Frøkenfryden Skrevet 4. april #361 Del Skrevet 4. april Og han ber følgere ta hensyn til sønnen når de spør spørsmål på snap.. oh the irony… 26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 4. april #362 Del Skrevet 4. april Carabilla skrev (1 time siden): Usmakelig å snakke sånn om Kristin, hans egne ord og handlinger snakker for seg selv. Når hans egen mor tar Kristin sitt parti, så sier det mye. Selv om kjæresten er snart utdannet psykolog, så sier det ingenting om at han er en fin og stabil fyr å være sammen med. Slik jeg oppfatter H, oppleves hun som en smule ung og naiv, ikke har hun noen erfaringer med egne barn heller, så hun har ingen forutsetninger til å uttale seg om det....Hennes forhold til Dennis kan ikke sammenlignes med Kristin sitt forhold til Dennis. Hadde Dennis vært en så dedikert far, så hadde prioriteringene hans sett totalt anderledes ut, han viser gang på gang han hans egne lyster & behov går først, derfor tror jeg på det Kristin sier. Psykolog 🙉 Utrolig "ung" til å være 30 år. Fremstår litt barnslig rett og slett når hun pratet. Hun er nok blindt forelsket også. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lul Skrevet 4. april #363 Del Skrevet 4. april For et mareritt av en fyr å ha barn med 😵 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne1975 Skrevet 4. april #364 Del Skrevet 4. april Frøkenfryden skrev (1 time siden): Og han ber følgere ta hensyn til sønnen når de spør spørsmål på snap.. oh the irony… For et shitshow fra både Dennis og Kristin. Er det en de ikke tar hensyn til her så er det sønnen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 4. april #365 Del Skrevet 4. april Følger han ikke, men han dukket opp på snapstory i dag, så tenkte bare å se hvordan det går med han nå. Sist jeg så noe av han, så slet han psykisk, og jeg husker at jeg syntes det var flott at det virket som om han tok grep rundt egen psykiske helse. Men dette var bare helt tragisk og vondt å se på! Stakk skikkelig i magen, særlig da kjæresten hans begynte å uttale seg om barnets beste og hintet til at Kristin ikke tenkte på sønnens beste. Og da jeg i tillegg leser her inne at Dennis dro til Riga istedenfor å feire påske med sønnen (syns å huske at han drev å pratet om at han ikke fikk se sønnen ofte nok tidligere…), så blir det hele bare veldig dumt i tillegg. Og om det stemmer at kjæresten studerer for å bli psykolog (så noen skrev det i et innlegg), så burde hun faktisk visst bedre enn å delta på disse snappene til Dennis. 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 4. april #366 Del Skrevet 4. april Jævla rassfolk med dustehatt og tattiser. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 4. april #367 Del Skrevet 4. april (endret) Hvorfor uttaler Helene seg egentlig? Å være småbrisen og knisende med et vinglass i hånden, hjelper ikke akkurat på troverdigheten. Hun er jo like blåst som Dennis 😬 Endret 5. april av Tough cookie 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkestøv Skrevet 4. april #368 Del Skrevet 4. april Har han slettet den snappen nå der en følger skrev noe om, husker ikke helt rett, men hva han tenker om at K kaller han narsissist men at nye damen nå er sammen med han, og Dennis svarer med spørsmål tilbake? Typ "regner med damen min ville fanget opp om jeg var det, hun er snart psykolog" ol. Er det ikke akkurat slik en narsissist ville svart? Svarer med passiv aggressivt svar, som forøvrig ikke var et svar, men ett spørsmål tilbake? Han fraskriver seg all ansvar. Det svaret ga meg litt vondt i magen. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne1975 Skrevet 4. april #369 Del Skrevet 4. april Tough cookie skrev (11 minutter siden): Hvorfor uttaler Helene seg egentlig? Hun er jo like blåst som Dennis 😬 Ja, det var virkelig ikke et klokt valg med tanke på framtidig samarbeid. Enig i at de virker helt blåst begge to. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 4. april #370 Del Skrevet 4. april Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men jeg synes faktisk Dennis kom bedre ut av denne situasjonen enn Kristin. Om det går å komme bra ut av noe sånt. Altså, fyren er en dust og jeg tviler ikke på at mye av det Kristin sier er troverdig, og han viser ikke akkurat interesse for samvær med barnets sitt. Men her holdt han det han sa ganske kort og enkelt, og var smart nok til å ikke snakke masse drit om Kristin. Mens hun la ut i det store og brede, omtrent diagnostiserte ham osv. Uansett hvem som har gjort hva er ikke SoMe stedet å brette det ut på. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 4. april #371 Del Skrevet 4. april Xmasclovn skrev (7 minutter siden): Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men jeg synes faktisk Dennis kom bedre ut av denne situasjonen enn Kristin. Om det går å komme bra ut av noe sånt. Altså, fyren er en dust og jeg tviler ikke på at mye av det Kristin sier er troverdig, og han viser ikke akkurat interesse for samvær med barnets sitt. Men her holdt han det han sa ganske kort og enkelt, og var smart nok til å ikke snakke masse drit om Kristin. Mens hun la ut i det store og brede, omtrent diagnostiserte ham osv. Uansett hvem som har gjort hva er ikke SoMe stedet å brette det ut på. Syns du virkelig det? Han var tydelig beruset da han svarte på disse spørsmålene, og la ut meldinger som inneholdt krenkende kommentar om Kristin (nå slettet). For ikke å snakke om hvordan han lot "bonusmor" si hva hun tenker om Kristin som mor.. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 4. april #372 Del Skrevet 4. april Queen19 skrev (7 minutter siden): Syns du virkelig det? Han var tydelig beruset da han svarte på disse spørsmålene, og la ut meldinger som inneholdt krenkende kommentar om Kristin (nå slettet). For ikke å snakke om hvordan han lot "bonusmor" si hva hun tenker om Kristin som mor.. Ut fra det han sa, ja. Men nå så jeg ikke de meldingene, som da sikkert har blitt slettet før jeg rakk å se. Kråka ved siden av ham skal jeg ikke uttale meg om annet enn at hun burde sitte stille i båten for hun har ingenting med dette å gjøre. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 5. april #373 Del Skrevet 5. april Xmasclovn skrev (7 timer siden): Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men jeg synes faktisk Dennis kom bedre ut av denne situasjonen enn Kristin. Om det går å komme bra ut av noe sånt. Altså, fyren er en dust og jeg tviler ikke på at mye av det Kristin sier er troverdig, og han viser ikke akkurat interesse for samvær med barnets sitt. Men her holdt han det han sa ganske kort og enkelt, og var smart nok til å ikke snakke masse drit om Kristin. Mens hun la ut i det store og brede, omtrent diagnostiserte ham osv. Uansett hvem som har gjort hva er ikke SoMe stedet å brette det ut på. Oj så forskjellig man kan se det, synes han kom mye verre ut jeg 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odine Skrevet 5. april #374 Del Skrevet 5. april Hun dama til DP kommer en gang til å våkne fra beruselse av piller, alkohol og forelskelse og angste her fra til helvete over forholdet sitt … Sier det ikke for å trolle, og jeg pleier aldri delta på desse sladdertrådene. Men dette er bekymringsfullt. DP bør beskyttes mot seg selv. 🤔 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 5. april #375 Del Skrevet 5. april 8 hours ago, Kinder said: Følger han ikke, men han dukket opp på snapstory i dag, så tenkte bare å se hvordan det går med han nå. Sist jeg så noe av han, så slet han psykisk, og jeg husker at jeg syntes det var flott at det virket som om han tok grep rundt egen psykiske helse. Men dette var bare helt tragisk og vondt å se på! Stakk skikkelig i magen, særlig da kjæresten hans begynte å uttale seg om barnets beste og hintet til at Kristin ikke tenkte på sønnens beste. Og da jeg i tillegg leser her inne at Dennis dro til Riga istedenfor å feire påske med sønnen (syns å huske at han drev å pratet om at han ikke fikk se sønnen ofte nok tidligere…), så blir det hele bare veldig dumt i tillegg. Og om det stemmer at kjæresten studerer for å bli psykolog (så noen skrev det i et innlegg), så burde hun faktisk visst bedre enn å delta på disse snappene til Dennis. Jeg følger heller ikke Dennis, men hos meg dukket han også opp. Jeg reagerte også på hvordan hun valgte å uttale seg. Jeg støtter ingen av partene, men dette ble rett og slett ubehagelig å se på. Kjæresten til Dennis skulle holdt seg unna spørsmålene, og latt Dennis besvare de alene (siden det var så viktig for han). Jeg kan ikke se for meg at det samarbeidet de referer til - og angivelig ønsker at skal optimaliseres - skal bli noe bedre etter den patetiske spørsmålsrunden de iverksatte. Selvfølgelig lurer seerne på hva som skjer, men de har bevisst gått inn for å besvare spørsmål som er til ingens favør. En pannekake har to sider, og hva skjer bak kulissene får vi aldri vite, men dette blir for dumt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 5. april #376 Del Skrevet 5. april 22 minutter siden, Orly said: Oj så forskjellig man kan se det, synes han kom mye verre ut jeg Støtter den. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 5. april #377 Del Skrevet 5. april Jeg har tatt meg i å ønske at besteforeldrene i Stavanger hadde hatt gutten mer. De virker så fine med han. Har tenkt mitt om K, men helt enig i at nye dama nå dummet seg ut med de uttalelsene i går. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 5. april #378 Del Skrevet 5. april 8 hours ago, Lykkestøv said: Har han slettet den snappen nå der en følger skrev noe om, husker ikke helt rett, men hva han tenker om at K kaller han narsissist men at nye damen nå er sammen med han, og Dennis svarer med spørsmål tilbake? Typ "regner med damen min ville fanget opp om jeg var det, hun er snart psykolog" ol. Er det ikke akkurat slik en narsissist ville svart? Svarer med passiv aggressivt svar, som forøvrig ikke var et svar, men ett spørsmål tilbake? Han fraskriver seg all ansvar. Det svaret ga meg litt vondt i magen. Om han er narsissist eller ei, basert på et svar han kom med, er umulig for oss å vurdere. Når det er sagt, så er det mulig at både Kristin og Dennis trigget de verste personlighetstrekkene i hverandre, og det er jo ikke uvanlig i en relasjon som skranter og går mot et brudd. Det jeg derimot syns er kvalmt er hvordan han tillater sin kjæreste (som kom inn i bildet, og trolig selv ikke forstår 100% av omfanget til bruddet og konfliktene som oppsto) til å uttale seg om Kristin, som tross alt er moren til hans barn. De vil vel ikke at sønnen etterhvert skal stå i en lojalitetskonflikt, men det har de vel ikke tenkt på enda… 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 5. april #379 Del Skrevet 5. april Gakkepus skrev (12 minutter siden): Jeg følger heller ikke Dennis, men hos meg dukket han også opp. Jeg reagerte også på hvordan hun valgte å uttale seg. Jeg støtter ingen av partene, men dette ble rett og slett ubehagelig å se på. Kjæresten til Dennis skulle holdt seg unna spørsmålene, og latt Dennis besvare de alene (siden det var så viktig for han). Jeg kan ikke se for meg at det samarbeidet de referer til - og angivelig ønsker at skal optimaliseres - skal bli noe bedre etter den patetiske spørsmålsrunden de iverksatte. Selvfølgelig lurer seerne på hva som skjer, men de har bevisst gått inn for å besvare spørsmål som er til ingens favør. En pannekake har to sider, og hva skjer bak kulissene får vi aldri vite, men dette blir for dumt. Det der kan meget vel være spørsmål de selv har laget, for å kamuflere uttalelsene sine som "svar". Ikke første gang influensere gjør det når det er ting de vil fortelle. Å komme med disse "svarene", tydelig beruset, var verdens dårligste idé! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 5. april #380 Del Skrevet 5. april Ble litt engasjert her 😅 men nå er snappen faktisk sletta - der hun uttalte seg om Kristin. Eller er det bare jeg som ikke ser den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå