AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Del Skrevet 8. april 2023 Husker du hendelsen? Hvordan føltes det? Hvordan kjentes selve sammenstøtet? Anonymkode: 7d331...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 8. april 2023 #2 Del Skrevet 8. april 2023 Har blitt påkjørt av sykkel to ganger, mens jeg selv syklet. Fikk lett hjernerystelse den ene gangen, masse skrubbsår andre gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Husker du hendelsen? Hvordan føltes det? Hvordan kjentes selve sammenstøtet? Anonymkode: 7d331...070 Ja, jeg ble påkjørt når jeg var ca 6 år gammel. Det er en av de få tingene jeg husker tydelig fra da jeg var barn 😅 Jeg gikk over en parkeringsplass ved Drammenselva for å se på vannet mens jeg ventet på foreldrene mine. Da var det en dansk mann som kom kjørende fort inn på parkeringsplassen og bråbremset når han så meg. Han kom i så høy hastighet at bremsesporene var opp mot 20 meter lange. Han traff meg så jeg ble kastet opp i lufta og landet på panseret hans. Selve sammenstøtet var som å dette ned fra en høyde så pusten blir slått ut av deg Utrolig nok så kom jeg unna det med bare skrubbsår. Eller…jeg har kroniske prolapser i ryggen som voksen samt mye slitasje på høyre side og legene tror at det kan være en ettervirkning fra ulykken Anonymkode: 33540...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Del Skrevet 8. april 2023 Påkjørt av sykkel en gang (jeg var fotgjenger). Skrubbsår i begge håndflatene og på knærne. Påkjørt av bil da jeg leide sykkel over fotgjengerfelt. Var heldigvis mange vitner som kunne bekrefte at jeg ikke hadde syklet over (gikk sammen med venninne som ikke hadde sykkel). Ikke akkurat påkjørt, men presset inn i autovern på sykkel da det kom bil imot mens en annen prøvde å kjøre forbi meg. Bilen min ble truffet av motorsykkel (ingen personskader). Og igjen, ikke påkjørt, men jeg har lært å holde god avstand til parkerte biler når jeg sykler. Plutselig er det en idiot som åpner døra uten å se i speil og sjekke dødvinkel først… Anonymkode: fa1a9...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 8. april 2023 #5 Del Skrevet 8. april 2023 To ganger på sykkel, en gang i ett kryss hvor en bil kom fra siden og rett inn i meg, fikk meg en trøkk i hofta, men overraskende lite vondt. Andre gang en moped som krysset ulovlig over en gangvei, kjørte inn i meg mens jeg syklet i 70kmt, husker ingenting, så fikk en skikkelig trøkk i hodet, og et komplisert brudd i skulderen som gjorde at jeg måtte gå på sterke smertestillende et par måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #6 Del Skrevet 8. april 2023 Mer jeg på sykkel uten bremser i full fart med en bakke, kræsjet med en bil😅 jeg var 12 og utrolig nok slapp jeg unna med noen sting i hodet(ingen hjelm), skrubbsår og ødelagte klær. Husker det hele. Synes egentlig mer synd på stakkaren i bilen, sikkert bare en 18-19 år. Anonymkode: 72c54...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #7 Del Skrevet 9. april 2023 Ble påkjørt på sykkel to ganger. Begge gangene var det idiotiske bilister som ikke så seg for. Anonymkode: 84d79...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #8 Del Skrevet 9. april 2023 Ble påkjørt da jeg var åtte år gammel. Husker ingenting av selve hendelsen. Ble kastet opp i lufta og lander med hodet på fortauskanten. Lå på sykehuset i flere måneder, den første tiden i koma. Slapp mirakuløst fra det uten varige men. Anonymkode: 8fbf1...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 9. april 2023 #9 Del Skrevet 9. april 2023 (endret) Ja, jeg fikk en Renault Clio på skinnleggen en gang jeg var ute og trente på sykkel. Ambulansen kom og kjørte meg på sykehuset. Det var da jeg forsto at beinskjørhet ikke var en diagnose som passet for meg for leggbeinet var ikke brukket. Nervene virker helt smadret for jeg er følelsesløs i huden der bilen traff selv flere år etter. Mens jeg lå i sykehussenga ringte sjåføren, hun var veldig opptatt av bilforsikringen sin, faktisk så opptatt at hun ikke spurte hvordan det gikk med meg. 😃 Endret 9. april 2023 av Hareena 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå