AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #61 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Google it. Gjør deg selv bittelitt smartere. Anonymkode: e9aab...89f Men mitt dyr har faktisk ikke pels Anonymkode: c0fd3...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 7. april 2023 #62 Del Skrevet 7. april 2023 Mountain Man skrev (31 minutter siden): Kast ut dyret. Du burde prioritere daten din fremfor ett kjæledyr. Hvis ikke så viser du jo at han/henne har null verdi for deg. Er mange som setter dyr høyere enn mennesker. Det er nok ofte mer bak det enn selve dyr vs man.. rødt flagg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #63 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men mitt dyr har faktisk ikke pels Anonymkode: c0fd3...83d Hud og flass er også viktig når det kommer til allergi. Dyret ditt har hud? Anonymkode: e9aab...89f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #64 Del Skrevet 7. april 2023 Maatte_ha_konto skrev (Akkurat nå): Er mange som setter dyr høyere enn mennesker. Det er nok ofte mer bak det enn selve dyr vs man.. rødt flagg! Hadde han vært allergisk hadde han reagert på på alt da - som hans egen flass Anonymkode: c0fd3...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #65 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hud og flass er også viktig når det kommer til allergi. Dyret ditt har hud? Anonymkode: e9aab...89f Ja Anonymkode: c0fd3...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #66 Del Skrevet 7. april 2023 34 minutter siden, Mountain Man said: Kast ut dyret. Du burde prioritere daten din fremfor ett kjæledyr. Hvis ikke så viser du jo at han/henne har null verdi for deg. «Kast ut dyret». For en date?? Er du av samme type menneske som syns man skal kaste ut kjæledyr i en sekk i sjøen fordi folk skal på en uke ferie? Hjelpes, empati er det mangel på Anonymkode: 4fa76...ad9 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #67 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): «Kast ut dyret». For en date?? Er du av samme type menneske som syns man skal kaste ut kjæledyr i en sekk i sjøen fordi folk skal på en uke ferie? Hjelpes, empati er det mangel på Anonymkode: 4fa76...ad9 Mhm Anonymkode: c0fd3...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #68 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lol sikkert Anonymkode: c0fd3...83d Ja, helt sikkert. Det var sånn jeg oppdaget at jeg hadde utviklet astma i voksen alder, jeg fikk meg to katter som sov i sengen. Så begynte jeg å våkne "en halv meter over senga" fordi jeg ikke fikk puste og rallet og gispet. Øre- nese- hals-legen som utredet meg sa jeg hadde et katteproblem, og full nedvask av soverommet og kattene hevet ut på gangen på natta fikk bort de fleste anfallene. Du kan jo lese også: https://www.naaf.no/allergi/dyreallergi Symptomer Vanlige reaksjoner ved allergi mot dyr er: Tett, rennende nese Kløende og rennende øyne Astma Noen kan også få eksem og elveblest. Eksponering for katteallergen har vist seg å være en særlig risiko for akutt astma. Anonymkode: affa4...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #69 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Æsj ja! Sikkel, sekret fra underlivet, hår, "flass" fra pelsen og andre ekle greier fra dyr klarer jeg meg helt fint uten i sengen altså. Anonymkode: 1558f...0da 🤢🤢🤮 Anonymkode: 3031a...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 7. april 2023 #70 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): «Kast ut dyret». For en date?? Er du av samme type menneske som syns man skal kaste ut kjæledyr i en sekk i sjøen fordi folk skal på en uke ferie? Hjelpes, empati er det mangel på Anonymkode: 4fa76...ad9 Unskyld! Jeg viste ikke at dette var en Dame! Når det gjelder Damer har jeg full forståelse for at vi og jeg som Mann skal godta at hun setter andre ting og sågar ett kjært kjæledyr over meg!! Håper alle skjønner at jeg ikke tøyser om det!!🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #71 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, helt sikkert. Det var sånn jeg oppdaget at jeg hadde utviklet astma i voksen alder, jeg fikk meg to katter som sov i sengen. Så begynte jeg å våkne "en halv meter over senga" fordi jeg ikke fikk puste og rallet og gispet. Øre- nese- hals-legen som utredet meg sa jeg hadde et katteproblem, og full nedvask av soverommet og kattene hevet ut på gangen på natta fikk bort de fleste anfallene. Du kan jo lese også: https://www.naaf.no/allergi/dyreallergi Symptomer Vanlige reaksjoner ved allergi mot dyr er: Tett, rennende nese Kløende og rennende øyne Astma Noen kan også få eksem og elveblest. Eksponering for katteallergen har vist seg å være en særlig risiko for akutt astma. Anonymkode: affa4...f8f Men jeg har ikke en katt eller hund i senga. Anonymkode: c0fd3...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #72 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): «Kast ut dyret». For en date?? Er du av samme type menneske som syns man skal kaste ut kjæledyr i en sekk i sjøen fordi folk skal på en uke ferie? Hjelpes, empati er det mangel på Anonymkode: 4fa76...ad9 Å kaste dyret ut av senga for en date er ikke akkurat sammenlignbart med å hive det på sjøen i en sekk fordi du skal på ferie😏 Anonymkode: affa4...f8f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #73 Del Skrevet 7. april 2023 Hadde aldri sovet i seng der det hadde ligget et dyr. Anonymkode: 4f47e...c54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #74 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å kaste dyret ut av senga for en date er ikke akkurat sammenlignbart med å hive det på sjøen i en sekk fordi du skal på ferie😏 Anonymkode: affa4...f8f Jo det er det samme fordi dyret ligger med meg hver natt Anonymkode: c0fd3...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #75 Del Skrevet 7. april 2023 Men klarer dyret å holde seg fra å tisse på natta for eksempel? 🤢 Hva slags vesen er det? Anonymkode: e9aab...89f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #76 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hvordan løser vi dette fremover? Frem til nå har vi løst det med at han sover på sofaen da han påstår han har pelsdyr allergi.. Anonymkode: c0fd3...83d Skjønner daten din veldig godt! Jeg orker ikke en gang å date noen med hund. Jeg elsker katter da, men vil ikke ha katter i sengen min heller. Anonymkode: 9e191...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #77 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men mitt dyr har faktisk ikke pels Anonymkode: c0fd3...83d Men daten sover ikke i senga di fordi han har pelsdyrallergi...? Anonymkode: affa4...f8f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #78 Del Skrevet 7. april 2023 Dyr har ingenting på et soverom å gjøre. Anonymkode: 3b71d...2f5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
provhekk86 Skrevet 7. april 2023 #79 Del Skrevet 7. april 2023 Forstår vedkommende godt! Dyr hører overhodet ikke til i senga🤮 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #80 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo det er det samme fordi dyret ligger med meg hver natt Anonymkode: c0fd3...83d Så det å ikke ligge med dyret i senga blir det samme som å drepe det for deg? Eh... Anonymkode: affa4...f8f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå