Gå til innhold

Daten min godtar ikke dyr i sengen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Topsi skrev (1 minutt siden):

Kaste ut av senga eller huset? Dyret hadde kommet først foran noen som bare potensielt var en partner, dyret er familie

Ja. Om du mener dyret har større verdi en ett menneske og kjærest. 

Endret av Mountain Man
Rettet skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Trolletråd.

Anonymkode: de402...c3c

Ser ingen grunn til at det skal måtte være det. Dette er faktisk ikke en så uvanlig problemstilling. 

TS, det er bedre å finne seg en som er like komfortabel med dyr i hjemmet. Dette høres ut som en type som fort kommer til å irritere seg over dyrene i huset fremover og det blir mer konflikt. Let videre. Jeg hadde aldri taklet noen som ikke er glad i dyr og villige til å akseptere dem i hjemmet på samme måte.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Warrior skrev (1 minutt siden):

Hadde aldri datet noen som lot dyra ligge i senga. Dyr har ingenting der å gjøre sier nå jeg. De har andre steder å sove. 

Hadde blitt forbanna hvis jeg kom hjem til noen og de lot dyra ligge i senga hvor jeg skulle ligge. Rømt ut døra i sinne. 

Jeg tenker den eneste måten å løse det fremover er at enten slutter du å ha dyr i senga eller så lar du være å date han fremover. Tenker uansett han kommer til å stikke hvis du velger dyra i senga fremfor ett menneske. 

Seriøst? 

Anonymkode: c0fd3...83d

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde vist han hvor døra var og sagt lykke til på reisen. 

Anonymkode: 6f8c4...cd8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mountain Man skrev (2 minutter siden):

Ja. Om du mener dyret har støtte verdi en ert menneske og kjærest. 

Et dyr har en større verdi som husmedlem enn en partner som det kanskje eller kanskje ikke blir noe med videre, absolutt ja, hadde selvsagt ikke omplassert eller avlivet dyret mitt oga en tilfeldig mann jeg hadde truffet noen ganger. Og hvis han forventet det er han ikke noe for meg uansett

Endret av Topsi
  • Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ruffen29 skrev (1 minutt siden):

Ser ingen grunn til at det skal måtte være det. Dette er faktisk ikke en så uvanlig problemstilling. 

TS, det er bedre å finne seg en som er like komfortabel med dyr i hjemmet. Dette høres ut som en type som fort kommer til å irritere seg over dyrene i huset fremover og det blir mer konflikt. Let videre. Jeg hadde aldri taklet noen som ikke er glad i dyr og villige til å akseptere dem i hjemmet på samme måte.

Han er min største kjærlighet derfor opprettet jeg tråden. Kan han ikke bare ta en allergitsbelett? Skjønner ikke det. Jeg holdt dyret borte fra forholdet i 2 måneder før jeg sa det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Han er min største kjærlighet derfor opprettet jeg tråden. Kan han ikke bare ta en allergitsbelett? Skjønner ikke det. Jeg holdt dyret borte fra forholdet i 2 måneder før jeg sa det. 

Joda, med mindre han har veldig sterk allergi så burde jo en allergitablett kunne hjelpe. Vet om de som gjør det. Her er det snakk om at han må legge godviljen til og "ofre" litt for deg. Såpass synes jeg han bør kunne gjøre. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan ikke dyret venne seg til å sove i en kurv vedsiden av deg på gulvet? Du kan klappe og kose på det og det føler seg trygt.

Allergi er en ting, men om man ikke orker det så er det helt forståelig. Kan dere ikke gjøre et kompromiss? Kurv ved sengen og kjæresten i senga? 

Anonymkode: e9aab...89f

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ruffen29 skrev (Akkurat nå):

Joda, med mindre han har veldig sterk allergi så burde jo en allergitablett kunne hjelpe. Vet om de som gjør det. Her er det snakk om at han må legge godviljen til og "ofre" litt for deg. Såpass synes jeg han bør kunne gjøre. 

Allergi plager er sikkert bare tull. Ja det er jeg enig med deg i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Gjorde det slutt med en pga han ikke ville ha dyr i senga.

Anonymkode: 32e7f...2bd

😂DU gjorde det slutt fordi han ikke ville ha dyr i senga? DU burde blitt gjort slutt med fordi du drar dyr i senga, din gris. Er det mulig!? Snakk om å snu alt fullstendig på hodet. Hva er det neste, skal du gjøre det slutt med den som vasker og holder det rent i huset?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Seriøst? 

Ja. Dyr i senga er uhygienisk, og jeg er veldig opptatt av god hygiene. 

Det er bare ikke alle som godtar det.

Er han allergisk er det enda større grunn til å holde dyr borte fra senga hvis du tenker på et seriøst forhold med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan ikke dyret venne seg til å sove i en kurv vedsiden av deg på gulvet? Du kan klappe og kose på det og det føler seg trygt.

Allergi er en ting, men om man ikke orker det så er det helt forståelig. Kan dere ikke gjøre et kompromiss? Kurv ved sengen og kjæresten i senga? 

Mener du han skal sove alene på et kaldt gulv? Hvorfor kan ikke han brølte seg når han har ligget der med usynlige hår? Allergi er en tulle «sykdom» 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Warrior skrev (1 minutt siden):

Er han allergisk er det enda større grunn til å holde dyr borte fra senga hvis du tenker på et seriøst forhold med han. 

Det er helt rent i sengen, skifter sengetøy hver 14 dager 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Warrior skrev (Akkurat nå):

Tror "seriøst?" var ment ang "storme ut av døra" kommentaren din :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mener du han skal sove alene på et kaldt gulv? Hvorfor kan ikke han brølte seg når han har ligget der med usynlige hår? Allergi er en tulle «sykdom» 

KURV, jeg sa kurv ved siden av deg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trolletråd.

Det er helt rent i sengen, skifter sengetøy hver 14 dager 

Æsj. Hver fjortende dag med dyr i senga? 

Anonymkode: 1558f...0da

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
10 minutter siden, Warrior said:

Hadde aldri datet noen som lot dyra ligge i senga. Dyr har ingenting der å gjøre sier nå jeg. De har andre steder å sove. 

Hadde blitt forbanna hvis jeg kom hjem til noen og de lot dyra ligge i senga hvor jeg skulle ligge. Rømt ut døra i sinne. 

Jeg tenker den eneste måten å løse det fremover er at enten slutter du å ha dyr i senga eller så lar du vær å date han fremover. Tenker uansett han kommer til å stikke hvis du velger ett dyr i senga fremfor ett menneske. 

Rømt ut i sinne? 🤣 LOL

Jeg har en adoptert og redd katt som selvsagt får sove med meg, han mjauer og klorer når jeg lukket han ute ❤️ Datet en med allergi og da sov katten utenfor soverommet. Allergi er eneste grunn til at jeg sier det er ok

Anonymkode: 4fa76...ad9

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Seriøst? 

Jeg hadde heller ikke datet noen som måtte sove med dyr i senga. Det er jævlig nasty.

Anonymkode: 6e8ec...e8f

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

KURV, jeg sa kurv ved siden av deg.

Det er ikke en hund eller KATT som kan tilvennes til kurv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Allergi er en tulle «sykdom» 

Å behandle dyr som mennesker er en sinssykdom.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...