AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #1 Del Skrevet 6. april 2023 Jeg ønsker å bli spådd da jeg er usikker på fremtiden min. Jeg prøver å google hvor jeg kan finne seriøse spåkoner, men jeg kan ikke finne noen som virker seriøse. Noen som vet om noen? Gjerne fortell om opplevelsen din om du har blitt spådd før. Anonymkode: 2b207...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #2 Del Skrevet 6. april 2023 Spåmenn er ikke aktuelt? Anonymkode: 40b20...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spåmenn er ikke aktuelt? Anonymkode: 40b20...914 Oi, var det krenkene at jeg brukte spåkone og ikke spåmenn? Foretrekker heller å dra til en klar synt dame. Anonymkode: 2b207...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #4 Del Skrevet 7. april 2023 Jeg kan spå deg, jeg. Kommer til å skje noe bra, men også noe dårlig. Du kommer til å ville gi opp i blant, men vil finne styrke til å holde ut. Tar du gode valg vil du få et godt liv. ...Seriøst: Det er INGEN som kan spå framtida. Å bruke penger på spåkone er like stor vits som å kaste penger ut av vinduet. Men bare vipps meg om du vil. Anonymkode: 429ac...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 7. april 2023 #5 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg kan spå deg, jeg. Kommer til å skje noe bra, men også noe dårlig. Du kommer til å ville gi opp i blant, men vil finne styrke til å holde ut. Tar du gode valg vil du få et godt liv. ...Seriøst: Det er INGEN som kan spå framtida. Å bruke penger på spåkone er like stor vits som å kaste penger ut av vinduet. Men bare vipps meg om du vil. Anonymkode: 429ac...691 Syns du og dine like kan holde seg unna slike tråder. Du sprer bare dårlige vibber og det trenger vi ikke. La folk søke det de vil og bruke sine egne penger som de vil, det går jo ikke utover seg uansett.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #6 Del Skrevet 8. april 2023 Jeg tror på dette da venninna til moren min ble spådd om at hun ikke burde reise til utlandet da noe forferdelig vil skje. Hun ble brent til døden da hun likevel valgte dra. Så det kan vel være verdt å prøve? Vil gjerne har tips, vet ikke om noen seriøse. Anonymkode: 2b207...307 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå