totti_1 Skrevet 9. desember 2023 #161 Del Skrevet 9. desember 2023 tøflusen skrev (52 minutter siden): 🎶Ikke mer trening, jeg tar det helt chill Skal jeg få sommerkroppen som jeg vil Så må jeg opereres De har en klinikk for meg på Majorstua De fikser meg så utrolig bra Du kan stikke å trene noen squats, jeg skal opereres🎶 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laurabeauty Skrevet 10. desember 2023 #162 Del Skrevet 10. desember 2023 Herrejesus hva ER det han holder på med................................. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 13. desember 2023 #163 Del Skrevet 13. desember 2023 Laurabeauty skrev (På 10.12.2023 den 19.15): Herrejesus hva ER det han holder på med................................. Tja...tv gjør så godt de kan å gjøre han stuerein ihvertfall . 71 grader nord, og nå Kjendis Farmen.. Han blir nok lille kjæledeggen der og får masse TV-tid. Kanskje han får noen flere kunder på OnlyFans`en sin og 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 14. desember 2023 #164 Del Skrevet 14. desember 2023 Jeg er bittelitt fascinert av denne karen. Vet han er sønn (adoptert) av en flink lege og bor i en av leilighetene til faren. Gjorde en god figur i 71 og virket ganske oppegående. Skjønner imidlertid ikke prioriteringene hans. En kjekk og veltrent fyr i utgangspunktet men så gjør han så mye rart etter som jeg ser i media og her … 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 14. desember 2023 #165 Del Skrevet 14. desember 2023 Det må jo mangle et eller annet fundamentalt hos denne karen, det er super trist https://www.instagram.com/reel/C009k7rKRJ6/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Hol Skrevet 14. desember 2023 #166 Del Skrevet 14. desember 2023 Noen som vet hva han "heter" på insta? Prøvde å finne han, men klarte det ikke🙈😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 15. desember 2023 #167 Del Skrevet 15. desember 2023 Miss.Hol skrev (1 time siden): Noen som vet hva han "heter" på insta? Prøvde å finne han, men klarte det ikke🙈😅 Pass på at du skriver cristian uten h Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Hol Skrevet 15. desember 2023 #168 Del Skrevet 15. desember 2023 AntiBullshit skrev (8 timer siden): Pass på at du skriver cristian uten h Ah, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 15. desember 2023 #169 Del Skrevet 15. desember 2023 Chrisssi skrev (16 timer siden): Det må jo mangle et eller annet fundamentalt hos denne karen, det er super trist https://www.instagram.com/reel/C009k7rKRJ6/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Gud bedre.. trist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 18. desember 2023 #170 Del Skrevet 18. desember 2023 Cristian har en fin kropp som uten problemer kan trenes slik han vil ha den. Dette er bare latskap. Og i tillegg - hva skjedde med de slankepillene han gikk på? Ser ut som han har lagt på seg nå. Er dette kun for å kunne operere det bort igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 4. januar #171 Del Skrevet 4. januar Christian. Du er en fin fyr. Men du trenger en omstart i livet med nye mennesker og nye verdier https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/hetset-a-onske-meg-dod-er-langt-over-streken/16347648/ 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 4. januar #172 Del Skrevet 4. januar Heldigvis tror jeg veldig få gutter/menn ser opp til Brennhovd. Kanskje ingen. Men sånt normaliseres jo for det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 4. januar #173 Del Skrevet 4. januar totti_1 skrev (1 time siden): Heldigvis tror jeg veldig få gutter/menn ser opp til Brennhovd. Kanskje ingen. Men sånt normaliseres jo for det. Men han er nok mange jenters drøm. Man kan si hva man mener om å ta operasjoner, men 90 % av kvinner hadde valgt en som så slik ut enn en vanlig mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 4. januar #174 Del Skrevet 4. januar DelvisPresley skrev (1 minutt siden): Men han er nok mange jenters drøm. Man kan si hva man mener om å ta operasjoner, men 90 % av kvinner hadde valgt en som så slik ut enn en vanlig mann. Tror veldig mange kvinner hadde valgt han slik han så ut, for han var faktisk vanvittig pen. Synes ikke han kler den nye nesen. Han blir nok færre kvinners drøm jo mer han opererer. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arne_Toholt Skrevet 4. januar #175 Del Skrevet 4. januar DelvisPresley skrev (5 minutter siden): Men han er nok mange jenters drøm. Man kan si hva man mener om å ta operasjoner, men 90 % av kvinner hadde valgt en som så slik ut enn en vanlig mann. 😂😂😂😂 Okei, kilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 4. januar #176 Del Skrevet 4. januar DelvisPresley skrev (57 minutter siden): Men han er nok mange jenters drøm. Man kan si hva man mener om å ta operasjoner, men 90 % av kvinner hadde valgt en som så slik ut enn en vanlig mann. Veldig vanskelig for meg å se for meg at mange jenter drømmer om en fyr som han. Verken når det gjelder utseende- eller personlighet. 14 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 4. januar #177 Del Skrevet 4. januar DelvisPresley skrev (1 time siden): Men han er nok mange jenters drøm. Man kan si hva man mener om å ta operasjoner, men 90 % av kvinner hadde valgt en som så slik ut enn en vanlig mann. Håhåhå, eh, nei! 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 4. januar #178 Del Skrevet 4. januar (endret) Joda, for 14-18åringe jenter så er han nok attraktiv. Interessant hvor mye en nese har å si for utseendet, syntes han så mindre "pen" ut med den nye nesen. Han var aldri attraktiv for min del, men jeg kan skjønne at unge jenter syntes han er fin. Endret 4. januar av Hatsumomo 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 5. januar #179 Del Skrevet 5. januar DelvisPresley skrev (8 timer siden): Men han er nok mange jenters drøm. Man kan si hva man mener om å ta operasjoner, men 90 % av kvinner hadde valgt en som så slik ut enn en vanlig mann. Ser jo feminin ut, nei takk. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 5. januar #180 Del Skrevet 5. januar Korsihalsen skrev (5 timer siden): Ser jo feminin ut, nei takk. Liten dukkenese. Ser virkelig ikke bra ut. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå