Moongirl Skrevet 30. oktober 2023 #261 Del Skrevet 30. oktober 2023 Carabilla skrev (3 timer siden): Søker toppjobb i NRK... Jobberfaring: deltager i paradise hotel og robinson for 11 år siden og uendelig mange timer på playstation opp gjennom... Profesjonell flanør og dranker.. Selvtilliten er det iallefall ikke noe i veien med 🤪 Har kje sjans..den fyren vet ikke noe om å jobbe..enda i hvertfall! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 30. oktober 2023 #262 Del Skrevet 30. oktober 2023 Moongirl skrev (53 minutter siden): Har kje sjans..den fyren vet ikke noe om å jobbe..enda i hvertfall! Tipper det er 49 andre kandidater som har bedre forutsetninger i den søkerbunken der. Når var sist han hadde en vanlig jobb? De 10 årene med Kristin jobbet han aldri en vanlig jobb og etter det har han tappet litt øl i baren i Stavanger noen uker... Klarer ikke se hva slags egenskaper han har som kan kvalifisere han til en sånn type toppjobb. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne1975 Skrevet 31. oktober 2023 #263 Del Skrevet 31. oktober 2023 Carabilla skrev (På 30.10.2023 den 13.20): Søker toppjobb i NRK... Jobberfaring: deltager i paradise hotel og robinson for 11 år siden og uendelig mange timer på playstation opp gjennom... Profesjonell flanør og dranker.. Selvtilliten er det iallefall ikke noe i veien med 🤪 Haha, aldri i livet om han får den jobben! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 3. november 2023 #264 Del Skrevet 3. november 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 3. november 2023 #265 Del Skrevet 3. november 2023 Janne1975 skrev (På 31.10.2023 den 20.15): Haha, aldri i livet om han får den jobben! Tviler også sterkt på at en gamer og bartender får toppjobb i NRK🤔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 4. november 2023 #266 Del Skrevet 4. november 2023 Ser han klarte å tigge til seg et sponset opphold på hotell i helgen, som ikke er merket som reklame på snap btw. Det er risky i disse dager som forbrukertilsynet er med på europeisk storaksjon mot influensere… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 4. november 2023 #267 Del Skrevet 4. november 2023 Lurer oppriktig på hva det sponsede hotellet mener de kan tjene på å la han bo der gratis og reklamere for de. 🤔 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 5. november 2023 #268 Del Skrevet 5. november 2023 Jeg kan ikke annet enn å knise når den gjøken der setter på seg hatten og leker nonchalant storkar. 19 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 5. november 2023 #269 Del Skrevet 5. november 2023 hippyskippy skrev (3 timer siden): Jeg kan ikke annet enn å knise når den gjøken der setter på seg hatten og leker nonchalant storkar. Det er veldig " putetv" å følge med på han...så jævlig pinelig og alle ler bak ryggen på han. Resultatet av å få sydd puter under armene hele livet og bli fortalt hvor fantastisk han er uansett hvor bedritent han oppfører seg. 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne1975 Skrevet 5. november 2023 #270 Del Skrevet 5. november 2023 Carabilla skrev (43 minutter siden): Det er veldig " putetv" å følge med på han...så jævlig pinelig og alle ler bak ryggen på han. Resultatet av å få sydd puter under armene hele livet og bli fortalt hvor fantastisk han er uansett hvor bedritent han oppfører seg. On point👏👏 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 6. november 2023 #271 Del Skrevet 6. november 2023 hippyskippy skrev (På 5.11.2023 den 13.37): Jeg kan ikke annet enn å knise når den gjøken der setter på seg hatten og leker nonchalant storkar. Ja den hatten😂 Og arbeidsledig🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 6. november 2023 #272 Del Skrevet 6. november 2023 Bingo Bongo skrev (På 4.11.2023 den 23.44): Lurer oppriktig på hva det sponsede hotellet mener de kan tjene på å la han bo der gratis og reklamere for de. 🤔 Fordi det er et hotell midt i byen som gjerne vil ha litt gratis reklame for en "liten" by og satse på flere overnattinger av mennesker som vil ta seg en tur på utelivet som ligger like ved😉 Dennis er utelivs mann. Dette er trossalt norges "uteliv" hovedstad på mange måter. Like it or not. Liten by...må reklamere der man kan😆🙈🙉 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 7. november 2023 #273 Del Skrevet 7. november 2023 Skulle ønske noen av disse folkene en dag oppdaget at det finnes noe som heter utdannelse. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scan Skrevet 18. november 2023 #274 Del Skrevet 18. november 2023 Instastoryen av han i rød frakk og hatt gjør meg småflau på hans vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 19. november 2023 #275 Del Skrevet 19. november 2023 Hva er det med denne mannen og hatter/luer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 19. november 2023 #276 Del Skrevet 19. november 2023 Prøver å skaffe seg personlighet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 19. november 2023 #277 Del Skrevet 19. november 2023 Snakket nettopp med moren min om dette med hatter, jeg liker dem, men noe jeg ikke liker er unødvendig oppmerksomhet og en hatt sier, i mange tilfeller, "SE PÅ MEG" og i akkurat dette tilfellet tenker jeg det har pittelitt med saken å gjøre. Som andre sier, det er ganske flaut å se på. Han er blitt en parodi på en parodi 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 26. november 2023 #278 Del Skrevet 26. november 2023 Han har et enormt behov å fremstå som en god far og en forelska fyr...blir så dumt at jeg rødmer 🫣🤭 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 26. november 2023 #279 Del Skrevet 26. november 2023 Carabilla skrev (29 minutter siden): Han har et enormt behov å fremstå som en god far og en forelska fyr...blir så dumt at jeg rødmer 🫣🤭 Enig. Han bruker Instagram som en dagbok, der alt skal fremstå perfekt. «I helgen skal vi…», «i dag har vi..». Han utleverer barnet for mye synes jeg. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 1. desember 2023 #280 Del Skrevet 1. desember 2023 Han bruker hatt for å skjule at hårfestet blir høyere og høyere. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå