Gå til innhold

Dennis Poppe (splittet)

Sansa20

Anbefalte innlegg

Dennis har skrytt av familieferie med sønnen. Når de vel har kommet frem til Stavanger, så setter sønnen seg i bilen til farmor og reiser av gårde, mens Dennis og kjæresten bor på hotell i byen. Jeg synes hele opplegget er rart. Dette hadde jeg aldri gjort med mine barn, men vi er alle forskjellige. 

• Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marihone skrev (9 minutter siden):

Dennis har skrytt av familieferie med sønnen. Når de vel har kommet frem til Stavanger, så setter sønnen seg i bilen til farmor og reiser av gårde, mens Dennis og kjæresten bor på hotell i byen. Jeg synes hele opplegget er rart. Dette hadde jeg aldri gjort med mine barn, men vi er alle forskjellige. 

Dennis har vel ikke hatt et eneste langt samvær uten at foreldrene hans har hatt ansvaret mesteparten av tiden?

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (14 timer siden):

Som fulltidsforelder ja, som samværsforelder nei. Nå koser sikkert barnet seg med besteforeldrene, er stas både for barn og besteforeldre å være på besøk uten foreldre. Men veldig spesielt at det er det første de gjør. Levere fra seg ungen for å dra på hotell og ut på byen... Er vel ikke noen som har mer egentid til å pleie forholdet enn Dennis og dama.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så sykt fake, måten han skryter av damen sin på! Føler bare det er ett skuespill hele greiene. Ordentlige folk, som virkelig er glad i damen sin. Som er VOKSEN i hodet, ikke bare i kroppen. Som er utviklet. De har ikke behov for å holde på som han gjør. Det er bare ikke ekte. Spør du meg. Vært borti sånne folk som han mange ganger, og de er ganske like. Its a circus. Ps. Tror ikke Kristin er bedre. Tror de er samme ulla. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hivju skrev (57 minutter siden):

Jeg syns det er så sykt fake, måten han skryter av damen sin på! Føler bare det er ett skuespill hele greiene. Ordentlige folk, som virkelig er glad i damen sin. Som er VOKSEN i hodet, ikke bare i kroppen. Som er utviklet. De har ikke behov for å holde på som han gjør. Det er bare ikke ekte. Spør du meg. Vært borti sånne folk som han mange ganger, og de er ganske like. Its a circus. Ps. Tror ikke Kristin er bedre. Tror de er samme ulla. 

Virkelig kleint. Tror han hadde tjent mer penger om han hadde droppet de snappene og bare oppført seg vanlig 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er merkelig å ikke være sammen med sønnen hele ferien. De 2 har mer enn nok tid til å dra på byen ellers.

Når det er sagt ser det ut som gutten har et nydelig forhold til farmor og farfar! Og det er positivt. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

duskelapp skrev (3 timer siden):

oppført seg vanlig 🙈

Jeg tror faktisk at det er sånn han er vanlig

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt at han ikke har møtt den nye niesen sin før nå også, er noen måneder siden hun ble født og han har ikke akkurat et travelt liv…

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despacita skrev (1 time siden):

Spesielt at han ikke har møtt den nye niesen sin før nå også, er noen måneder siden hun ble født og han har ikke akkurat et travelt liv…

Prioriteringer.... 🙄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var barn og skulle være hos pappa i tre uker i sommerferien, så skulle det tatt seg ut om jeg ble sendt rett til Farmor fordi pappa skulle på fylla?!??! Det hadde hverken mamma, eller Farmor heller, funnet seg i! Merkelig at mammaen til Dennis ikke strammer opp sønnen sin litt......🙈🙈🙈🫨🫨🫨

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (5 timer siden):

Da jeg var barn og skulle være hos pappa i tre uker i sommerferien, så skulle det tatt seg ut om jeg ble sendt rett til Farmor fordi pappa skulle på fylla?!??! Det hadde hverken mamma, eller Farmor heller, funnet seg i! Merkelig at mammaen til Dennis ikke strammer opp sønnen sin litt......🙈🙈🙈🫨🫨🫨

Av og til er ikke unormalt.. noen ganger har man planer og trenger barnepass, men med Dennis så er det hele bildet av prioriteringene hans som er greia 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har allverdens tid (han jobber jo ikke) til å reise til Stavanger og feste med kompiser når han ikke har samvær med barnet.

Å plassere barnet hos besteforeldrene når de nå har "familieferie" (hans ord) for at han og kjæresten skal på byen og drikke kveld etter kveld føyer seg bare inn i en lang og trist rekke.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

Han har allverdens tid (han jobber jo ikke) til å reise til Stavanger og feste med kompiser når han ikke har samvær med barnet.

Å plassere barnet hos besteforeldrene når de nå har "familieferie" (hans ord) for at han og kjæresten skal på byen og drikke kveld etter kveld føyer seg bare inn i en lang og trist rekke.

Akkurat denne uken er det gladmaten i Stavanger, så skjønner at de ønsker å få med seg akkurat dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

duskelapp skrev (2 timer siden):

Akkurat denne uken er det gladmaten i Stavanger, så skjønner at de ønsker å få med seg akkurat dette.

Det var ikke gladmat da de kom på mandag, den starter først i dag (onsdag).

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (3 timer siden):

Det er f.o.m i dag og varer til lørdag. 

Og det er fullt mulig å ha barn med seg 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FruRosa skrev (1 time siden):

Det var ikke gladmat da de kom på mandag, den starter først i dag (onsdag).

Ah! Nei, men da så... Da er det rett og slett Dennis stil 🙊 pleie kjærleiken 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Det virker som Dennis og Helene har det bra sammen 

Endret av merry
Stavefeil
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

merry skrev (1 time siden):

Det virker som Dennis og Helene har det bra sammen 

Enig, det ser ut som hun er en bra person som liker både barn og hunder.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig avsporing - men bare nysgjerrig: Har fått opp moren innimellom og synes hun og mannen er herlige og for noen besteforeldre! . - Men hvorfor har hun turkist hår? Jeg klarer ikke å dy meg for å tenke at hun hadde sett enda penere ut med en lang blond bob eller som brunette. Selvfølgelig opp til henne, som sagt lurer bare på om det har vært nevnt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...