Moongirl Skrevet 30. mai 2023 #101 Del Skrevet 30. mai 2023 Anonyym97 skrev (25 minutter siden): Er det Lene Aleksandra Øien det er snakk om? Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotti__s Skrevet 30. mai 2023 #102 Del Skrevet 30. mai 2023 Anonyym97 skrev (2 timer siden): Er det Lene Aleksandra Øien det er snakk om? Jepps😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotti__s Skrevet 30. mai 2023 #103 Del Skrevet 30. mai 2023 Anonyym97 skrev (2 timer siden): Er det Lene Aleksandra Øien det er snakk om? Jepps😂😂 ser hun la ut nytt bilde på insta 😂 takk til alle nye følgene og deres hyggelige meldinger 😂😂😂 ler meg skakk 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 30. mai 2023 #104 Del Skrevet 30. mai 2023 Lene Alexandra ?? 😂😂 Takk for dagens latter ! At folk respekterer deg er helt utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotti__s Skrevet 30. mai 2023 #105 Del Skrevet 30. mai 2023 Blinkie skrev (38 minutter siden): Lene Alexandra ?? 😂😂 Takk for dagens latter ! At folk respekterer deg er helt utrolig. Jepps😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 30. mai 2023 #106 Del Skrevet 30. mai 2023 Hva er instagrammen til han Christian? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 30. mai 2023 #107 Del Skrevet 30. mai 2023 sicario skrev (2 minutter siden): Hva er instagrammen til han Christian? Tror den er stengt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotti__s Skrevet 30. mai 2023 #108 Del Skrevet 30. mai 2023 sicario skrev (8 minutter siden): Hva er instagrammen til han Christian? Bare søk på navnet hans, men han er på farmen . Ser hu kattpaow sko fortelle hele historien om Bali i kveld på insta☺️☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotti__s Skrevet 30. mai 2023 #109 Del Skrevet 30. mai 2023 Spitzy skrev (7 minutter siden): Tror den er stengt? Finner den jeg men han er på farmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 30. mai 2023 #110 Del Skrevet 30. mai 2023 lotti__s skrev (2 minutter siden): Bare søk på navnet hans, men han er på farmen . Ser hu kattpaow sko fortelle hele historien om Bali i kveld på insta☺️☺️☺️ Jeg søkte på navnet hans, og fikk ikke opp noe. Så rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipanmor Skrevet 30. mai 2023 #111 Del Skrevet 30. mai 2023 Hvordan vet dere at han er på Farmen? Spør bare fordi jeg er så nysgjerrig på casten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 30. mai 2023 #112 Del Skrevet 30. mai 2023 Har dama politianmeldt ham? Noe som skurrer hos meg når folk velger heller å ta det for sosiale medier og brette ut der fremfor å anmelde om det er noe straffbart? I hvert fall når det er influencere. Og så synes jeg det er litt pinlig at hun velger å brette ut akkurat når han ikke har mulighet å svare for seg, men er innelåst på farmen.......men min mening og den er kanskje upopulær.... 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotti__s Skrevet 30. mai 2023 #113 Del Skrevet 30. mai 2023 Marsipanmor skrev (26 minutter siden): Hvordan vet dere at han er på Farmen? Spør bare fordi jeg er så nysgjerrig på casten:) Leste det på snap chatten mellom han og Lene Alexandra 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 30. mai 2023 #114 Del Skrevet 30. mai 2023 lotti__s skrev (3 minutter siden): Leste det på snap chatten mellom han og Lene Alexandra 😂 Håper hun kommer inn som utfordrer, det hadde vært god underholdning 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotti__s Skrevet 30. mai 2023 #115 Del Skrevet 30. mai 2023 Spitzy skrev (26 minutter siden): Håper hun kommer inn som utfordrer, det hadde vært god underholdning Ja😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. mai 2023 #116 Del Skrevet 30. mai 2023 MiominMio skrev (1 time siden): Har dama politianmeldt ham? Noe som skurrer hos meg når folk velger heller å ta det for sosiale medier og brette ut der fremfor å anmelde om det er noe straffbart? I hvert fall når det er influencere. Og så synes jeg det er litt pinlig at hun velger å brette ut akkurat når han ikke har mulighet å svare for seg, men er innelåst på farmen.......men min mening og den er kanskje upopulær.... Det er jo åpenbart gjort i affeksjon. Hun slicet opp egen arm og postet bilder av det,og av stingene etterpå,før hun postet mer om Cristian. At de begge utøvet vold mot hverandre tidligere er godt dokumentert av de begge selv. De er vanvittig usunne for hverandre. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 30. mai 2023 #117 Del Skrevet 30. mai 2023 J.. skrev (14 minutter siden): Det er jo åpenbart gjort i affeksjon. Hun slicet opp egen arm og postet bilder av det,og av stingene etterpå,før hun postet mer om Cristian. At de begge utøvet vold mot hverandre tidligere er godt dokumentert av de begge selv. De er vanvittig usunne for hverandre. Hvordan vet man at hun kuttet seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. mai 2023 #118 Del Skrevet 30. mai 2023 Blåttvann skrev (1 time siden): Hvordan vet man at hun kuttet seg selv? Fordi hun gjør det hele tiden. Og hvis man vet hvordan selvskadingsskader ser ut,er det også enkelt å se. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 30. mai 2023 #119 Del Skrevet 30. mai 2023 J.. skrev (1 time siden): Fordi hun gjør det hele tiden. Og hvis man vet hvordan selvskadingsskader ser ut,er det også enkelt å se. Visste ikke det. Og dette legger hun ut??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 30. mai 2023 #120 Del Skrevet 30. mai 2023 Spitzy skrev (4 timer siden): Jeg søkte på navnet hans, og fikk ikke opp noe. Så rart. Sikkert fordi du skrev navnet med H, han skriver uten; Cristian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå