Jolanda Skrevet 5. april #401 Del Skrevet 5. april M.H85 skrev (2 timer siden): Ville vært litt forsiktig med å si folk ruser seg på annet enn alkohol.... Dessuten gir "fullstendig faen i sønnen"?? . Hva vet du om det? Han har faste samvær. Et menneske som gir totalt blanke i sitt eget barn som du sier ser ikke barnet sitt en gang.. At han sikkert er en dust å leve samt prioriteter ungkarslivet oftere enn nødvendig er en ting..betyr ikke at han gir fullstendig faen i barnet. Snakk om svart/hvit tenkning. Og at Kristin taper igjen?😂 I alle dager...dama bruker snap 24/7 til å være "selverklært" ekspert på det meste, og skrke høyt om det meste, samt 💲💲 renner inn, taper ikke hun... Han har jo ikke samvær. Foreldrene hans har. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 5. april #402 Del Skrevet 5. april Jolanda skrev (7 minutter siden): Han har jo ikke samvær. Foreldrene hans har. Og si at han ikke har samvær er feil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. april #403 Del Skrevet 5. april Jolanda skrev (8 minutter siden): Han har jo ikke samvær. Foreldrene hans har. De bor i Oslo. Foreldrene hans bor i stavanger, ferie samvær snakket jeg om. Jo faren har annenhver langhelg eller litt mer ,sitat henne selv (blitt sagt en gang av henne selv på snap ). 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 5. april #404 Del Skrevet 5. april (endret) Kinder skrev (8 timer siden): Jeg måtte inn for å se hva Kristin hadde sagt, og jeg opplever ikke at hun kaller Dennis alle disse tingene hun snakker om. For hun snakker genrelt om ulike type toxic forhold basert på hva hun har fått meldinger fra følgere om. Det hun sier konkret om deres forhold er jo egentlig bare at det var toxic, men jeg klarer ikke å høre at hun på noe tidspunkt sier hvorfor forholdet var toxic. Også forteller hun at hun syns det var veldig vanskelig å komme seg ut av forholdet (pga drømmen om at de skulle være familie), og at hun var sikker på at også han egentlig ønsket seg ut av forholdet de hadde. Men det et jo klart; det er dette som er faren med å uttale seg til veldig mange mennesker og samtidig blande det som er private erfaringer sammen med erfaringer andre mennesker har fortalt dem, ting de har lest/lært andre plasser osv. Da bør man være ekstremt tydelig på hva som er egne erfaringer, hva som er andre sine erfaringer og hva som er generelle råd basert på ting man har lært andre plasser, nettopp fordi så mange kan tolke det hun sier som bare hennes egne erfaringer. For det kan fort bli vanskelig å skille hva som er hva, når det private blandes i generelle erfaringer/råd på den måten Kristin gjorde. Jeg opplevde også at hun blandet egen erfaring med andres.. så å fyre opp på den måten er enda verre, for da er uttalelsene opp til tolkning - som igjen føles enda mer angripende for motparten Endret 5. april av duskelapp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 5. april #405 Del Skrevet 5. april M.H85 skrev (7 timer siden): Kristin drar den enda lengre ut😱 "Timesvis " dass snapping om hvordan komme ut av et toxic forhold samt leve med en dårlig partner der du mister deg selv helt. Dette kommer rundt samme tid som Dennis& hans frøken ligger i senga å fyrer løs🙈 Kristin fortsetter deretter med dype samtaler fra sengekanten der hun henvender seg til "oss her i vårt lille miljø" (??) altså følgerne sine , de fortapte sterke kvinnene som må komme seg ut eller har klart komme seg ut av dårlige forhold. Dette er hennes angrep tilbake for at følgerne hennes ikke skal svikte henne,men føle med henne🙈🙈 Herregud for et sirkus show. De eier ikke skam... Dennis og dama fremstår jo bare umodne og blåste,men Kristin er smartere og bruker det til som fordel...Hun prater selvfølgelig ikke om Dennis konkret ,men allikevel om han konkret selvfølgelig, og søker anerkjennelse og enda verre opptrer som en slags psykolog for følgere som er i en tøff situasjon ,usmakelig!🤢 Man skal være ytterst forsiktig leke "psykologspesialist" for kvinner som faktisk har vært utsatt for psykisk vold. For det første er disse kvinnene ekstremt sårbare, ofte manipulerte i en årekke mange år etterpå, og de fleste har levd med vesentlige farligere og kyniske menn enn Dennis. Dennis er umoden og sikkert dust leve med, men Kristin er ikke noe offer for psykisk vold i den grad hun prater om når hun skal gi råd til andre. Da hadde hun heller aldri fyrt av slik hun gjør. Tar man turen til traume avdelingen på DPS møter man disse, de sitter ikke å snapper om det slik hun gjør. At hun tør begi seg inn på slike tema i dem grad hun gjør. En ting er å prate litt om dårlige relasjoner generelt ( der begge bare var drittsekker mot hverandre slik jeg antar er hennes situasjon med eks), MEN å begynne å leke "psykologspesialist" for damer som lever i helvete både før og etter de har gått fra en tyrann av en partner har hun ingen erfaring med. Sitter livredde kvinner på krisesenter rundt om, kvinner med full ptsd og traumer ,så kommer hun å skal belære. Skamløst!! Jeg synes det er skummelt hvordan du sitter her og sier at Kristin ikke er blitt utsatt for psykisk vold. For det er det meget mulig at hun er blitt. 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. april #406 Del Skrevet 5. april Purple Basil skrev (8 minutter siden): Jeg synes det er skummelt hvordan du sitter her og sier at Kristin ikke er blitt utsatt for psykisk vold. For det er det meget mulig at hun er blitt. Stor forskjell på toxic forhold der begge har sine feil enn psykisk vold. Hun har vel heller aldri sagt hun har blitt utsatt for det? Hun sier hun har følgere som har blitt det, og leker "ekspert" på rådgivning noe som er mer skummelt for min del. Du må gjerne mene det du vil,jeg har min mening. Og har vel nok erfaring med mennesker som virkelig er blitt utsatt for psykisk vold,og de er IKKE i stand å bruke sosialw medier om det temaet på måten hun gjør på. Men hva vet vet jeg. Dama er jo i økonomisk krise også,og føler virkelig med sine følgere som er i samme situasjon. Noe hun definitivt ikke er i sitt 15mill hus,flotte bil,dyre klær og dyre levevaner. Hun bruker snap til å tjene 💵, og er ute på svært tynn is når hun berører ofte temaer der mennesker er i en svært sårbar situasjon. Forresten mennesker som har blitt utsatt for psykisk vold i la oss si 10 år...(Kristin var jo sammen med denne mannen i 10 år også btw), de menneskene trenger ofte psykolog behandling i spesialisthelsetjenesten over lang tid,ofte bruker de år bare innse at de faktisk var i psykisk voldelige forhold. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 5. april #407 Del Skrevet 5. april M.H85 skrev (2 minutter siden): Stor forskjell på toxic forhold der begge har sine feil enn psykisk vold. Hun har vel heller aldri sagt hun har blitt utsatt for det? Hun sier hun har følgere som har blitt det, og leker "ekspert" på rådgivning noe som er mer skummelt for min del. Du må gjerne mene det du vil,jeg har min mening. Og har vel nok erfaring med mennesker som virkelig er blitt utsatt for psykisk vold,og de er IKKE i stand å bruke sosialw medier om det temaet på måten hun gjør på. Men hva vet vet jeg. Dama er jo i økonomisk krise også,og føler virkelig med sine følgere som er i samme situasjon. Noe hun definitivt ikke er i sitt 15mill hus,flotte bil,dyre klær og dyre levevaner. Hun bruker snap til å tjene 💵, og er ute på svært tynn is når hun berører ofte temaer der mennesker er i en svært sårbar situasjon. Forresten mennesker som har blitt utsatt for psykisk vold i la oss si 10 år...(Kristin var jo sammen med denne mannen i 10 år også btw), de menneskene trenger ofte psykolog behandling i spesialisthelsetjenesten over lang tid,ofte bruker de år bare innse at de faktisk var i psykisk voldelige forhold. Å si så bastant at de IKKE er i stand til å bruke sosiale medier om temaet er jo kanskje litt ekstremt? Og jeg lurer på hva du baserer utsagnet ditt på? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. april #408 Del Skrevet 5. april Queen19 skrev (25 minutter siden): Å si så bastant at de IKKE er i stand til å bruke sosiale medier om temaet er jo kanskje litt ekstremt? Og jeg lurer på hva du baserer utsagnet ditt på? Gjerne litt for bastant akkurat det eksempelet med sosiale medier,ser den.. Baserer det generelt på alt hun har en mening om. Men for all del hvis hun har vært utsatt for psykisk vold... Veldig lite smart øse det opp enda mer å angripe tilbake i en voldsom parade slik hun gjorde i går🙈 Hun er jo så opptatt av å sette barnet først. Hvorfor må hun da si det høyt så mange ganger? Må hele Norge vite dette? Hvis du e offer for psykisk vold har du en farlig kalkulerende eks,da fyrer man ikke opp ilden offentlig. Eller tenker du det er vanlig?🤔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 5. april #409 Del Skrevet 5. april M.H85 skrev (2 timer siden): Gjerne litt for bastant akkurat det eksempelet med sosiale medier,ser den.. Baserer det generelt på alt hun har en mening om. Men for all del hvis hun har vært utsatt for psykisk vold... Veldig lite smart øse det opp enda mer å angripe tilbake i en voldsom parade slik hun gjorde i går🙈 Hun er jo så opptatt av å sette barnet først. Hvorfor må hun da si det høyt så mange ganger? Må hele Norge vite dette? Hvis du e offer for psykisk vold har du en farlig kalkulerende eks,da fyrer man ikke opp ilden offentlig. Eller tenker du det er vanlig?🤔 Vanlig? Nei. Samtidig så kan det tenke seg, at dersom hun har levd i et psykisk voldelig forhold i x-antall år, så føler hun seg kanskje endelig "fri" nok til å fyre litt tilbake, for nå lever hun ikke under samme tak, og er ikke lenger i risiko for å bli utsatt for det hun potensielt ble utsatt for tidligere. Er det lurt? Nei, absolutt ikke. Er dette å ivareta barnets beste? Nei, absolutt ikke. Barnet fortjener mer og bedre enn to foreldre og en bonusmor, som går i strupen på hverandre, foran flere hundre tusen mennesker. Samtidig så syns jeg man skal være forsiktig med å påstå at noen ikke har vært utsatt for psykisk vold. Jeg sier ikke at det ene eller det andre er sannheten, jeg ønsker bare å åpne diskusjonen for at alle har forskjellige reaksjonsmønster, og at ikke alle vil "frigjøre" seg fra giftig eks-partner, på samme måte 😊 Syns også at det er forfriskende å ha en sunn "debatt" hvor man forholder seg saklige og er åpne for hverandres tilbakemeldinger, så den skal du ha! Ikke alltid man opplever det på et forum, for å si det sånn 😅 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. april #410 Del Skrevet 5. april Queen19 skrev (11 minutter siden): Vanlig? Nei. Samtidig så kan det tenke seg, at dersom hun har levd i et psykisk voldelig forhold i x-antall år, så føler hun seg kanskje endelig "fri" nok til å fyre litt tilbake, for nå lever hun ikke under samme tak, og er ikke lenger i risiko for å bli utsatt for det hun potensielt ble utsatt for tidligere. Er det lurt? Nei, absolutt ikke. Er dette å ivareta barnets beste? Nei, absolutt ikke. Barnet fortjener mer og bedre enn to foreldre og en bonusmor, som går i strupen på hverandre, foran flere hundre tusen mennesker. Samtidig så syns jeg man skal være forsiktig med å påstå at noen ikke har vært utsatt for psykisk vold. Jeg sier ikke at det ene eller det andre er sannheten, jeg ønsker bare å åpne diskusjonen for at alle har forskjellige reaksjonsmønster, og at ikke alle vil "frigjøre" seg fra giftig eks-partner, på samme måte 😊 Syns også at det er forfriskende å ha en sunn "debatt" hvor man forholder seg saklige og er åpne for hverandres tilbakemeldinger, så den skal du ha! Ikke alltid man opplever det på et forum, for å si det sånn 😅 👌☺ Håper jeg er noenlunde saklig, pleier iallefall få høre jeg er det i real life så prøver så godt jeg kan iallefall 😅 Ingen vits i personangrep og annet usaklig mot andre her inne... Og det er det dessverre mye av ja... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 5. april #411 Del Skrevet 5. april M.H85 skrev (10 timer siden): Jeg drister meg til å si jeg er litt enig. Altså fyren er jo et levende circus telt,men jeg tror grunnen til at jeg synes Kristin er hakket verre er at hun lever av å være selverklært "spesialist" på de fleste temaer,og skriket ut om det meste på en mye mer kalkulert måte,hun vet hva hun gjør,MENS Dennis derimot? Han bare snakker tull i fylla...tviler på han tenker så mye i det hele tatt. Lyset på..ingen hjemme😂 Begge to er ute å kjøre. Vet ikke, han holdt liksom mer kjeft enn henne. Hun la ut i det store og brede. Mulig han holdt mer kjeft fordi han lot kråka ved siden av snakke for seg. Alt i alt tre stk umodne folk i denne røra. Stakkars barn. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 5. april #412 Del Skrevet 5. april (endret) Kinder skrev (10 timer siden): Jeg måtte inn for å se hva Kristin hadde sagt, og jeg opplever ikke at hun kaller Dennis alle disse tingene hun snakker om. For hun snakker genrelt om ulike type toxic forhold basert på hva hun har fått meldinger fra følgere om. Det hun sier konkret om deres forhold er jo egentlig bare at det var toxic, men jeg klarer ikke å høre at hun på noe tidspunkt sier hvorfor forholdet var toxic. Også forteller hun at hun syns det var veldig vanskelig å komme seg ut av forholdet (pga drømmen om at de skulle være familie), og at hun var sikker på at også han egentlig ønsket seg ut av forholdet de hadde. Men det et jo klart; det er dette som er faren med å uttale seg til veldig mange mennesker og samtidig blande det som er private erfaringer sammen med erfaringer andre mennesker har fortalt dem, ting de har lest/lært andre plasser osv. Da bør man være ekstremt tydelig på hva som er egne erfaringer, hva som er andre sine erfaringer og hva som er generelle råd basert på ting man har lært andre plasser, nettopp fordi så mange kan tolke det hun sier som bare hennes egne erfaringer. For det kan fort bli vanskelig å skille hva som er hva, når det private blandes i generelle erfaringer/råd på den måten Kristin gjorde. Nå får jeg ikke hørt en gang til, men for meg var det tydelig at det var ham hun snakket om. Men det er som du sier lett å bli forvirret også når fiktive eksempler, egenerfaring, bruken av «min ex» osv sauses sammen. Og når hun så tydelig uttaler seg om skadevirkninger og det å leve med en narsissist, gaslighting så forsterker det inntrykket av å være selvopplevd og den exen må jo være Dennis. Og den der «If the shoe fits» opplegget i siste ranten etter at Dennis har svart, insinuerer hun på mange måter at det hun tidligere beskrev er ham siden han følte seg truffet. Endret 5. april av Xmasclovn La til 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 6. april #413 Del Skrevet 6. april Kinder skrev (På 4.4.2024 den 23.26): Følger han ikke, men han dukket opp på snapstory i dag, så tenkte bare å se hvordan det går med han nå. Sist jeg så noe av han, så slet han psykisk, og jeg husker at jeg syntes det var flott at det virket som om han tok grep rundt egen psykiske helse. Men dette var bare helt tragisk og vondt å se på! Stakk skikkelig i magen, særlig da kjæresten hans begynte å uttale seg om barnets beste og hintet til at Kristin ikke tenkte på sønnens beste. Og da jeg i tillegg leser her inne at Dennis dro til Riga istedenfor å feire påske med sønnen (syns å huske at han drev å pratet om at han ikke fikk se sønnen ofte nok tidligere…), så blir det hele bare veldig dumt i tillegg. Og om det stemmer at kjæresten studerer for å bli psykolog (så noen skrev det i et innlegg), så burde hun faktisk visst bedre enn å delta på disse snappene til Dennis. Kanskje han er master-oppgaven hennes 😆. Helt utrolig umodent av H å uttale seg , å han virker jo helt fullstendig blåst som i hele tatt gir K sine uttalelser fokus . Mulig fordi han føler seg truffet . Til mer han fisker etter sympati , til mer tror jeg på K . 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 6. april #414 Del Skrevet 6. april M.H85 skrev (På 5.4.2024 den 9.15): Kristin drar den enda lengre ut😱 "Timesvis " dass snapping om hvordan komme ut av et toxic forhold samt leve med en dårlig partner der du mister deg selv helt. Dette kommer rundt samme tid som Dennis& hans frøken ligger i senga å fyrer løs🙈 Kristin fortsetter deretter med dype samtaler fra sengekanten der hun henvender seg til "oss her i vårt lille miljø" (??) altså følgerne sine , de fortapte sterke kvinnene som må komme seg ut eller har klart komme seg ut av dårlige forhold. Dette er hennes angrep tilbake for at følgerne hennes ikke skal svikte henne,men føle med henne🙈🙈 Herregud for et sirkus show. De eier ikke skam... Dennis og dama fremstår jo bare umodne og blåste,men Kristin er smartere og bruker det til som fordel...Hun prater selvfølgelig ikke om Dennis konkret ,men allikevel om han konkret selvfølgelig, og søker anerkjennelse og enda verre opptrer som en slags psykolog for følgere som er i en tøff situasjon ,usmakelig!🤢 Man skal være ytterst forsiktig leke "psykologspesialist" for kvinner som faktisk har vært utsatt for psykisk vold. For det første er disse kvinnene ekstremt sårbare, ofte manipulerte i en årekke mange år etterpå, og de fleste har levd med vesentlige farligere og kyniske menn enn Dennis. Dennis er umoden og sikkert dust leve med, men Kristin er ikke noe offer for psykisk vold i den grad hun prater om når hun skal gi råd til andre. Da hadde hun heller aldri fyrt av slik hun gjør. Tar man turen til traume avdelingen på DPS møter man disse, de sitter ikke å snapper om det slik hun gjør. At hun tør begi seg inn på slike tema i dem grad hun gjør. En ting er å prate litt om dårlige relasjoner generelt ( der begge bare var drittsekker mot hverandre slik jeg antar er hennes situasjon med eks), MEN å begynne å leke "psykologspesialist" for damer som lever i helvete både før og etter de har gått fra en tyrann av en partner har hun ingen erfaring med. Sitter livredde kvinner på krisesenter rundt om, kvinner med full ptsd og traumer ,så kommer hun å skal belære. Skamløst!! Man kan si hva man vil om Kristin , hun leker ekspert , MEN Dennis fremstår som han er Max 17 år . Gigantisk rødt narsisistisk flagg at han sammen med ny dame angriper Kristins . K fremstår i det minste som en som ønsker å hjelpe folk , å bruker egne erfaringer som base for det. Dennis fremstår bare umoden og stakkarslig , og har aldri sett han si noe som helst som er i nærheten av å hjelpe /inspirere noen . 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 6. april #415 Del Skrevet 6. april Uansett hvor håpløst det er å svare slik han gjorde, så skjønner jeg på en måte at det blir vanskelig når K G snakket som hun gjorde. Det er hardt å bli beskyld for de tingene. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 7. april #416 Del Skrevet 7. april NiceOrNothing skrev (9 timer siden): Man kan si hva man vil om Kristin , hun leker ekspert , MEN Dennis fremstår som han er Max 17 år . Gigantisk rødt narsisistisk flagg at han sammen med ny dame angriper Kristins . K fremstår i det minste som en som ønsker å hjelpe folk , å bruker egne erfaringer som base for det. Dennis fremstår bare umoden og stakkarslig , og har aldri sett han si noe som helst som er i nærheten av å hjelpe /inspirere noen . Er vel ingen som setter spørsmål med umodenheten hans. Det hører man jo bare han åpner snakketøyet. Dama hans fremstår like umoden. Men uenig at man må hjelpe/inspirere andre for å ha en offentlig snap?? Han er jo seg selv han. Ikke akkurat typen til å hjelpe andre. Nok med dame, fest,reiser og cowboy hatt på hodet han. Enkel fyr. Kan ikke sammenlignes med K sin kanal. Hun bruker sin kanal til 💸 med å "hjelpe" andre og vær rådgiver og liksom " girl next door venn" med følgerne sine! Spiller på.sårbarheten til folk. Hadde K vært litt mer fornuftig hadde hun hevet seg over den slags fylle snapping kritikk ( som ble slettet),men neida hun fyrte tilbake big time! Hun som tenker på barnet først alltid? Imponerende🙈 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 7. april #417 Del Skrevet 7. april M.H85 skrev (1 minutt siden): Er vel ingen som setter spørsmål med umodenheten hans. Det hører man jo bare han åpner snakketøyet. Dama hans fremstår like umoden. Men uenig at man må hjelpe/inspirere andre for å ha en offentlig snap?? Han er jo seg selv han. Ikke akkurat typen til å hjelpe andre. Nok med dame, fest,reiser og cowboy hatt på hodet han. Enkel fyr. Kan ikke sammenlignes med K sin kanal. Hun bruker sin kanal til 💸 med å "hjelpe" andre og vær rådgiver og liksom " girl next door venn" med følgerne sine! Spiller på.sårbarheten til folk. Hadde K vært litt mer fornuftig hadde hun hevet seg over den slags fylle snapping kritikk ( som ble slettet),men neida hun fyrte tilbake big time! Hun som tenker på barnet først alltid? Imponerende🙈 Veldig enig!! og det var faktisk hun som startet hele sirkuset med å omtale han SVÆRT negativt på sin egen salgskanal - hun brukte han/ forholdet til å «knytte bånd» og vise til erfaring for å gjøre seg troverdig ovenfor følgere (som hun igjen bruker for å øke inntekten sin) - det er skikkelig lavmål det hun gjorde der…….. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 7. april #418 Del Skrevet 7. april Vintermåne skrev (55 minutter siden): Veldig enig!! og det var faktisk hun som startet hele sirkuset med å omtale han SVÆRT negativt på sin egen salgskanal - hun brukte han/ forholdet til å «knytte bånd» og vise til erfaring for å gjøre seg troverdig ovenfor følgere (som hun igjen bruker for å øke inntekten sin) - det er skikkelig lavmål det hun gjorde der…….. Jepp. Og det å fyre tilbake slik hun gjorde for å få empati fra følgerne sine om at det er hun som er offeret her, det er ufint! Edru var hun også ,og veldig innøvd alt hun sier... Stakkars meg opplegg for å få mer støtte. Han er i det minste seg selv, joda umoden og sikkert vanskelig å leve med sine evigvarende ungkars nykker. Det finnes mange slike menn..umodne øl drikkende menn som ikke helt er de skarpeste i skuffen,men det er mye mer kynisk slik hun styrer på hver eneste dag! Som jeg har skrevet i hennes tråd så spiller hun på mennesker ,hun har flere ganger vist meldinger der følgere står i fare for å ta sitt eget liv ,og hva gjør hun? Svarer at "dette temaet skal vi ta opp i kveld❤". Hadde hun brydd seg oppriktig om disse følgerne burde hun sagt det som er vanlig å si om du får slike meldinger. Ta kontakt med psykolog, hjelpe telefon eller om akutt ring 113 Osv osv.😱 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 7. april #419 Del Skrevet 7. april M.H85 skrev (1 time siden): Er vel ingen som setter spørsmål med umodenheten hans. Det hører man jo bare han åpner snakketøyet. Dama hans fremstår like umoden. Men uenig at man må hjelpe/inspirere andre for å ha en offentlig snap?? Han er jo seg selv han. Ikke akkurat typen til å hjelpe andre. Nok med dame, fest,reiser og cowboy hatt på hodet han. Enkel fyr. Kan ikke sammenlignes med K sin kanal. Hun bruker sin kanal til 💸 med å "hjelpe" andre og vær rådgiver og liksom " girl next door venn" med følgerne sine! Spiller på.sårbarheten til folk. Hadde K vært litt mer fornuftig hadde hun hevet seg over den slags fylle snapping kritikk ( som ble slettet),men neida hun fyrte tilbake big time! Hun som tenker på barnet først alltid? Imponerende🙈 Tenker at det for hennes del muligens er en traumerespons . Når K får det litt på avstand vil hun se det. Å være en så lite fungerende pappa som D , pluss utroskap og økonomiske utfordringer , så skal HAN kritisere henne?? Nei . Bare nei . 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 7. april #420 Del Skrevet 7. april (endret) NiceOrNothing skrev (5 minutter siden): Tenker at det for hennes del muligens er en traumerespons . Når K får det litt på avstand vil hun se det. Å være en så lite fungerende pappa som D , pluss utroskap og økonomiske utfordringer , så skal HAN kritisere henne?? Nei . Bare nei . Traume respons??? Nå snakket jeg mest om melking av mennesker som står i krise økonomisk som jeg er mest kritisk til. Mener du hun har en traume der og?😅 ærligtalt...deg om det. Jeg tenker absolutt ikke det. Forresten utroskap er low,men hvor mange er ikke utro egentlig? Har vel eksistert like lenge som det har vært mennesker. Kåte og egoistiske arten mennesker. Det betyr ikke at man er en farlig og kalkulerende mann som har drevet psykisk vold. De som ofte går inn under den kategorien er også flinke ordlegge seg. Dennis er så langt i fra der som mulig. Mer 18 år gammel enkel fyr klar for fest😅 Endret 7. april av M.H85 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå