AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #201 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Gratulerer til TS som har en kanin det ikke finne flere av...Reneste miraklet dette.. Anonymkode: 0461c...2fa Det må være et påskemirakel!!! Anonymkode: 25dea...e4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 8. april 2023 #202 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vet da vel ikke hva han identifiserer seg som. Anonymkode: 9cd81...ced Ikke-binær kanin på 10 kg som skal sove i senga med eier pga separasjonsangst, som gjør at potensiel kjæreste til eier må sove på sofaen. Og man lurer på hvorfor antall barn som fødes stuper. Velkommen til generasjon Z... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #203 Del Skrevet 8. april 2023 Heh, bikkjene mine har bare lov til å være i inngangspartiet hvis de er inne (skitvær). Helt uaktuelt å være med ei som tillater hunder i møbler for min del. Anonymkode: 6f4a5...25b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #204 Del Skrevet 8. april 2023 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Ikke-binær kanin på 10 kg som skal sove i senga med eier pga separasjonsangst, som gjør at potensiel kjæreste til eier må sove på sofaen. Og man lurer på hvorfor antall barn som fødes stuper. Velkommen til generasjon Z... Det er definert kjønn, han er ikke kastrert. Anonymkode: c0fd3...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 8. april 2023 #205 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Allergimedisiner gjør at man blir veldig trøtt og utafor som bivirkning. Det er noe man tar i nøden når det ikke finnes noen annen løsning, ikke fast i hverdagen. Anonymkode: affa4...f8f Jeg er allergisk mot katter og hjemme hos mamma er det katter. Jeg hadde ikke klart å være med noen som har katt pga allergien. Det er så slitsomt å gå med kløende øyne og rennende øyne og hovne hele tiden og disse allergi tablettene hjelper ikke så bra. Ikke øyedråper heller så nei velg partner med omhu sier jeg. Katter er no go for meg og dyr i senga likeså på like linje med ikke røyk og snus og forsiktig med alkohol. Da er jeg nesten i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #206 Del Skrevet 8. april 2023 GrønnNellik68 skrev (7 minutter siden): Jeg er allergisk mot katter og hjemme hos mamma er det katter. Jeg hadde ikke klart å være med noen som har katt pga allergien. Det er så slitsomt å gå med kløende øyne og rennende øyne og hovne hele tiden og disse allergi tablettene hjelper ikke så bra. Ikke øyedråper heller så nei velg partner med omhu sier jeg. Katter er no go for meg og dyr i senga likeså på like linje med ikke røyk og snus og forsiktig med alkohol. Da er jeg nesten i mål. Kunne du ikke sovet på sofaen hvis du har så høye krav? Anonymkode: c0fd3...83d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 9. april 2023 #207 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kunne du ikke sovet på sofaen hvis du har så høye krav? Anonymkode: c0fd3...83d du har virkelig skjønt det.. .huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #208 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (På 7.4.2023 den 22.46): Hvordan løser vi dette fremover? Frem til nå har vi løst det med at han sover på sofaen da han påstår han har pelsdyr allergi.. Anonymkode: c0fd3...83d Høres ut som en fornuftig mann. Det hadde heller ikke jeg godtatt. Anonymkode: dd718...447 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 9. april 2023 #209 Del Skrevet 9. april 2023 Vurdert papegøye i stede for? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #210 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (På 7.4.2023 den 22.49): Sand? Hvilket dyr har du i sengen? Anonymkode: c0fd3...83d Tipper på hest. Anonymkode: e0951...85b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #211 Del Skrevet 10. april 2023 Warrior skrev (På 8.4.2023 den 13.52): Jeg har vokst opp med både hund, og katt. Men har ikke vokst opp med å ha dyra med oss i senga om natta av den grunn. Kunne aldri gjort det og godtar ikke at noen jeg dater/er i forhold med gjør det. Er like glad i og god mot dyra selv om de ikke ligger i sengene våre. Det er mer skitt og bakterier etter dyr enn oss mennesker. Det er også mange som er allergisk og de som er allergisk må man alltid ta hensyn til. Hvis en vil i et forhold med personen. Eller så gjør man det slutt. Nei, ikke mer skitt og bakterier etter dyr enn mennesker, selvsagt gitt at begge vaskes og børstes jevnlig. Mennesker er faktisk skitnere pga svette. Anonymkode: 99b1d...8c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #212 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (På 7.4.2023 den 22.48): Det hadde ikke jeg godtatt heller. Æsj. Anonymkode: 1558f...0da Men en mann som svetter flere liter, promper, gnir død hud og flass inn i madrassen, DET er ikke ekkelt 😅😅 Anonymkode: 50c84...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #213 Del Skrevet 10. april 2023 Det er en enkel løsning. Han kan ikke sove på sofaen og ødelegge den også. Der skal du ha gjester, og du må bruke den selv. Kvitt deg med mannen. Anonymkode: 50c84...2c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #214 Del Skrevet 10. april 2023 Du får si at alle har dyr i senga. Fordelen med en hund er at den ser du.... Anonymkode: 45205...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #215 Del Skrevet 10. april 2023 Jeg har to katter og en hund, de har på ingen måte noe oppi sengen min å gjøre- de er ikke på soverommet en gang 😳 Orker ikke kattehår på sengetøyet feks. Det er selvsagt mitt valg men jeg kan godt forstå at en kjæreste ville reagert på dyr i sengen, det er jo ekkelt. Når det skal sies har jeg tidligere hatt katt i sengen men har altså valgt å slutte med det, kattene har ikke noe behov for å ligge i sengen min. Anonymkode: 59e93...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #216 Del Skrevet 10. april 2023 Jeg har to katter og en hund, de har på ingen måte noe oppi sengen min å gjøre- de er ikke på soverommet en gang 😳 Orker ikke kattehår på sengetøyet feks. Det er selvsagt mitt valg men jeg kan godt forstå at en kjæreste ville reagert på dyr i sengen, det er jo ekkelt. Når det skal sies har jeg tidligere hatt katt i sengen men har altså valgt å slutte med det, kattene har ikke noe behov for å ligge i sengen min. Anonymkode: 59e93...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den Sagnomsuste Skrevet 10. april 2023 #217 Del Skrevet 10. april 2023 Enig med de som sier at det er kvalmt med dyr i senga. Synes også det er talende at du heller sover med kjæledyret ditt enn kjæresten din. Høres ut som om du er på god vei mot å bli en typisk enslig «catlady» i midtlivet. Det jeg har vanskelig for å forstå er hvorfor daten din egentlig gidder å avfinne seg med å bli satt bak et dyr i prioriteringsrekken din. Burde stukket av med en gang… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #218 Del Skrevet 10. april 2023 Jeg hadde definitivt valgt dyret. Heldigvis synes mannen min at det er koselig når katten vår sover i sengen med oss. Anonymkode: 3fd6e...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #219 Del Skrevet 10. april 2023 Den Sagnomsuste skrev (29 minutter siden): Enig med de som sier at det er kvalmt med dyr i senga. Synes også det er talende at du heller sover med kjæledyret ditt enn kjæresten din. Høres ut som om du er på god vei mot å bli en typisk enslig «catlady» i midtlivet. Det jeg har vanskelig for å forstå er hvorfor daten din egentlig gidder å avfinne seg med å bli satt bak et dyr i prioriteringsrekken din. Burde stukket av med en gang… Hadde vært en katt men det er en kanin. Anonymkode: c0fd3...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #220 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du får si at alle har dyr i senga. Fordelen med en hund er at den ser du.... Anonymkode: 45205...06f Han kan jo bare ta seg en allergi tablett Anonymkode: c0fd3...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå