Gå til innhold

Daten min godtar ikke dyr i sengen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ser av tråden at mange her ikke har vokst opp med dyr eller i det minste ikke med det samme forholdet til dyr som meg. Har sovet med katt siden jeg var liten. Blåser i om folk anser det som uhygienisk. Jeg flasser også og sikler og har bakterier. Jeg er ikke mer syk enn andre heller. Og jeg bytter sengetøy hver andre uke. Om man liker det eller ikke handler vel mest om hvordan man har vokst opp. Folk som automatisk sier æsj. Jaja.

Anonymkode: 51619...2e6

Enig med deg jeg. Sjeldent syk 

Anonymkode: c0fd3...83d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde jeg datet og havnet hos en med kjæledyr i senga, hadde jeg trukket meg, det er SÅ nasty og uhygienisk. 

Anonymkode: c71e9...d22

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Eh det finnes uten det som bivirkning. Dessuten de som er allergiske må bruke det halv sesonger 

Nei. Ja, fordi de er nødt, det finnes ikke noe alternativ. Men de sliter med bivirkninger av medisinene. 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Zyrtec

Nei. Like mye bivirkninger av det som noe annet. 

Anonymkode: affa4...f8f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere vil få et strålende forhold!

Du gjemmer kaninen i flere måneder, før den "plutselig" dukker opp og tar kjærestens plass i senga. Samtidig blir han henvist til sofaen. 🤣

Din "løsning" er at kjæresten skal ta allergimedisin når dere er sammen. 

Jeg er forundret over at kjæresten ikke har forlatt deg for lengst! Jeg hadde ikke villet være med en som

*bevisst hadde lurt meg (dvs gjemt kaninen i flere måneder)

*prioriterer kaninen høyere enn meg

*forventer at jeg skal ta allergimedisin for att vi skal kunne være sammen

Om kjæresten faktisk er allergisk mot kaniner er helt uinteressant, så lenge du har lurt han!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Nei. Ja, fordi de er nødt, det finnes ikke noe alternativ. Men de sliter med bivirkninger av medisinene. 

Nei. Like mye bivirkninger av det som noe annet. 

Zyrtec blir man ikke trøtt på. Det kjøper man resept fritt dressuten det er som og ta ei halv Paracet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
petterm skrev (18 minutter siden):

Høres ut som dere vil få et strålende forhold!

Du gjemmer kaninen i flere måneder, før den "plutselig" dukker opp og tar kjærestens plass i senga. Samtidig blir han henvist til sofaen. 🤣

Din "løsning" er at kjæresten skal ta allergimedisin når dere er sammen. 

Jeg er forundret over at kjæresten ikke har forlatt deg for lengst! Jeg hadde ikke villet være med en som

*bevisst hadde lurt meg (dvs gjemt kaninen i flere måneder)

*prioriterer kaninen høyere enn meg

*forventer at jeg skal ta allergimedisin for att vi skal kunne være sammen

Om kjæresten faktisk er allergisk mot kaniner er helt uinteressant, så lenge du har lurt han!

Prioriterer ikke kaninen høyere på dagtid. Jeg er bare opptatt av at alle er viktige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolletråd. Åpenbart.

Var vel i fjor det var en lignende tråd med ei som hadde pappegøye med separasjonsangst og typen skulle sove på sofaen til evig tid.

Og nå er det ei kanin.

Fant den: 

Endret av Snublefot62
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt dyr mer eller mindre hele livet. Flere hunder og katt i mange år.

De har ingen ting å gjøre inne på mitt soverom. Langt mindre oppi senga. 
Spiller liten rolle hvor mye man elsker dyr, det er uhygienisk. Fornektelse på dette blir patetisk og kun for å forsvare at man man selv har dyr i senga.

Anonymkode: 6e8ec...e8f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei 

Hvorfor ikke? Det er jo veldig fort gjort. En stor voksen mann på ca. 80 kg. Mot en liten kanin😬

Anonymkode: 25dea...e4e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor ikke? Det er jo veldig fort gjort. En stor voksen mann på ca. 80 kg. Mot en liten kanin😬

Fordi kaninen ligger med meg, pust mot pust. Dessuten er kaninen stor. Veier 9 kilo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi kaninen ligger med meg, pust mot pust. Dessuten er kaninen stor. Veier 9 kilo. 

Det er en grunn til at samsoving med babyer er farlig, 9 kg. Er i henting i mot en voksen mann. Han kan rulle seg rundt og så er kaninen ferdig. 

Hvilken kaninrase skulle dette vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er en grunn til at samsoving med babyer er farlig, 9 kg. Er i henting i mot en voksen mann. Han kan rulle seg rundt og så er kaninen ferdig. 

Hvilken kaninrase skulle dette vært?

Det er en sjeldent rase derfor vil jeg ikke oppgi det. Hans privatliv står høyt. Nei begge ligger rolig dessuten har jeg alarm montert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Zyrtec blir man ikke trøtt på. Det kjøper man resept fritt dressuten det er som og ta ei halv Paracet 

Jo, det blir man. Står under vanlige bivirkninger. Men det fins vel ikke pakningsvedlegg i trolleland uansett, så. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jo, det blir man. Står under vanlige bivirkninger. Men det fins vel ikke pakningsvedlegg i trolleland uansett, så. 

Ok. Men det må være en av 10.000 som reagerer på trøtthet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei da for daten din ikke ligge i sengen xD 

Anonymkode: b09a2...71b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er en sjeldent rase derfor vil jeg ikke oppgi det. Hans privatliv står høyt. Nei begge ligger rolig dessuten har jeg alarm montert. 

Alarm på kaninen? Må være en ekstremt sjelden rase det da siden den ikke finnes. Det finnes nakne kaniner, men disse er født med en genetisk defekt som gjør at de ikke har pels. De er som oftest syke og dør tidlig.

Anonymkode: f07ff...c18

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ok. Men det må være en av 10.000 som reagerer på trøtthet. 

Kriteriet for å bli listet som en vanlig bivirkning er 10 av 100. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kriteriet for å bli listet som en vanlig bivirkning er 10 av 100. 

Ja vel men fø reagerer på de som kjøper på apoteket. De er då milde som en sukett. Det er sånne han.m bruker. Det er lol det. Gir ingen virkning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alarm på kaninen? Må være en ekstremt sjelden rase det da siden den ikke finnes. Det finnes nakne kaniner, men disse er født med en genetisk defekt som gjør at de ikke har pels. De er som oftest syke og dør tidlig.

Alarm i sengen som går av hvis man nærmer deg kaninen selvfølgelig. Jo de finnes, men rasen finnes det bare 100 av i verden. Derfor for ikke ikke kaninen sitt privatliv skal vernes oppgis ikke dette, samt ønsker vi og være spesiell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Alarm i sengen som går av hvis man nærmer deg kaninen selvfølgelig. Jo de finnes, men rasen finnes det bare 100 av i verden. Derfor for ikke ikke kaninen sitt privatliv skal vernes oppgis ikke dette, samt ønsker vi og være spesiell. 

Haha, du er morsom :hoho: kaniner har ikke personvern og selvfølgelig hadde det vært oppgitt om den rasen fantes. Det oppgis hvor mange som heter et veldig spesielt navn også så lenge det er flere enn 4 som heter det.

Morsom tråd da, det skal du ha. Se ikke bort i fra at dette kan bli en kåge-klassiker 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...