AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #41 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ingen kan se framtiden, og alle får ta de valgene de selv er bekvemme med. Anonymkode: b8f4d...f4c Ser den, men om du ikke får annen hjelp forstår jeg ikke hvorfor du ikke er villig til å prøve. Får du bivirkninger du ikke er komfortabel med kan du slutte. Anonymkode: c4539...5af 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #42 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Cry me a river! Ta deg sammen! Anonymkode: 4ebbc...a49 Skjerp deg selv, herregud. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser den, men om du ikke får annen hjelp forstår jeg ikke hvorfor du ikke er villig til å prøve. Får du bivirkninger du ikke er komfortabel med kan du slutte. Anonymkode: c4539...5af Du behøver ikke forstå mine valg. Anonymkode: b8f4d...f4c
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #43 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du behøver ikke forstå mine valg. Anonymkode: b8f4d...f4c Nei. Det er opp til deg hva du ønsker å gjøre. Du velger og om du ønsker å stå fast i situasjonen din eller gjøre noe annerledes. (Ikke nødvendigvis medisiner) Anonymkode: c4539...5af 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #44 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du velger og om du ønsker å stå fast i situasjonen din eller gjøre noe annerledes. Derfor laget jeg denne tråden Anonymkode: b8f4d...f4c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #45 Skrevet 9. april 2023 Du må flytte. Det ødelegger deg om du må høre naboen snakke om deg, og vil bare forsterke og forverre angsten og livskvaliteten generelt. Anonymkode: 52978...5b7 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå