AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #21 Skrevet 6. april 2023 Moren min oppførte seg på en lignende måte. Hun kjøpte aldri en eneste bursdagsgave eller julegave til noen av oss når vi vokste opp. Det var aldri hun som tok noen av oss til for eksempel frisøren eller tannlegen heller. Når vi først fikk en stasjonær datamaskin, så kostet det en del med Internett. Men når storesøsteren min brukte veldig mye Internett en måned, så ble moren vår drita sur, og rett og slett NEKTET å være med å betale for noe som helst. Så pappa måtte selvfølgelig betale for 100 prosent av dette, i stedet at de for eksempel delte 50 / 50 eller noe. Når pappa ikke hadde tid til å kjøpe en ny ryggsekk til skolen, så ble jeg med når mamma skulle til butikken en gang. Men hun nektet å bli med til butikken som solgte sekker. "nei, det gjør vi ikke!" men når jeg sa at "men jeg må jo ha en ny sekk" fordi glidelåsen var ødelagt på den sekken jeg brukte før. I tillegg var det en del slitasje i bunnen av sekken, noe som hadde ført til et hull. Men da ble hun bare enda surere, og sa at jeg skulle meg inn i bilen. Deretter kjørte vi bare hjem igjen. Det endte selvfølgelig med at moren min måtte kjøpe en ny sekk. Samme skjedde hvis pappa ba henne ta med seg noen av oss for å kjøpe nye sko eller what ever. Men da nektet hun plent å reise noen steder. Da kunne hun for eksempel finne på å si at vi måtte hente noen handlenett eller noe før vi kunne sette oss i bilen for å kjøre noen steder. Men når vi gikk for å hente det hun ville, så satte hun seg inn i bilen for å kjøre sin vei på egen hånd. Hvis noen skrev en handleliste hva vi trengte fra butikken, så glemte hun alltid å ta med seg handlelisten / glemte igjen handlelisten i bilen / glemte handlelisten i jakken sin (eller i en bukse-lomme) og "glemte" å sjekke den når hun stod i butikken. Anonymkode: d2148...10a 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #22 Skrevet 6. april 2023 NiceOrNothing skrev (4 timer siden): enig ☝️.underlig i 2023 å lese om mennesker som orker å forholde seg til sånne mennesker . Både som far venn evnt ektemake . Hadde snudd han ryggen umiddelbart . Han fortjener et liv i ensomhet . Han er «helsvart « . Lett å si! Anonymkode: e3e60...060
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #23 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han svarer ikke om vi prøver å ta det opp med han. Anonymkode: 3c0e4...f80 Hva sier din mor da? Hvordan orker hun han? Han er vel som vegg, antakeligvis fordi han vet hvor totalt urimelig og idiot han er. Anonymkode: d0d26...c79
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #24 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva sier din mor da? Hvordan orker hun han? Han er vel som vegg, antakeligvis fordi han vet hvor totalt urimelig og idiot han er. Anonymkode: d0d26...c79 Hun har jo sagt ifra flere ganger. Men det hjelper jo ikle. Jeg skjønner heller ikke hvordan hun orker. Kanskje han tenker det, men vanskelig å vite. Anonymkode: 3c0e4...f80
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå