Gå til innhold

Dennis Poppe (splittet)

Sansa20

Anbefalte innlegg

Queen19 skrev (1 time siden):

Man kan si mye om Kristin for tiden, men jeg fatter ikke at hun holdt ut i så mange år.. 

Enig. Fatter ikke at noen kan finne en slik «mann» attraktiv.

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest av alt er det synd på barnet som vokser opp med en pappa som så åpenbart gir f.... i sitt eget barn. Hadde jeg vært mor til han med hatten hadde jeg filleristet han! Jeg ville blitt overrasket om det ikke er noe type rusproblemer her som spiller inn, kan ikke fatte at en pappa ellers ville gitt så f.... i eget barn. Trist!

• Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva den nye dama tenker om at han velger bort sønnen?

Det frister vel ikke å få barn med en sånn slappis

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man velger bort kjedelig familieferie når man kan være hotshot reiseinfluencer med flosshatt i Riga!

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (På 11.3.2024 den 0.01):

Poenget er jo at han ikke ser på han som en trussel eller rival. Er han homo ville det jo vært enda bedre mtp det. Var jo bare en cocky måte å fortelle at han er bedre en vedkommende som kom inn,å at han neppe vil være noe rival for han.

Typisk preik av "gutta" i 20 åra.

Om man sier man er bedre en noen fordi de er homo, så snaker man jo nedsettende om homofile. Om heterofile er "bedre" betyr jo det at homofile er "dårligere". Så det er jo per definisjon homofobi. Er ikke sikert han tenkte noe særlig på det, men det å bruke homofile som skjellsord eller nedsettende merkelap er ikke greit bare fordi du er lite reflektert liksom... 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (3 timer siden):

Klart man velger bort kjedelig familieferie når man kan være hotshot reiseinfluencer med flosshatt i Riga!

Mm.. posta the agreement men glemte merke snapper etterpå med reklame da.  Sikkert glemt hvordan dette med jobb fungerer🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

duskelapp skrev (På 10.2.2024 den 0.11):

Jeg tenker at det er mye unødvendig folk skriver på nett om foreldrerollen vedrørende influenserbarn - som disse barna også kan ende opp med å lese en dag 

Man bidrar jo til mer negativitet for barnet , som kanskje sitter å er fornøyd med omsorgen fra mor og far 

Så veldig glad at mitt barn ikke noen gang kan lese om hvor dritt og fraværende pappaen var når mitt barn var yngre 

Kristin har også sagt at hun ikke ønsker at han skal lese negative ting senere, som også gjør at Kristin holder tilbake på kruttet .. så når både Kristin og Dennis ikke driver med foreldreshaming på nettet så er det synd at andre føler de har retten til å lire utav seg hva som helst, hvor minimalt av personene faktisk kjenner dem i det hele tatt - på ekte

Dette tenker altid jeg og i slike tråder! Får helt vondt i magen av alle som er så "bekymret" for barna, så de leger ut allslags drit om barndommen deres. Dette er jo ikke bare fult søkbart for barna når de blir store nok til å bruke googel, det er også helt tilgjengelig for alle medelever og gjevngamle venner. Tenk den dagen de møter på en mober (noe de fleste av oss er borti i løpet av barndomen), da finnes det et leksikon av beskyldninger og anklager moberen kan bruke mot barnet. Skrevet av voksne menesker som liksom er "bekymret" for barnet, man sier barn kan være ondskapsfulle men voksne kan være minst like fæle når de gjemmer seg bak anonymitet på nette! 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofrer en fin påske med familien for å dra på egotripp til kjedelige Riga??Latterlig. At ikke damen setter foten ned? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (4 timer siden):

Ofrer en fin påske med familien for å dra på egotripp til kjedelige Riga??Latterlig. At ikke damen setter foten ned? 

Hun er kjæresten til en som har barn (og prioriterer vekk barnet). Hun kan stille spørsmål ved valgene han tar, men det er sikkert ikke lett å sette foten ned. Kanskje ikke helt hennes rolle heller? Bra at gutten har en fin påske i Stavanger da. D kommer nok til å angre på disse valgene han tok senere. Eller kanskje ikke, ikke godt å si hvordan han er skrudd sammen

Endret av Janne1975
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (4 timer siden):

Dama har ingen barn. Hun er vant med et liv uten barn. For henne er nok ikke dette rart. Ung barnløs dame som garantert liker feste & reise..

