Gå til innhold

Daten min godtar ikke dyr i sengen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den er fortsatt ikke allergivennlig. Naken-dyr har fortsatt allergener, så en med pelsdyrallergi vil reagere på en naken-variant også. 

Anonymkode: affa4...f8f

Men han kan bruke medisiner 

Anonymkode: c0fd3...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei det har den ikke 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei den er sturen. 

Imponerende kanin! Du burde dra nytte av det og gjøre den til en kjendis som Mr. Bigglesworth.

Anonymkode: 1558f...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo den er tillært til å gjøre fra seg før jeg slukker lyset. 

De har ikke stor nok blære. De er drøvtyggere de kan ikke stoppe førdøyelsen. Jeg har hatt kaniner! Dette er ekkelt og sjokkerende. Ikke lyv. De er også natteaktive. De sover ikke hele natta.

Anonymkode: e9aab...89f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har ikke stor nok blære. De er drøvtyggere de kan ikke stoppe førdøyelsen. Jeg har hatt kaniner! Dette er ekkelt og sjokkerende. Ikke lyv. De er også natteaktive. De sover ikke hele natta.

Tror du alle er like? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men han kan bruke medisiner 

Allergimedisiner gjør at man blir veldig trøtt og utafor som bivirkning. Det er noe man tar i nøden når det ikke finnes noen annen løsning, ikke fast i hverdagen. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror du alle er like? 

Noen kaniner har mega blære og er ikke natteaktive da eller? Kaniner spiser avføringen sin også, de må drite hele tiden. jenta mi......kaninen din er ikke annerledes er den vel? Bli voksen. Dette er ekkelt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Allergimedisiner gjør at man blir veldig trøtt og utafor som bivirkning. Det er noe man tar i nøden når det ikke finnes noen annen løsning, ikke fast i hverdagen. 

Eh det finnes uten det som bivirkning. Dessuten de som er allergiske må bruke det halv sesonger 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Noen kaniner har mega blære og er ikke natteaktive da eller? Kaniner spiser avføringen sin også, de må drite hele tiden. jenta mi......kaninen din er ikke annerledes er den vel? Bli voksen. Dette er ekkelt.

Min gjør ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dyret vil ikke ligge i seng. Det er ikke mulig og tilvenne dyret til å fraskilt. Daten kunne tatt en allergitablett

Det høres ikke ut som dere passer sammen. Jeg kan forstå at du vil ha dyret i senga, men du kan ikke forvente at han bare skal ta en allergitablett. Det kommer til å ødelegge søvnkvaliteten hans å ha dyret i senga med allergi.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Eh det finnes uten det som bivirkning. Dessuten de som er allergiske må bruke det halv sesonger 

Hva slags antihistamin er det?

Anonymkode: d5056...aa4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mountain Man skrev (1 time siden):

Kast ut dyret. Du burde prioritere daten din fremfor ett kjæledyr. Hvis ikke så viser du jo at han/henne har null verdi for deg. 

Nei. Hun skal ikke kvitte seg med dyret. Man dumper ikke bare et dyr fordi man får kjæreste. Slike folk bør ikke ha dyr.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva slags antihistamin er det?

Anonymkode: d5056...aa4

Zyrtec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde ikke akseptert det jeg heller. Blir jo skittent i senga (hvor en skal tilbringe 8 timer ish av hvert døgn). Og hva med parasitter/insekt osv? Dyr trenger ikke være i senga. Men, det er min mening🙃

Anonymkode: 70f0f...825

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Samfunnsengasjert skrev (5 minutter siden):

Nei. Hun skal ikke kvitte seg med dyret. Man dumper ikke bare et dyr fordi man får kjæreste. Slike folk bør ikke ha dyr.

Regner med denne personen mente å kaste ut dyret fra SENGEN.

Anonymkode: 70f0f...825

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du burde tro på noen når de sier at de er allergiske. Det finnes ikke noen god grunn til at noen skulle lyve om det. Hvis du ikke stoler på en person såpass så er det uansett ikke noe vits i å ha noe forhold.

Anonymkode: 613a8...cbc

Det finnes mange gode grunner til at folk lyver om det. Folk lyver stadig om at de er allergiske mot mat de ikke liker, eller sier at de er allergiske mot dyr fordi de ikke liker dyr, eller mot gress for å slippe å klippe plenen etc. 

Men ut over det er jeg enig i at man må tro på folk når de sier at de er allergiske. Man må jo også i utgangspunktet tro på at kjæresten ikke er utro, selv om man vet at det finnes mange utro mennesker.

Anonymkode: 99b1d...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette handler ikke om allergi, men at ts vil at masse folk skal si at kjæresten er urimelig. Senga er jo full av kanin "kuler" og det er jo ikke aktuelt å sove i det. Det er trist og bekymringsverdig at ts ikke kan la kaninen løpe i buret sitt på natta da de er skumringsdyr. Dette er ikke bra for noen. Ikke for ts heller. Ikke for forholdet, og ikke for dyret. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Som singel har jeg alltid hatt hund i senga men når jeg fikk samboer skjønte jeg hvor uhygiensk det var. Sex og kjønnsorganer med lange pelshår og hundebæsj bakterier og møkk fra poter er ganske ekkelt... 

Hvis daten din har allergi så vil nok ikke forholdet fungere så lenge du har kjæledyr 

Anonymkode: 1e0b1...07b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette handler ikke om allergi, men at ts vil at masse folk skal si at kjæresten er urimelig. Senga er jo full av kanin "kuler" og det er jo ikke aktuelt å sove i det. Det er trist og bekymringsverdig at ts ikke kan la kaninen løpe i buret sitt på natta da de er skumringsdyr. Dette er ikke bra for noen. Ikke for ts heller. Ikke for forholdet, og ikke for dyret. 

Det vet ikke du noe om! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det vet ikke du noe om! 

Jo, du har sagt nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo, du har sagt nok. 

🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...