Gå til innhold

Dennis Poppe (splittet)

Sansa20

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M.H85 skrev (På 1.1.2024 den 16.51):

Kan ikke erstatte en far uansett. Og besteforeldre bor 8-9 timer fra Oslo. Faren til barnet bor i samme by. Når barnet starte skolen er det ikke like lett sende gutten til besteforeldre,kun ferier da.

Å være kul dad når barnet blir tenåring er ikke sikkert blir like lett om barnet setter foten ned. Kan være han sliter med sitt da,men det er litt komisk🙈 Besteforeldre har samvær med barnet i ferier,og faren er bare innom besøker/har litt samvær og drar igjen😅 Roller snudd på hodet... Normalt sett er det besteforeldre som " stikker" innom.

Det er ikke alle som er den pappaen en forventer, så for seg eller burde vært ... Men det viktigste er at barnet føler seg elsket å trygg fordi dette er normalen til barnet og barnet vet ikke om noe annet. Samme gjaldt mitt barn. Det tok flere år før pappen ble den pappaen han er i dag og det har gått helt fint ! Selvfølgelig ville jeg hatt det annerledes - en pappa som var 50/50 eller i det minste 30/70

Som sagt så vet ikke barnet om noe annet , og det må få være opp til han om dennis har gjort noe galt eller hva som har vært galt, når den tiden kommer

Det skal sies at pappen til mitt barn endret seg når han fikk flere barn for da hadde han ikke bare seg selv lenger. Han slo seg til ro, hadde samboer ect. Og det kan være at Dennis blir mer av den pappaen som folk her forventer , om han og kjæresten får barn. Det ble brått slutt på avlysning av samvær/ferier, reising og bytting av helger i hytt å pine her i hvert fall - så da var pappa mindre på "jobb" og om barnet skal ta meg på løgnene senere så skal barnet tids nok finne ut at voksenlivet er kompliserte greier, men at jeg har aldri vært i tvil om at pappaen har vært glad i barnet, selv om det i x antall år var kjærlighet på avstand 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er mye unødvendig folk skriver på nett om foreldrerollen vedrørende influenserbarn - som disse barna også kan ende opp med å lese en dag 

Man bidrar jo til mer negativitet for barnet , som kanskje sitter å er fornøyd med omsorgen fra mor og far 

Så veldig glad at mitt barn ikke noen gang kan lese om hvor dritt og fraværende pappaen var når mitt barn var yngre 

Kristin har også sagt at hun ikke ønsker at han skal lese negative ting senere, som også gjør at Kristin holder tilbake på kruttet .. så når både Kristin og Dennis ikke driver med foreldreshaming på nettet så er det synd at andre føler de har retten til å lire utav seg hva som helst, hvor minimalt av personene faktisk kjenner dem i det hele tatt - på ekte

Endret av duskelapp
  • Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. sesongen av paradise ligger faktisk ute på Viaplay nå. Jeg bestemte meg for å prøve å se på den. Husket så godt at Dennis var så ekkel mot "HAN" Kristian René (LOL) og spyttet på Miguel i da han kom inn mye senere i sesongen, men etter de tre første episodene kom jeg på hvorfor jeg egentlig ikke likte Dennis fra første stund. Han er seriøst så slem mot noen gutter allerede fra første episode. Han baksnakker og bestemmer seg for at spesielt en gutt skal ut fra første episode. "Han skal ut og slik blir det. De som ikke gjør som jeg sier skal ut neste". Han blir liksom den som "bestemmer" fra første episode og helt til han egentlig (endelig) ryker ut. Han fremstår egentlig slem og frekk mot alle ny gutter som kommer inn.

Nå kom jeg på hvordan begrepet "trivselsgjengen" oppsto og flere av oss tok det med videre til andre reality-show. Det var jo da: B, K, Camilla, Andreas og egentlig Stian begynte å styre og at Dennis/Andreas "truet" med å få det som de ville der inne. Og så kom jo hun ufine Christina inn også og slengte seg på. Hun gjorde jo alt Dennis gjorde. Spyttet på Miguel.

Kristin hadde også noen hendelser hvor hun ikke var spesielt hyggelig der inne, men hun var jo mye bedre enn Dennis. De alle var jo spesielt frekke mot Iselin (Som var blond, men også bare så utrolig snill, aldri slem mot/baksnakket noen og ble behandlet dårlig av de andre (Spesielt Are da). Stian (Staysman) var faktisk heller ikke så hyggelig mot Iselin for han løy jo til henne og sendte henne ut for Vida Lill (Etter at Iselin hadde reddet han uken før) etter å ha kjent henne i to dager, men hadde lovet Iselin at hun kunne stole på han og at han aldri ville sende henne ut for noen. 

Dennis var jo 21år og Kristin var jo 25år den sesongen. Dennis var EKKEL og slem hele sesongen. Kristin ble jo blindt forelsket i Dennis. 

Kristin ble jo selvsagt voksen etterhvert, gjorde karriere og forsørget den evige "festgutten" Dennis. 

Jeg vet at dette er MANGE år siden, og at de har blitt mye eldre nå, men Dennis har jeg egentlig ikke klart å like noe særlig etter denne sesongen. Etter å ha sett ham i andre reality serier senere, og hvordan det endte mellom Kristin og Dennis så er han nok fortsatt slik som han var når han var 21 år.

(Dette var jo den sesongen hvor tv 3 satset ekstra på pærra og det ble jo startet en sånn ironisk pærra blogg med en ironisk oppsummering etter hver episode)

Endret av shab
  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (22 timer siden):

4. sesongen av paradise ligger faktisk ute på Viaplay nå. Jeg bestemte meg for å prøve å se på den. Husket så godt at Dennis var så ekkel mot "HAN" Kristian René (LOL) og spyttet på Miguel i da han kom inn mye senere i sesongen, men etter de tre første episodene kom jeg på hvorfor jeg egentlig ikke likte Dennis fra første stund. Han er seriøst så slem mot noen gutter allerede fra første episode. Han baksnakker og bestemmer seg for at spesielt en gutt skal ut fra første episode. "Han skal ut og slik blir det. De som ikke gjør som jeg sier skal ut neste". Han blir liksom den som "bestemmer" fra første episode og helt til han egentlig (endelig) ryker ut. Han fremstår egentlig slem og frekk mot alle ny gutter som kommer inn.

Nå kom jeg på hvordan begrepet "trivselsgjengen" oppsto og flere av oss tok det med videre til andre reality-show. Det var jo da: B, K, Camilla, Andreas og egentlig Stian begynte å styre og at Dennis/Andreas "truet" med å få det som de ville der inne. Og så kom jo hun ufine Christina inn også og slengte seg på. Hun gjorde jo alt Dennis gjorde. Spyttet på Miguel.

Kristin hadde også noen hendelser hvor hun ikke var spesielt hyggelig der inne, men hun var jo mye bedre enn Dennis. De alle var jo spesielt frekke mot Iselin (Som var blond, men også bare så utrolig snill, aldri slem mot/baksnakket noen og ble behandlet dårlig av de andre (Spesielt Are da). Stian (Staysman) var faktisk heller ikke så hyggelig mot Iselin for han løy jo til henne og sendte henne ut for Vida Lill (Etter at Iselin hadde reddet han uken før) etter å ha kjent henne i to dager, men hadde lovet Iselin at hun kunne stole på han og at han aldri ville sende henne ut for noen. 

Dennis var jo 21år og Kristin var jo 25år den sesongen. Dennis var EKKEL og slem hele sesongen. Kristin ble jo blindt forelsket i Dennis. 

Kristin ble jo selvsagt voksen etterhvert, gjorde karriere og forsørget den evige "festgutten" Dennis. 

Jeg vet at dette er MANGE år siden, og at de har blitt mye eldre nå, men Dennis har jeg egentlig ikke klart å like noe særlig etter denne sesongen. Etter å ha sett ham i andre reality serier senere, og hvordan det endte mellom Kristin og Dennis så er han nok fortsatt slik som han var når han var 21 år.

(Dette var jo den sesongen hvor tv 3 satset ekstra på pærra og det ble jo startet en sånn ironisk pærra blogg med en ironisk oppsummering etter hver episode)

Kristian René sjekker inn på hotellet:

Dennis: "Har vi fått en homo inn på hotellet nå?" videre: "Han er ikke noe trussel for meg. Eg kan sei når gutter ser bra ut. Han ser ikke bra ut". 

Dette var i 2012.. Homofobien er ikke gammel... 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (1 time siden):

Dennis: "Har vi fått en homo inn på hotellet nå?" videre: "Han er ikke noe trussel for meg. Eg kan sei når gutter ser bra ut. Han ser ikke bra ut". 

Så ut i fra det utsagnet er man homofob?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (1 time siden):

Så ut i fra det utsagnet er man homofob?

Måten han sa det på... Han er det sikkert ikke nå lenger. Han var jo bare 20 år den gang.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Noen som vet om kjæresten til Dennis har barn fra før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnom skrev (3 timer siden):

Noen som vet om kjæresten til Dennis har barn fra før? 

Hun har ikke barn fra før.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (5 timer siden):

Hun har ikke barn fra før.

Men nå har hun fått ett.🙃

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (54 minutter siden):

Eller to?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (1 time siden):

Så Dennis har to unger nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/18/2024 at 10:26 AM, shab said:

Poenget er jo at han ikke ser på han som en trussel eller rival. Er han homo ville det jo vært enda bedre mtp det. Var jo bare en cocky måte å fortelle at han er bedre en vedkommende som kom inn,å at han neppe vil være noe rival for han.

Typisk preik av "gutta" i 20 åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåttvann skrev (25 minutter siden):

Så Dennis har to unger nå?

Spøken var at Dennis ér en unge🍼

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (På 11.3.2024 den 0.11):

Spøken var at Dennis ér en unge🍼

Takk 👦👦

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett fra sexleketøyreklame til bilde av fineste morgenstund med sønnen? Æsj. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Ser han har fått seg en tur til Latvia med "influencer agreement". 

Jeg skjønner fremdeles ikke at noen synes dette er en "influenser" som er verdt å sponse. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (1 time siden):

Ser han har fått seg en tur til Latvia med "influencer agreement". 

Jeg skjønner fremdeles ikke at noen synes dette er en "influenser" som er verdt å sponse. 

Virker ikke helt modem og reflektert han der nei. Kunne fint droppet den hatten han går med stadig vekk, er vi på sirkus?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (12 minutter siden):

Barnet er i Stavanger hos besteforeldre og det er Dennis sin påske mtp samvær. Drar i stedet til Riga på kjærestetur….åtets far🙄 Følger Nina/moren på snap, og hun virket overrasket over at Dennis ikke kom likevel. Sa rett ut «Dennis skulle også komme i påsken, men han kommer ikke likevel»

Da venter 5- åringen på han der, eldste broren ble pappa for første gang rett før påske, og Nina feiret  bursdag.

Årets far og sønn som dropper samvær og overlater det til foreldrene…

Man kan si mye om Kristin for tiden, men jeg fatter ikke at hun holdt ut i så mange år.. 

• Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...