Det jeg kan garantere derimot er at Dennis hadde aldri funnet seg en alenemor med 2-3 barn. Det hadde ikke han orket. Han hadde nok ikke ønsket å måtte forholde seg til ei som ikke kunne reise og gjøre som hun vil. Han klarer jo knapt nok 1 ukes samvær med sitt eget barn...Det er jo meg,meg og atter meg for han... Flosshatten på and lets party😎🙈party😎🙈

Og en alenemor hadde aldri orket Dennis heller. Han hadde nok reist gjort sitt,og hun sittet igjen med barna.

Så alt i alt riktig valg av han finne seg en ung dame uten barn, gjerne det eneste alternativet for han og. Hun synes nok Dennis er the real deal og helt fantastisk. 😅

Om disse 2 nå får egne barn derimot er jeg litt usikker hva som skjer. Da må jo Dennis bli mer familiemann om forholdet skal holde.... Klarer liksom ikke se for meg han med 2-3 barn og kjørende i stasjonsvogn.... 😅

Endret av M.H85
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der er skittentøysvasken i gang.

KG snakket om sitt tidligere giftige forhold med eksen (aka Dennis) på snap tidligere i dag, og DP m/ ny dame svarer med samme mynt i sin spørrerunde på Snap.  

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedres så trashy han er, som legger ut de meldingene han har fått, som slenger dritt om Kristin på den måten. Utrolig narsissistisk fremtoning, når han svarer på hvorfor det ble slutt "ble ikke møtt, måtte tenke på meg selv" blablabla.. mens han selv ligger i hotellsengen, når han egentlig skulle vært med på påskefeiring med sønnen sin, er jo rimelig åpenbart at hans behov kommer høyest. Hans handlinger nå (mangelen på samvær med sønnen) bekrefter jo bare det Kristin forteller om i dag, at familielivet ikke var noe han ønsket. Og at den nye dama skal henge seg på, når hun har null innsikt i hvordan samlivet var, mellom Dennis og Kristin? Spar meg. Man kan si mye om Kristin som influencer og hennes moral i bransjen, men hun har aldri delt sårende meldinger om Dennis, som hun har fått fra sine følgere. 

Endret av Queen19
  • Liker 38
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun nye gir meg veldig helene hima-vibber, skikkelig ariheads - ganske ironisk at begge heter helene, har nasal stemme og haugesund/karmøy-dialekt.

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (1 minutt siden):

Hun nye gir meg veldig helene hima-vibber, skikkelig ariheads - ganske ironisk at begge heter helene, har nasal stemme og haugesund/karmøy-dialekt.

Hvis hun faktisk har en talefeil, så beklager jeg for det jeg nå skal si, men for meg hørtes hun full ut da hun pratet.. Hørtes snøvlete og ufokusert ut, og jeg er vant til dialekten hennes, så ikke derfor jeg sier det 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi hva er det jeg ser på snap da😩 1 stk kjæreste par liggende i senga (mulig fulle) og langer ut mot Kristin...

Jeg er IKKE fan av Kristin,og tror definitivt på at hun er ikke lett å forholde seg til,men gjerne ikke såååå lurt snakke om dette på åpen snap...

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usmakelig å snakke sånn om Kristin,  hans egne ord og handlinger snakker for seg selv. Når hans egen mor tar Kristin sitt parti, så sier det mye.

Selv om kjæresten er snart utdannet psykolog, så sier det ingenting om at han er en fin og stabil fyr å være sammen med.  Slik jeg oppfatter H, oppleves hun som en smule ung og naiv, ikke har hun noen erfaringer med egne barn heller, så hun har ingen forutsetninger til å uttale seg om det....Hennes forhold til Dennis kan ikke sammenlignes med Kristin sitt forhold til Dennis.

Hadde  Dennis vært en så dedikert far, så hadde prioriteringene hans sett totalt anderledes ut, han viser gang på gang han hans egne lyster & behov går først, derfor tror jeg på det Kristin sier.

Endret av Carabilla
  • Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det sier ganske mye om denne suppa at Dennis' mor i sin tid gikk langt i å antyde at hun tok Kristins parti i bruddet...

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ pinlig og lavmål. Ligger der i en seng i Riga og raller om barnets beste. Barnets beste er neppe dette på snapchat🥺

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...