... og opplever å bli tatt med energi og virilitet 😁 😈 Anonymkode: d6ba1...0f2 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #15 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Motsatt av meg. Aldri holdt på med en yngre. Kun eldre eller jevnaldrende. De oser mye mer seksualitet en yngre. Anonymkode: 6e5ea...8ca Kunne ikke vært mer enig ! Mange har en erotisk utstråling av en annen verden. 😜 Anonymkode: d6ba1...0f2 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #16 Skrevet 10. april 2023 BerntHulken skrev (14 timer siden): Jeg må bare bemerke det; kvinner som er eldre enn meg selv. Jeg er i midten av 30-årene. Har alltid vært sammen med litt yngre/jevnaldrende, både i forhold og seksuelt. I perioder har jeg drømt mye om yngre kvinner, men nå har det sluttet å være spennende. Faktisk har jeg ikke en eneste erfaring med damer som er eldre enn meg i det hele tatt. Alle har vært noen år yngre eller jevnaldrende. Men nå er alt jeg tenker på damer som er betydelig eldre enn meg selv. Jeg syns ikke 5 år eldre er spennende nok, jeg tenker på 15-20 år eldre enn meg. Har chattet med noen få kvinner på et helt platonisk nivå, uten noe sexprat eller slike intensjoner. Jeg ser også kvinner på datingapper som ser fantastiske ut selv om de er 55+. Når jeg ser at de søker yngre menn kjenner jeg et sug i magen. Bare tanken på at det kan skje, at det faktisk er fysisk mulig.. Det gjør noe med meg.. ONS er ikke noe jeg trakter etter, så den ideelle løsningen hadde vært å finne en fast partner uten tanker om noe seriøst. Så tenker jeg at selv kvinner på 50 + har flust av alternativer og at det er vanskelig for oss unge menn å finne noen. Så hvordan gå frem? Må si som flere andre her, du må nok stille deg i kø☺️ K55 her, overhode ikke vanskelig å finne en yngre elsker. Traff han på et treningssenter.. Jeg har det jeg trenger, god jobb og økonomi i og ønsker ikke ny mann på permanent basis. Men har ikke gitt opp sexlivet😉 Anonymkode: 14c1a...9fb 2 2 1
Tennplugg Skrevet 10. april 2023 #17 Skrevet 10. april 2023 BerntHulken skrev (17 timer siden): .....ONS er ikke noe jeg trakter etter, så den ideelle løsningen hadde vært å finne en fast partner uten tanker om noe seriøst. Så tenker jeg at selv kvinner på 50 + har flust av alternativer og at det er vanskelig for oss unge menn å finne noen. Så hvordan gå frem? AnonymBruker skrev (17 timer siden): Du må nok stille deg i kø. Her får jeg så masse forespørsler fra yngre menn at jeg vasser i tilbud. Når du også tenker at det ikke skal være seriøst, men kun sex, så kommer du til å ligge enda lengre bak i køen. Flere og flere yngre menn ønsker også seriøse forhold med eldre kvinner og ikke bare sex. Anonymkode: c31ab...48f AnonymBruker skrev (17 timer siden): Du overdriver garantert. Svært, svært få menn vil ha en fast partner som er 10, 15 eller 20 år eldre enn seg selv. Anonymkode: b8c70...f9a Tror TS representerer ganske mange menn som ønsker seg en voksen dame vesentlig eldre enn han selv. Jeg "vasser" også i tilbud uten at det nødvendigvis er like stas alltid, de fleste er uaktuelle uansett. Dette handler nok som oftest ikke om å finne seg en fast partner/livsledsager men å dele deilige øyeblikk/kvelder og stunder med og da kjenner jeg meg godt igjen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #18 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du overdriver garantert. Svært, svært få menn vil ha en fast partner som er 10, 15 eller 20 år eldre enn seg selv. Anonymkode: b8c70...f9a Svært, svært mange yngre menn ønsker fast eldre partner. Hvilken verden lever du i? Er du ei ung jente som er misunnelig eller? Kan garantere at vi er svært ettertraktet for yngre menn både for sex og forhold. Anonymkode: c31ab...48f 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #19 Skrevet 10. april 2023 Eldre kvinner er selve essensen til livet. Trygg, nydelig og vet hva de vil. Både seksuelt og i fast forhold, slår de eldre de yngre ned i støvlene. Er du yngre og ferdig med barn, bør alle menn gå for en kvinne 45 + Du vil ikke angre. Anonymkode: 29332...ae3 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #20 Skrevet 10. april 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Flere og flere yngre menn ønsker også seriøse forhold med eldre kvinner og ikke bare sex. 12 hours ago, AnonymBruker said: Du vet nok ikke hva du snakker om....tipper du er kvinne i 20-30 årene,da vet dere ofte ikke hva dere snakker om 🙂 Anonymkode: d30ce...652 Hvor er alle disse mennene som vil ha seriøse forhold med eldre damer egentlig? I følge KG er dette nærmest normen, men jeg ser ikke dette i den virkelige verden 🤔 Og i tillegg er det de kjekkeste, høyeste og største mennene som visstnok stiller seg i kø for å gifte seg med gamle damer... Skjønner ikke dette Anonymkode: c4e64...fbf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå