AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #161 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en sjeldent rase derfor vil jeg ikke oppgi det. Hans privatliv står høyt. Nei begge ligger rolig dessuten har jeg alarm montert. Anonymkode: c0fd3...83d Haha, så den finnes ikke! Trollemor! Anonymkode: 25dea...e4e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #162 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Haha, så den finnes ikke! Trollemor! Anonymkode: 25dea...e4e Den finnes jo. Hvis du absolutt skal vite den kan jeg gi deg det, men da må det bli mellom oss. Anonymkode: c0fd3...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #163 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Haha, du er morsom kaniner har ikke personvern og selvfølgelig hadde det vært oppgitt om den rasen fantes. Det oppgis hvor mange som heter et veldig spesielt navn også så lenge det er flere enn 4 som heter det. Morsom tråd da, det skal du ha. Se ikke bort i fra at dette kan bli en kåge-klassiker Anonymkode: f07ff...c18 Alle dyr har rett til personvern. Anonymkode: c0fd3...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #164 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den finnes jo. Hvis du absolutt skal vite den kan jeg gi deg det, men da må det bli mellom oss. Anonymkode: c0fd3...83d Jeg venter i spenning! Anonymkode: 25dea...e4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #165 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg venter i spenning! Anonymkode: 25dea...e4e Hermelinsovejtiknakedrex Anonymkode: c0fd3...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #166 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt dyr mer eller mindre hele livet. Flere hunder og katt i mange år. De har ingen ting å gjøre inne på mitt soverom. Langt mindre oppi senga. Spiller liten rolle hvor mye man elsker dyr, det er uhygienisk. Fornektelse på dette blir patetisk og kun for å forsvare at man man selv har dyr i senga. Anonymkode: 6e8ec...e8f Helt ok at du selv ikke vil ha dyr i senga, men nei det er ikke uhygienisk å dele seng med et velstelt dyr. Et vanstelt skittent dyr med lus, lopper og flått er selvsagt noe annet, men det er jo dyremishandling. Regner med ingen vil dele se g med et skittent uvasket menneske med flått og lopper heller…? Det går forøvrig an å ha et forhold uten å dele seng med partneren også. Jeg sover dårlig sammen med andre og misunner par med separat soverom, men det er viktig for mannen å sove sammen, så da «ofrer» jeg meg der. Anonymkode: 99b1d...8c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #167 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt ok at du selv ikke vil ha dyr i senga, men nei det er ikke uhygienisk å dele seng med et velstelt dyr. Et vanstelt skittent dyr med lus, lopper og flått er selvsagt noe annet, men det er jo dyremishandling. Regner med ingen vil dele se g med et skittent uvasket menneske med flått og lopper heller…? Det går forøvrig an å ha et forhold uten å dele seng med partneren også. Jeg sover dårlig sammen med andre og misunner par med separat soverom, men det er viktig for mannen å sove sammen, så da «ofrer» jeg meg der. Anonymkode: 99b1d...8c0 Det er da like uhygenisk å dele seng med en som har herpes utbrudd som det evt er med en sturen kanin? Anonymkode: c0fd3...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loke37 Skrevet 8. april 2023 #168 Del Skrevet 8. april 2023 Jeg hadde svsluttet ett forhold dersom hund/katt sov i sengen, da jeg har min egen hund i hans egen seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #169 Del Skrevet 8. april 2023 Loke37 skrev (Akkurat nå): Jeg hadde svsluttet ett forhold dersom hund/katt sov i sengen, da jeg har min egen hund i hans egen seng. En kanin kan ikke ligge for seg selv. De trenger menneskelig kontakt og trygghet. Anonymkode: c0fd3...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #170 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg hadde ikke orket dyr i sengen. Æsj masse hår, sand og ugh.. Anonymkode: cb24b...5c4 Mye ekkelt som kommer ut av deg og alle andre mennesker i senga også, som feks hår, diverse kroppsvæsker (som snørr, slagg, svette, utdlod/sperm/urin), bakterier, døde hudceller, møkk osv. Så litt hår og sand lever jeg helt fint med😂 Anonymkode: 40f76...778 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #171 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mye ekkelt som kommer ut av deg og alle andre mennesker i senga også, som feks hår, diverse kroppsvæsker (som snørr, slagg, svette, utdlod/sperm/urin), bakterier, døde hudceller, møkk osv. Så litt hår og sand lever jeg helt fint med😂 Anonymkode: 40f76...778 Slagg? Anonymkode: c0fd3...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 8. april 2023 #172 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ser av tråden at mange her ikke har vokst opp med dyr eller i det minste ikke med det samme forholdet til dyr som meg. Har sovet med katt siden jeg var liten. Blåser i om folk anser det som uhygienisk. Jeg flasser også og sikler og har bakterier. Jeg er ikke mer syk enn andre heller. Og jeg bytter sengetøy hver andre uke. Om man liker det eller ikke handler vel mest om hvordan man har vokst opp. Folk som automatisk sier æsj. Jaja. Anonymkode: 51619...2e6 Jeg har vokst opp med både hund, og katt. Men har ikke vokst opp med å ha dyra med oss i senga om natta av den grunn. Kunne aldri gjort det og godtar ikke at noen jeg dater/er i forhold med gjør det. Er like glad i og god mot dyra selv om de ikke ligger i sengene våre. Det er mer skitt og bakterier etter dyr enn oss mennesker. Det er også mange som er allergisk og de som er allergisk må man alltid ta hensyn til. Hvis en vil i et forhold med personen. Eller så gjør man det slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #173 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hermelinsovejtiknakedrex Anonymkode: c0fd3...83d Nope Anonymkode: 25dea...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #174 Del Skrevet 8. april 2023 Warrior skrev (Akkurat nå): Jeg har vokst opp med både hund, og katt. Men har ikke vokst opp med å ha dyra med oss i senga om natta av den grunn. Kunne aldri gjort det og godtar ikke at noen jeg dater/er i forhold med gjør det. Er like glad i og god mot dyra selv om de ikke ligger i sengene våre. Det er mer skitt og bakterier etter dyr enn oss mennesker. Det er også mange som er allergisk og de som er allergisk må man alltid ta hensyn til. Hvis en vil i et forhold med personen. Eller så gjør man det slutt. Bestemmer du alt i forholdet du da? Anonymkode: c0fd3...83d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #175 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nope Anonymkode: 25dea...e4e Dette er jo fordi den ikke er registrert. Jeg sa den var sjeldent, bla tilbake. Anonymkode: c0fd3...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #176 Del Skrevet 8. april 2023 Må si jeg lurer på intelligensnivået til enkelte her inne som for det første tror at allergi bare er tull og for det andre at allergikere skal utsette seg for allergen og "bare ta en tablett". Er folk virkelig så kunnskapsløs, og er det så vanskelig å tilegne seg mer kunnskap fremfor å slenge ut så mye tull? Jeg trodde faktisk det var allmennkunnskap at man så langt det lar seg gjøre unngår allergenet (altså det man er allergisk mot), og hvis man da klarer seg uten allergimedisiner er det det aller beste. Det er veldig spesielt å ikke ta mer hensyn til en kjæreste når det er så enkelt som at dyr kan sove i egen seng f.eks på stua på natta. De klarer seg helt fint med å ikke sove i en seng, og det bør virkelig ikke være en stor problemstilling. Samboeren min har pollenallergi og allergiutløst astma, og selvfølgelig drar jeg da ikke inn masse blomster med pollen og forventer at han bare skal ta allergimedisin og ha det helt uutholdelig i det som også er hans hjem. Anonymkode: 0769d...1a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 8. april 2023 #177 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bestemmer du alt i forholdet du da? Anonymkode: c0fd3...83d Jeg bestemmer hva jeg godtar i et forhold, andre bestemmer hva de godtar i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #178 Del Skrevet 8. april 2023 Warrior skrev (1 minutt siden): Jeg bestemmer hva jeg godtar i et forhold, andre bestemmer hva de godtar i et forhold. Hva mer skal du ha meninger om? Jeg har en sovemadrass jeg kan legge inntil senga som kjæresten kan sove på. Anonymkode: c0fd3...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #179 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må si jeg lurer på intelligensnivået til enkelte her inne som for det første tror at allergi bare er tull og for det andre at allergikere skal utsette seg for allergen og "bare ta en tablett". Er folk virkelig så kunnskapsløs, og er det så vanskelig å tilegne seg mer kunnskap fremfor å slenge ut så mye tull? Jeg trodde faktisk det var allmennkunnskap at man så langt det lar seg gjøre unngår allergenet (altså det man er allergisk mot), og hvis man da klarer seg uten allergimedisiner er det det aller beste. Det er veldig spesielt å ikke ta mer hensyn til en kjæreste når det er så enkelt som at dyr kan sove i egen seng f.eks på stua på natta. De klarer seg helt fint med å ikke sove i en seng, og det bør virkelig ikke være en stor problemstilling. Samboeren min har pollenallergi og allergiutløst astma, og selvfølgelig drar jeg da ikke inn masse blomster med pollen og forventer at han bare skal ta allergimedisin og ha det helt uutholdelig i det som også er hans hjem. Anonymkode: 0769d...1a2 Skal du lide deg igjennom sommeren fordi han ikke tar medisinene sine? Anonymkode: c0fd3...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 8. april 2023 #180 Del Skrevet 8. april 2023 Viktigere for deg å ha masse drit i senga fremfor å ha mannen i senga? Ikke noe stort tap for han ihvertfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå