AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Del Skrevet 8. april 2023 Tror dere de får med seg alt? Begynte å tenke på dette. Har hatt en periode for noen år siden som jeg drakk litt mye Anonymkode: 569b5...fea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #2 Del Skrevet 8. april 2023 Ikke alt vi gjør, jeg tror, dersom de er i himmelen, at Gud tillater at de får se noen glimt av hva vi gjør daglig eller innimellom. Tror ikke akkurat de får tilgang til å se når vi har sex feks..... Men glimt, ja, og noen ganger tror jeg Gud sender dem for å beskytte oss i spesifikke situasjoner. Jeg har selv kjent sterkt nærvær av en av mine foreldre. Anonymkode: 4b06e...ff0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3 Del Skrevet 8. april 2023 Jeg tror at de døde er døde og får ikke med seg en dritt Anonymkode: 31db3...94f 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Del Skrevet 8. april 2023 De er et annet sted og har sine nye ting å holde på med. Tror kanskje sjeler kan se/passe på oss litt, men de driver ikke med overvåkning. De er ikke de personene som de var på jorden. De har gått videre. Anonymkode: 7c4a3...d22 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #5 Del Skrevet 8. april 2023 Nei. Men du selv får med deg alt Anonymkode: 1ac6f...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #6 Del Skrevet 8. april 2023 Jeg tenker litt på det innimellom jeg også, TS, men så tenker jeg at dersom de gjør det, dersom de virkelig er i nærheten hele tiden og får med seg alt som skjer med alle mennesker rundt seg så er de der bare uten å tenke noe mer over det. Hvis noen kjære som har gått bort er rundt oss når vi gjør dumme ting eller ting som ikke er så bra osv, så tror jeg ikke det er noe fordømmelse uansett. Det høres ikke sannsynlig ut uansett at de kan være rundt alle til enhver tid. De døde har garantert flere enn én person de kunne "henge rundt" om det var så. Så. Jeg tror heller at de kan sense/føle det om noen tenker på dem og så kommer de da. Jeg merker i hvert fall at broren min er rundt meg til tider, men han er ikke her hele tiden. Samme med en eks som ble borte for 18 år siden, jeg føler han rundt meg når jeg tenker på han eller snakker om han, men han er nok ikke her hele tiden. Jeg tror ikke dine kjære avdøde dømmer eller fordømmer deg for drikkingen din, TS. Om noe så er de nok bare omsorgsfulle og ønsker det beste for deg. Anonymkode: 58b0b...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 8. april 2023 #7 Del Skrevet 8. april 2023 Nei, jeg tror de er døde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #8 Del Skrevet 8. april 2023 De døde ligger under jorda, oppi en kiste. Kan ikke se noe derfra. Anonymkode: 71320...016 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #9 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De døde ligger under jorda, oppi en kiste. Kan ikke se noe derfra. Anonymkode: 71320...016 For de som tror på at sjelen lever videre så er det sånn at det kun er kroppen som ligger i den kista eller er kremert etc, sjelen går videre (til himmelen for de som er kristne). Jeg er ikke kristen, men jeg tror på "en slags gudegreie", en skaper av universet og alt rundt oss. Jeg tror på at sjelen bebor kroppen en periode og så går tilbake til kilden der den kom fra etter at mennesketkroppen dør. Og så velger sjelen hva den vil oppleve og erfare neste gang og kan velge seg et nytt liv i en ny kropp. Anonymkode: 58b0b...447 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #10 Del Skrevet 8. april 2023 Jeg er ikke overtroisk, så nei. De som er overtroiske kan tro akkurat hva de vil for det er uansett oppdiktet.Da er det ingen grunn til å tro noe du ikke er komfortabel med. Anonymkode: 8950d...140 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #11 Del Skrevet 8. april 2023 Jeg er overbevist om at døde folk er nettopp døde, og da ser man ingenting. Anonymkode: 1bb30...fbc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #12 Del Skrevet 8. april 2023 Du ville blitt sjokkert om du visste hvor mange "vesener" du har rundt deg til enhver tid, som kan se alt du tenker, føler og gjør. I høyere dimensjoner er vi ikke så individuelle og adskilt som her. Anonymkode: 7876e...bce 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #13 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du ville blitt sjokkert om du visste hvor mange "vesener" du har rundt deg til enhver tid, som kan se alt du tenker, føler og gjør. I høyere dimensjoner er vi ikke så individuelle og adskilt som her. Anonymkode: 7876e...bce Jeg er sjokkert over at du tror dette. Anonymkode: 1bb30...fbc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 8. april 2023 #14 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du ville blitt sjokkert om du visste hvor mange "vesener" du har rundt deg til enhver tid, som kan se alt du tenker, føler og gjør. I høyere dimensjoner er vi ikke så individuelle og adskilt som her. Anonymkode: 7876e...bce Jeg er åpen for at alt kanskje ikke er som vi tror og synes at det er litt gøy å fundere over alt og intet. En ting er om de kunne se det en gjør, men hvorfor kan de se det en tenker og føler, hva skulle være hensikten med det? Hvorfor skal vi være ett uten å være bevisste med det, når vi nå er på dette planet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #15 Del Skrevet 9. april 2023 De er i åndeverden og er med oss og ser oss. Men de dømmer ikke. Slike følelser finns ikke der . Anonymkode: f92e3...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #16 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (På 8.4.2023 den 11.51): Du ville blitt sjokkert om du visste hvor mange "vesener" du har rundt deg til enhver tid, som kan se alt du tenker, føler og gjør. I høyere dimensjoner er vi ikke så individuelle og adskilt som her. Anonymkode: 7876e...bce Jeg er overbevist om at vi har mange vesener rundt oss, våre kjære som er døde, engler og sikkert mange andre vesener. Og jeg har tenkt mye på det ts spør om, og når jeg tenker på den muligheten at noen stadig følger med oss, så får jeg følelsen av å være overvåket, som igjen fører til angstfølelse. Det er fint at vi mennesker har hjelp og støtte rundt oss hele tiden, men at de er her hele tiden, er direkte guffent å tenke på. Anonymkode: b5f4c...cab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #17 Del Skrevet 9. april 2023 De døde «lever» videre ved at vi tenker på dem, snakker om dem og henvender oss til dem i visse situasjoner. Det er som indianerne sier; «man dør to ganger, når livet forlater kroppen og den siste gangen noen nevner navnet ditt». Noe liv etter døden tror jeg ikke på. Anonymkode: 599f4...502 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #18 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De døde «lever» videre ved at vi tenker på dem, snakker om dem og henvender oss til dem i visse situasjoner. Det er som indianerne sier; «man dør to ganger, når livet forlater kroppen og den siste gangen noen nevner navnet ditt». Noe liv etter døden tror jeg ikke på. Anonymkode: 599f4...502 Så da må man passe på å finne opp noe utrolig nyttig for menneskeheten slik at en lever for alltid. Anonymkode: 5f197...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #19 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg er overbevist om at vi har mange vesener rundt oss, våre kjære som er døde, engler og sikkert mange andre vesener. Og jeg har tenkt mye på det ts spør om, og når jeg tenker på den muligheten at noen stadig følger med oss, så får jeg følelsen av å være overvåket, som igjen fører til angstfølelse. Det er fint at vi mennesker har hjelp og støtte rundt oss hele tiden, men at de er her hele tiden, er direkte guffent å tenke på. Anonymkode: b5f4c...cab Overvåkelse av de døde? De er i en annen dimensjon. En helt annen eksistens. De bryr seg vel ikke om hva mennesker gjør på jorden. Vi kan ikke forestille oss hvor enormt det er å være død. Hva vi gjør i livet har ingen betydning i dødens dimensjon. Anonymkode: ce8d0...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #20 Del Skrevet 9. april 2023 Ja de døde overvoker oss😮 Typisk vrangforestillinger Anonymkode: ce8d0...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå