Gå til innhold

Daten min godtar ikke dyr i sengen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan løser vi dette fremover? Frem til nå har vi løst det med at han sover på sofaen da han påstår han har pelsdyr allergi.. 

Anonymkode: c0fd3...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Høres ut som en strålende start for et forhold.

Anonymkode: 761ae...4d0

• Liker 39
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ikke orket dyr i sengen. Æsj masse hår, sand og ugh..

Anonymkode: cb24b...5c4

• Liker 38
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan løser vi dette fremover? Frem til nå har vi løst det med at han sover på sofaen da han påstår han har pelsdyr allergi.. 

Jeg har mine dyr i senga. Gjorde det slutt med en pga han ikke ville ha dyr i senga. Jeg forstår at alle er forskjellige men jeg har dyrene i senga å sånn er det bare 

Anonymkode: 32e7f...2bd

• Liker 8
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hadde ikke jeg godtatt heller. Æsj. 

Anonymkode: 1558f...0da

• Liker 25
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det hadde ikke jeg godtatt heller. Æsj. 

Æsj? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du får vurdere hva som er viktigst. Dyret eller daten. 
Selv ville jeg laget til en koselig hunde-/katteseng på gulvet ved siden av min som et kompromiss. 

Anonymkode: acbed...dfd

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde ikke orket dyr i sengen. Æsj masse hår, sand og ugh..

Anonymkode: cb24b...5c4

Sand? Hvilket dyr har du i sengen? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du får vurdere hva som er viktigst. Dyret eller daten. 
Selv ville jeg laget til en koselig hunde-/katteseng på gulvet ved siden av min som et kompromiss. 

Anonymkode: acbed...dfd

Dyret vil ikke ligge i seng. Det er ikke mulig og tilvenne dyret til å fraskilt. Daten kunne tatt en allergitablett

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kast ut dyret. Du burde prioritere daten din fremfor ett kjæledyr. Hvis ikke så viser du jo at han/henne har null verdi for deg. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Æsj? 

Æsj ja! Sikkel, sekret fra underlivet, hår, "flass" fra pelsen og andre ekle greier fra dyr klarer jeg meg helt fint uten i sengen altså.

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde katten i sengen da jeg var enslig, men har 100% forståelse for at det ikke var greit når min partner ikke likte det. Dyr klarer helt fint å sove alene. Dersom de har seperasjonsangst bør man ta tak i problemet.

Anonymkode: c661c...d25

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Mountain Man skrev (1 minutt siden):

Kast ut dyret. Du burde prioritere daten din fremfor ett kjæledyr. Hvis ikke så viser du jo at han/henne har null verdi for deg. 

Jeg har vist mye kjærlighet og daten sov i sengen de første nettene helt til han fikk vite at jeg hadde dyr. Hvis han hadde hatt allergi hadde han da reagert??

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ChatGPT har svar på alt.

Det er ikke anbefalt å sove med dyr i sengen av flere grunner. For det første kan det være en hygienisk bekymring, da dyr kan bære med seg bakterier og parasitter som kan overføres til mennesker. Dette kan føre til infeksjoner eller sykdommer.

I tillegg kan det være en sikkerhetsrisiko, spesielt hvis dyret er stort eller urolig om natten. Dyret kan ved et uhell skade deg eller forstyrre søvnen din, og dette kan påvirke helsen din negativt.

Hvis du likevel ønsker å dele seng med dyret ditt, er det viktig å sørge for at dyret er godt trent og vant til å sove i sengen din. Du bør også sørge for at dyret er rent og velstelt, og at det har sin egen seng eller madrass på gulvet som det kan bruke når det vil.

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Æsj ja! Sikkel, sekret fra underlivet, hår, "flass" fra pelsen og andre ekle greier fra dyr klarer jeg meg helt fint uten i sengen altså.

ÆSJ 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Lee Jones skrev (Akkurat nå):

ChatGPT har svar på alt.

Det er ikke anbefalt å sove med dyr i sengen av flere grunner. For det første kan det være en hygienisk bekymring, da dyr kan bære med seg bakterier og parasitter som kan overføres til mennesker. Dette kan føre til infeksjoner eller sykdommer.

I tillegg kan det være en sikkerhetsrisiko, spesielt hvis dyret er stort eller urolig om natten. Dyret kan ved et uhell skade deg eller forstyrre søvnen din, og dette kan påvirke helsen din negativt.

Hvis du likevel ønsker å dele seng med dyret ditt, er det viktig å sørge for at dyret er godt trent og vant til å sove i sengen din. Du bør også sørge for at dyret er rent og velstelt, og at det har sin egen seng eller madrass på gulvet som det kan bruke når det vil.

Dette er allmennkunnskap 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vist mye kjærlighet og daten sov i sengen de første nettene helt til han fikk vite at jeg hadde dyr. Hvis han hadde hatt allergi hadde han da reagert??

Ok. Unskyld min misforståelse Frue! Da virker det som han lyver.

Du er uansett som Dame i forholdet den som burde bestemme. Det er ihvertfall min mening!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mountain Man skrev (3 minutter siden):

Kaste ut av senga eller huset? Dyret hadde kommet først foran noen som bare potensielt var en partner, dyret er familie

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Hadde aldri datet noen som lot dyra ligge i senga. Dyr har ingenting der å gjøre sier nå jeg. De har andre steder å sove. 

Hadde blitt forbanna hvis jeg kom hjem til noen og de lot dyra ligge i senga hvor jeg skulle ligge. Rømt ut døra i sinne. 

Jeg tenker den eneste måten å løse det fremover er at enten slutter du å ha dyr i senga eller så lar du vær å date han fremover. Tenker uansett han kommer til å stikke hvis du velger ett dyr i senga fremfor ett menneske. 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...