Gå til innhold

Hun bruker ikke sminke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en dame et par ganger nå. Alt er bra sånn sett og vi har ting til felles etc. Ikke noe å utsette på der. 

MEN! Hun bruker ikke sminke. Ingenting. Ingenting rundt øynene, ikke leppestift eller noe i ansiktet. Jeg synes det er skikkelig unormalt fordi alle jenter og damer som jeg kjenner bruker det hver dag. Hvorfor kan ikke hun også gjøre det? Hadde hun gjort det hadde hun sett mye mer fresh ut også. 

Har prøvd å ta det opp med henne, men da bare sier hun at hun ikke er så glad i å gå med sminke.. 

Jeg vurderer å dumpe henne pga dette. 

Anonymkode: 39bcb...936

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel... 

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dump henne du. Det er hennes kropp og hennes valg og du kan ikke bestemme over henne 

Anonymkode: f82af...b84

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig forsøk. 

Anonymkode: 3ebb2...275

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Bruker du sminke selv? Dekker du over de grove manneporene dine og bruker eyeliner for å få mere intense og forførende øyne? Vokser du overkroppen og ballene? 

Hvis ikke syns jeg du skal begynne med det 

Anonymkode: f82af...b84

• Liker 11
Gjest Warrior
Skrevet

Gratulerer du har funnet ei dame med kjempebra selvbilde som tørr å vise sitt ekte utseende, og ikke må gjøre som alle andre som må sminke seg hele tiden. 

Ingen som nekter deg å dumpe henne. Det er kun ditt valg. Vil du ha ei som må sminke seg så finner du ei som sminker seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Å kline trynet fullt av kjemikalier flere ganger om dagen, det er jo det eneste fornuftige. Folk som unngår det, må jo være helt idioter, så du bør bare løpe så fort og så langt fra henne som overhodet mulig.

Finn deg heller ei dame som aldri viser seg i dagslys uten sminke. Helst bør hun ha fillers både her og der og ta botox, spraytan og brazilian regelmessig. Hvis hun i tillegg har brystimplantater, kunstige negler, hair-extentions, er veganer og legger igjen 5000,- i måneden på blivakker.no, da er det et skikkelig catch som er verd å kjempe for.

Anonymkode: e5612...e11

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har møtt en dame et par ganger nå. Alt er bra sånn sett og vi har ting til felles etc. Ikke noe å utsette på der. 

MEN! Hun bruker ikke sminke. Ingenting. Ingenting rundt øynene, ikke leppestift eller noe i ansiktet. Jeg synes det er skikkelig unormalt fordi alle jenter og damer som jeg kjenner bruker det hver dag. Hvorfor kan ikke hun også gjøre det? Hadde hun gjort det hadde hun sett mye mer fresh ut også. 

Har prøvd å ta det opp med henne, men da bare sier hun at hun ikke er så glad i å gå med sminke.. 

Jeg vurderer å dumpe henne pga dette. 

Anonymkode: 39bcb...936

Jeg faller mer for damer som ikke bruker sminke. Er dette ikke noe for deg kan jo du bare gå videre. Tipper hun dessuten foretrekker en mann som foretrekker at hun ikke bruker sminke.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så bra at hun føler seg vel uten sminke. Da lyser hun vel av utstråling også? Da ser man veldig fresh ut spør du meg :)  Er ikke mange som går uten sminke nå for tiden. Hvorfor er dette et problem for deg?

Anonymkode: dd392...580

• Liker 3
Skrevet

Da er ikke du verdt å være sammen med henne. Stor respekt til alle kvinner som ikke har på seg klovnesminken sin.

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: b2285...403

AnonymBruker
Skrevet

Det som er litt morsomt er at hun sikkert sminker seg, men går for mer naturlig look, og så innbiller TS seg at hun aldri bruker sminke :ler:

Det er bare å dumpe og finne ei pyntedukke med synlig mengde sminke, hvis det er så nøye! ;)

Anonymkode: 2dc5e...5ec

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det som er litt morsomt er at hun sikkert sminker seg, men går for mer naturlig look, og så innbiller TS seg at hun aldri bruker sminke :ler:

Hvorfor er det så sikkert? Det er faktisk en del av oss som helt genuint  aldri bruker sminke og lever helt fint med det. En date  som gjorde min manglende sminkebruk til sitt problem ville fort få slippe å bli plaget mer av det  - og  det ville ikke  vært fordi jeg la om sminkevanene mine...

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er det så sikkert? Det er faktisk en del av oss som helt genuint  aldri bruker sminke og lever helt fint med det. En date  som gjorde min manglende sminkebruk til sitt problem ville fort få slippe å bli plaget mer av det  - og  det ville ikke  vært fordi jeg la om sminkevanene mine...

Ja jeg vet det. Jeg er en av dem.
Jeg ville bare peke på at menn ofte er helt ræva dårlig på å se om damer har på sminke eller ikke, og at TS derfor muligens skyter seg selv i foten ved å klage på manglende sminke.

Anonymkode: 2dc5e...5ec

Skrevet

Du kan jo bruke den sminken du ønsker? :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hun bruker ikke sminke.

👌

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig i at du bør gjøre det slutt. Du har merkelige verdier hun skal slippe å måtte forholde seg til. Stay single 😊

Anonymkode: b33cd...9ee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke sminke, og synes også at de fleste kvinner er penest uten eller med veldig lite sminke. 

Anonymkode: 2aad7...a0d

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ditt problem og ikke hennes. Gjerne la henne gå, slik at hun kan finne noen som faktisk setter pris på den hun er og som ikke ønsker å endre henne.

Vi er flere som ikke liker å bruke sminke. Og man skal ikke sminke seg for andre. Man sminker seg for en selv. Og når man selv ikke ønsker og gjøre det, så gjør man det ikke.

Anonymkode: a01c2...f0a

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg synes du burde dumpe henne. Hun fortjener bedre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...