Gå til innhold

Daten min godtar ikke dyr i sengen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dyret vil ikke ligge i seng. Det er ikke mulig og tilvenne dyret til å fraskilt. Daten kunne tatt en allergitablett

Anonymkode: c0fd3...83d

Du er av de som vil ha i pose og sekk. Jeg elsker både hund og katt , men er så allergisk at jeg besøker venner med dyr minimalt . Ta en allergitablett så jeg blir uggen å trett , nei takk . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker godt at hunden min sover i fotenden, men om jeg hadde fått kjæreste, så er jeg forberedt på at ikke alle liker dette og at jeg måtte endre på det. Hunder har ikke vondt av å sove på stua etc. Ville vertfall ikke sendt kjæresten på sofaen.

Anonymkode: 3c0b6...a24

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg liker godt at hunden min sover i fotenden, men om jeg hadde fått kjæreste, så er jeg forberedt på at ikke alle liker dette og at jeg måtte endre på det. Hunder har ikke vondt av å sove på stua etc. Ville vertfall ikke sendt kjæresten på sofaen.

Anonymkode: 3c0b6...a24

Har ikke hund 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
NiceOrNothing skrev (3 minutter siden):

Du er av de som vil ha i pose og sekk. Jeg elsker både hund og katt , men er så allergisk at jeg besøker venner med dyr minimalt . Ta en allergitablett så jeg blir uggen å trett , nei takk . 

Lol sikkert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis katten er kun inne kan den få ligge ved fotenden til nød.

Er det utekatt er det ikke aktuelt pga flått, sand, og all slags fanskap.

Anonymkode: 0ae69...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva er galt med deg TS? 🤮 du skal ikke bruke en ekte hund, til doggystyle.. la nå daten ha den oppgaven alene.

Anonymkode: 76bea...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er like mye skitt og bakterier etter mennesker, til info. Men esker er egentlig eklere, siden de svetter. Gjerne en hel liter per natt. DET er ekkelt det.

Anonymkode: 99b1d...8c0

Svettende esker som attpåtil svetter en hel liter hver natt? :sjokk: Jøss! Det høres rimelig guffent ut, ja. Jeg har aldri sovet med en eske i senga. Katten, derimot får ligge ved fotenden. Den er en innekatt som er ren og velstelt og veldig flink til å vaske seg og stelle pelsen sin.

Til ts: finnes det virkelig nakenkaniner? Det har jeg aldri sett. Må ha dekken på om vinteren den da om det er litt kaldt i huset? Har du link til rasen, jeg har aldri hørt om kaniner uten pels. 

Anonymkode: f07ff...c18

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (5 timer siden):

Kaste ut av senga eller huset? Dyret hadde kommet først foran noen som bare potensielt var en partner, dyret er familie

Enig 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette minner meg om hun som hadde papegøya i senga om natta og mente at kjæreste kunne sove på verandan.

Anonymkode: 0461c...2fa

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mener du han skal sove alene på et kaldt gulv? Hvorfor kan ikke han brølte seg når han har ligget der med usynlige hår? Allergi er en tulle «sykdom» 

Det er da masse andre gode  grunner enn allergi for å ikke ville ha et dyr i senga.  Det er nasty! Jeg har ikke allergi, men dyr i sengen er en dealbraker. 

Anonymkode: 25dea...e4e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette minner meg om hun som hadde papegøya i senga om natta og mente at kjæreste kunne sove på verandan.

Jeg tror egentlig det er samme person. 

Anonymkode: 0b70f...ab9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du kan ikke ha allergi mot et dyr uten pels :D 

De med pelsdyrallergi er ikke allergiske mot pelsen, men hudflakene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg tror egentlig det er samme person. 

Anonymkode: 0b70f...ab9

Det tror jeg også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Unnskyld, men jeg må bare 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du ikke redd for at du eller denne mannen skal rulle rundt i søvne og legge seg oppå kaninen? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du ikke redd for at du eller denne mannen skal rulle rundt i søvne og legge seg oppå kaninen? 

Nei 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har han pelsdyrallergi er det jo du som må tilpasse deg: er det for å dekke over at han ikke vil ha dyr i senga, får du vurdere hva som er viktigst. Samboer og jeg har helt forskjellige møter å sove på, men her gjelder regelen : den som ikke klarer å tilpasse seg og sovne til den andres mønster får vilja si. Det er han. Når vi er våkne får jeg mest vilja mi 😛

Anonymkode: 51619...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har han pelsdyrallergi er det jo du som må tilpasse deg: er det for å dekke over at han ikke vil ha dyr i senga, får du vurdere hva som er viktigst. Samboer og jeg har helt forskjellige møter å sove på, men her gjelder regelen : den som ikke klarer å tilpasse seg og sovne til den andres mønster får vilja si. Det er han. Når vi er våkne får jeg mest vilja mi 😛

Men om han hadde hatt det, ville han merket at det hadde sovet et dyr der fra før? Hvis han har allergi som han påstår. Kaninen piper om han er alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser av tråden at mange her ikke har vokst opp med dyr eller i det minste ikke med det samme forholdet til dyr som meg. Har sovet med katt siden jeg var liten. Blåser i om folk anser det som uhygienisk. Jeg flasser også og sikler og har bakterier. Jeg er ikke mer syk enn andre heller. Og jeg bytter sengetøy hver andre uke. Om man liker det eller ikke handler vel mest om hvordan man har vokst opp. Folk som automatisk sier æsj. Jaja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...