Gå til innhold

Hun bruker ikke sminke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker heller aldri sminke. Har da ikke hatt noe problem med å få menn. Men hadde en mann ment at jeg burde bruke sminke, så hadde jeg dumpet han.

Anonymkode: 3e1ac...bfb

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dump henne. Hun fortjener bedre

Anonymkode: c7bad...423

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det som er litt morsomt er at hun sikkert sminker seg, men går for mer naturlig look, og så innbiller TS seg at hun aldri bruker sminke :ler:

Det er bare å dumpe og finne ei pyntedukke med synlig mengde sminke, hvis det er så nøye! ;)

Anonymkode: 2dc5e...5ec

Og hvordan kan du påstå det? 

Jeg bruker absolutt ingen sminke, kun øyebrynsgele ☺️. Har ikke brukt sminke på flere år. Er naturlig vakker 😇

Anonymkode: f360f...5b0

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Daria said:

Hvorfor er det så sikkert? Det er faktisk en del av oss som helt genuint  aldri bruker sminke og lever helt fint med det. En date  som gjorde min manglende sminkebruk til sitt problem ville fort få slippe å bli plaget mer av det  - og  det ville ikke  vært fordi jeg la om sminkevanene mine...

Hehe... Har vært sammen med min kjære i ca 6000 dager nå, og hun har vært sminket EN gang, da vi giftet oss og feiret bryllup for 15 år siden. Det er ikke noe savn. Ellers vet jeg ikke om hun engang vet hvor hennes sikkert 20 år gamle sminke befinner seg i huset. Hva skal hun i det hele tatt med den?

Anonymkode: 07f3a...3a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og hvordan kan du påstå det? 

Jeg bruker absolutt ingen sminke, kun øyebrynsgele ☺️. Har ikke brukt sminke på flere år. Er naturlig vakker 😇

Anonymkode: f360f...5b0

Det var da voldsomt som jeg skulle misforstås...
Jeg påstår ikke noe som helst, jeg bare påpeker at menn flest ikke klarer å se forskjell på et naturlig sminket ansikt og et ansikt uten sminke. Og at Ts muligens vurderer å gjøre det slutt med ei som faktisk bruker sminke, noe som jo er helt tullete (men også litt gøy siden han skyter seg selv litt i foten).

Jeg bruker sjeldent sminke, både fordi jeg reagerer på alt mulig og får lett eksem, men også fordi jeg aldri gidder selv om jeg ikke akkurat er naturlig vakker.

Sånn, nå håper jeg at jeg har forklart meg greit...

Anonymkode: 2dc5e...5ec

• Liker 1
Skrevet

Er du så overfladisk så syns jeg at du skal stikke med en gang. Heldigvis har ingen noen plikt til å kline gørr i fjeset.

• Liker 1
Skrevet

Det kunne vært meg. Jeg bruker sminke noen få ganger i året når jeg føler for det. Jeg er fornøyd med ansiktet mitt uten sminke, og dagen jeg sminker meg for menn må jeg ha pådratt meg en hjerneskade. 

Dump henne du. Hun fortjener bedre! 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du må bare dumpe! 

Jeg har lært selv. Ble sammen med en som holdt på å miste håret, og han hadde ikke barbert det. Et punkt jeg tenkte ville bli enkelt og gjøre noe med... 

Det var det IKKE! kranglet om det dritt håret i 10 år! hvor mye han skulle barber osv... 

Jeg bruker ikke sminke til vanlig jeg eller. Gjorde det før når jeg var ynger. Nå gjør jeg det bare innimellom. 

Dette er ikke en tråd om man er for sminke eller ikke, men om ulikheter og ulike preferanser mellom partnere. 

Anonymkode: f7cfd...4b0

Skrevet
MarianneE skrev (5 timer siden):

Ja, jeg synes du burde dumpe henne. Hun fortjener bedre.

Det er jo mulig hun ikke gjør det, hvis hun rett og slett ikke gidder. Høres slaskete ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...