AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Del Skrevet 5. april 2023 Blir glad om noen kan spå/lese meg💗 Lurer på om livet snur til det bedre snart? Om jeg vil føle meg i bedre form, om jeg snart får en kjæreste, et nytt miljø på vennefronten, og generelt positive opplevelser? Anonymkode: fe482...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #2 Del Skrevet 6. april 2023 Sender denne opp igjen😊 Anonymkode: fe482...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Del Skrevet 7. april 2023 Prøver en siste gang💖 Lurer også på om noen har tips, ved hjelp av klarsyn/tarot, til hvordan jeg kan klare å komme meg videre fra å bli utestengt fra familien😔 Anonymkode: fe482...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #4 Del Skrevet 9. april 2023 Ser en blond jente (ung dame), antar at det er deg. Du er knyttet til en lys og lett energi, men snur deg vekk fra noe viktig. Fremstår som litt alene. Kan se deg tilknyttet aktivitet/sport/trening, tolker det som viktig i ditt liv. Kjenner energien av en form for byliv. Får også opp en viss eventyrlyst og reising gjennom energien din. Du snur deg vekk fra konflikt, men trives ikke helt i den boblen du havner i alene for å ha det fredelig. Du har en mannlig venn eller potensiell kjærlighet som viser seg. Han bryr seg mer om deg enn motsatt per nå, og kanskje anerkjenner du ham ikke som dette overhode akkurat nå. Du bare vet at det har vært noe. Dere er begge mer inadvendte, og buser ikke direkte fram. Men ja, han er en som betyr noe når energien leses av. Dere har røtter tilbake i hverandres liv. Hva det betyr… det får tiden vise! Det finnes en person du kan gå gjennom for å komme mer i balanse ang. ufreden du tenker på. En eldre kvinnelig skikkelse kan være et sted du kan starte. Tante, bestemor eller muligens en morsfigur. Ser ikke mer, dessverre! Anonymkode: fe300...f07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #5 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser en blond jente (ung dame), antar at det er deg. Du er knyttet til en lys og lett energi, men snur deg vekk fra noe viktig. Fremstår som litt alene. Kan se deg tilknyttet aktivitet/sport/trening, tolker det som viktig i ditt liv. Kjenner energien av en form for byliv. Får også opp en viss eventyrlyst og reising gjennom energien din. Du snur deg vekk fra konflikt, men trives ikke helt i den boblen du havner i alene for å ha det fredelig. Du har en mannlig venn eller potensiell kjærlighet som viser seg. Han bryr seg mer om deg enn motsatt per nå, og kanskje anerkjenner du ham ikke som dette overhode akkurat nå. Du bare vet at det har vært noe. Dere er begge mer inadvendte, og buser ikke direkte fram. Men ja, han er en som betyr noe når energien leses av. Dere har røtter tilbake i hverandres liv. Hva det betyr… det får tiden vise! Det finnes en person du kan gå gjennom for å komme mer i balanse ang. ufreden du tenker på. En eldre kvinnelig skikkelse kan være et sted du kan starte. Tante, bestemor eller muligens en morsfigur. Ser ikke mer, dessverre! Anonymkode: fe300...f07 Tusen takk for at du leste meg💖 Noe stemmer, og andre ting stemmer ikke. Jeg er mørkhåret. Har kanskje opprinnelig en lys og lett energi, og kanskje oppfatter andre meg sånn fortsatt, men jeg har masse langvarige utfordringer som gjør meg trist og tung til sinns. Dette har også ført til at jeg er mye alene, så dette stemmer. Jeg har ikke vært i aktivitet eller trent på mange år, pga fysiske hindringer og smertetilstander, men det er mulig du ser en yngre versjon av meg selv? Jeg trente mye i ungdomsårene og 20-årene. Det var derimot ikke her lidenskapen og den største interessen lå. Du har rett i at jeg ikke trives i denne alene-boblen, men det er sånn det dessverre har blitt, og jeg klarer ikke komme ut av det. Ser du om det skjer noen endringer på denne fronten? Enten nye vennskap, eller en kjæreste? Du skriver om en mannlig venn eller potensiell kjæreste, men det fins ingen mannlig venn i mitt liv, så jeg vet ikke hvem du ser. Ser du om dette kan være en som har vært i livet mitt tidligere, eller en som kommer? Ja, jeg snur meg vekk fra konflikt. Spesielt i denne famuliesituasjonen, men det er så mange årsaker til at jeg må la det ligge. Det har ikke vært noen krangel eller uoverensstemmelse, men vedkommende (med sin kjernefamilie) vil aldri snakkes eller sees, og gradvis over årene blir det mer og mer tydelig at de ikke vil ha mer enn helt overfladisk sms-kontakt. Disse er mine nærmeste, siden jeg ikke har kjæreste og barn selv, så dette er veldig vondt. Den eldre kvinnelige skikkelsen du skriver om, kan ikke hjelpe med dette. Hun tør ikke si vedkommende imot, men må gå stille i dørene for å ha god kontakt med dem. Og jeg skjønner henne. Jeg går også stille i dørene blant dem, men likevel har de skjøvet meg ut. Og jeg aner ikke hvorfor. Så livet er vanskelig. Alene, uten barn, et fåtall av venner jeg ser altfor sjelden, fysiske smertetilstander som hindrer meg mye, og dårlig kontakt med nærmeste familie. Jeg har liksom ikke fått det til i livet. Det har vært sånn som dette i mange år nå, og jeg er i ferd med å gi opp. Spør her inne i håp om at noen kanskje ser en positiv endring i fremtiden💖 Anonymkode: fe482...df7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #6 Del Skrevet 9. april 2023 Kan noen andre også lese meg? Blir takknemlig, og gir tilbakemelding💖 Anonymkode: fe482...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #7 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg fikk faktisk opp noen helt fantastiske tarotkort på deg. Om du vil lese om dem selv, så fikk jeg opp: Døden, sola, page of cups og the emperor opp-ned. Døden står for forandring. Det kan være at forandring vil være smertefullt for deg (som det er for oss alle), men noe positivt åpnes alltid opp når du gir slipp på det gamle. Det kan være et tankemønster hos deg som du må gi slipp på - kanskje har det med familiesituasjonen din å gjøre? Noe du må legge fra deg der, for å slippe inn noe nytt og bedre i ditt liv. Sola er det gladeste kortet i stokken, det symboliserer glede. Sola er også livgivende for alt på planeten, så du kan se på det som at lys kommer inn i livet ditt igjen og at noe nytt får gro. Page of cups er en artig liten krabat. Kanskje er det et barn, eller så er det barnet i deg som får ny kreativ kraft. Det kan bety at en lettere energi kommer til, en kreativitet og glede og noe litt uventa og lekent. The emperor opp-ned gir deg råd om å ikke unngå konfrontasjoner og generelt være litt mer pro-aktiv i livet ditt. Det er som at du har låst deg i et tankekjør som sier at du ikke kan gjøre noen ting. Finn ut hvor du faktisk har handlingsrom. Jeg ser en slags åpning i en mørk beholder som slipper lyset inn. Det er her ditt handlingsrom er - noe kan du gjøre for å få hull på det mørket som omslutter deg akkurat nå. Vær litt mer frampå, få ting gjort, beveg saker i den retninga du vil, om det så bare er små, små skritt av gangen - slik det kan være når man er syk. Tre minutter med å gjøre noe lystbetont og positivt hver dag er bedre enn å være låst i negativitet. Det kan starte en prosess mot å få det bedre. Jeg får også opp en setning som sier: fra bunnen kan du sparke fra. Jeg ser for meg en person som har nådd en slags bunn i livet. Du har sunket og sunket i vannet, men når du har nådd bunnen, kan du gjøre noen spark oppover igjen og nå overflaten så du kan puste. Dette ble litt sånn symbolsk, men det er det jeg ser. Jeg tolker alt dette som at det finnes mye håp for deg. Lykke til! Anonymkode: b55ac...f28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #8 Del Skrevet 11. april 2023 😂😂 Anonymkode: 4fc88...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 11. april 2023 #9 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (På 5.4.2023 den 21.45): Blir glad om noen kan spå/lese meg💗 Lurer på om livet snur til det bedre snart? Om jeg vil føle meg i bedre form, om jeg snart får en kjæreste, et nytt miljø på vennefronten, og generelt positive opplevelser? Anonymkode: fe482...df7 Disse ønskede forandringene kan du i noen grad påvirke selv. Ingen kan spå fremtiden vet du🙃Du er din egen’’drivkraft’’! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #10 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fikk faktisk opp noen helt fantastiske tarotkort på deg. Om du vil lese om dem selv, så fikk jeg opp: Døden, sola, page of cups og the emperor opp-ned. Døden står for forandring. Det kan være at forandring vil være smertefullt for deg (som det er for oss alle), men noe positivt åpnes alltid opp når du gir slipp på det gamle. Det kan være et tankemønster hos deg som du må gi slipp på - kanskje har det med familiesituasjonen din å gjøre? Noe du må legge fra deg der, for å slippe inn noe nytt og bedre i ditt liv. Sola er det gladeste kortet i stokken, det symboliserer glede. Sola er også livgivende for alt på planeten, så du kan se på det som at lys kommer inn i livet ditt igjen og at noe nytt får gro. Page of cups er en artig liten krabat. Kanskje er det et barn, eller så er det barnet i deg som får ny kreativ kraft. Det kan bety at en lettere energi kommer til, en kreativitet og glede og noe litt uventa og lekent. The emperor opp-ned gir deg råd om å ikke unngå konfrontasjoner og generelt være litt mer pro-aktiv i livet ditt. Det er som at du har låst deg i et tankekjør som sier at du ikke kan gjøre noen ting. Finn ut hvor du faktisk har handlingsrom. Jeg ser en slags åpning i en mørk beholder som slipper lyset inn. Det er her ditt handlingsrom er - noe kan du gjøre for å få hull på det mørket som omslutter deg akkurat nå. Vær litt mer frampå, få ting gjort, beveg saker i den retninga du vil, om det så bare er små, små skritt av gangen - slik det kan være når man er syk. Tre minutter med å gjøre noe lystbetont og positivt hver dag er bedre enn å være låst i negativitet. Det kan starte en prosess mot å få det bedre. Jeg får også opp en setning som sier: fra bunnen kan du sparke fra. Jeg ser for meg en person som har nådd en slags bunn i livet. Du har sunket og sunket i vannet, men når du har nådd bunnen, kan du gjøre noen spark oppover igjen og nå overflaten så du kan puste. Dette ble litt sånn symbolsk, men det er det jeg ser. Jeg tolker alt dette som at det finnes mye håp for deg. Lykke til! Anonymkode: b55ac...f28 Tusen hjertelig takk! Dette ga meg et stort håp for tiden fremover. Jeg føler det er mye «her og nå» som stemmer, Jeg håper «døden» betyr at denne lange, vonde perioden over mange år nå er i ferd med å dø ut. Det har vært tungt og stillestående så lenge at jeg har vært i ferd med å miste håpet. Du har nok mye rett i at jeg må endre tankemønster, både ang familiesituasjonen, og mye annet også. Jeg prøver og prøver, vet rasjonelt sett hvordan jeg bør tenke, og kan mye om temaet «tanker», hvordan man kan styre sine egne tanker, og at energier man sender ut, får man tilbake osv, men emosjonelt så henger jeg ikke med, og går i fella hver gang i forhold til destruktive tanker og følelsen av håpløshet. Det er som om at jeg kjemper og kjemper, men blir stadig slått tilbake, litt lenger tilbake enn utgangspunktet for hver gang. Page of cups: Jeg tenker det må være barnet i meg selv det er snakk om her. Kreativitet, glede, noe uventet og lekent, dette høres ut som en drøm😊 Jeg unngår konfrontasjoner, ikke fordi jeg er redd for selve konfrontasjonen, men fordi det krever så mye energi å stå i, og energi er ikke noe jeg har overskudd av. Men jeg skal ha i bakhodet det du skrivet om både dette og mye annet, være mer frempå på ulike måter, se om jeg kan klare å vekke meg selv til live igjen. Jeg likte veldig godt den setningen du hørte: «Fra bunnen kan du sparke fra». Det var en god beskrivelse det at jeg har sunket og sunket i vannet, og nådd bunnen. Det er sånn jeg føler det selv også, bare at jeg ser for meg at jeg tviholder på en bøye for å unngå å havne under vann, og at jeg har tviholdt så lenge nå at jeg nesten glipper nå. Det bildet gir en veldig tung følelse, jeg likte mye bedre «fra bunnen kan du sparke fra», det uttrykket var det styrke i! Tusen takk igjen for hjelpen din❤️ Jeg lurer veldig på dette med kjærlighet, hadde du kunnet legge et kort på dette emnet for meg? Fins det en partner for meg der ute, skal tro? Anonymkode: fe482...df7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #11 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Tusen hjertelig takk! Dette ga meg et stort håp for tiden fremover. Jeg føler det er mye «her og nå» som stemmer, Jeg håper «døden» betyr at denne lange, vonde perioden over mange år nå er i ferd med å dø ut. Det har vært tungt og stillestående så lenge at jeg har vært i ferd med å miste håpet. Du har nok mye rett i at jeg må endre tankemønster, både ang familiesituasjonen, og mye annet også. Jeg prøver og prøver, vet rasjonelt sett hvordan jeg bør tenke, og kan mye om temaet «tanker», hvordan man kan styre sine egne tanker, og at energier man sender ut, får man tilbake osv, men emosjonelt så henger jeg ikke med, og går i fella hver gang i forhold til destruktive tanker og følelsen av håpløshet. Det er som om at jeg kjemper og kjemper, men blir stadig slått tilbake, litt lenger tilbake enn utgangspunktet for hver gang. Page of cups: Jeg tenker det må være barnet i meg selv det er snakk om her. Kreativitet, glede, noe uventet og lekent, dette høres ut som en drøm😊 Jeg unngår konfrontasjoner, ikke fordi jeg er redd for selve konfrontasjonen, men fordi det krever så mye energi å stå i, og energi er ikke noe jeg har overskudd av. Men jeg skal ha i bakhodet det du skrivet om både dette og mye annet, være mer frempå på ulike måter, se om jeg kan klare å vekke meg selv til live igjen. Jeg likte veldig godt den setningen du hørte: «Fra bunnen kan du sparke fra». Det var en god beskrivelse det at jeg har sunket og sunket i vannet, og nådd bunnen. Det er sånn jeg føler det selv også, bare at jeg ser for meg at jeg tviholder på en bøye for å unngå å havne under vann, og at jeg har tviholdt så lenge nå at jeg nesten glipper nå. Det bildet gir en veldig tung følelse, jeg likte mye bedre «fra bunnen kan du sparke fra», det uttrykket var det styrke i! Tusen takk igjen for hjelpen din❤️ Jeg lurer veldig på dette med kjærlighet, hadde du kunnet legge et kort på dette emnet for meg? Fins det en partner for meg der ute, skal tro? Anonymkode: fe482...df7 Ut fra det du skriver, får jeg litt flere saker jeg vil si til deg. Det du beskriver, er en slags motstand mot den døden det er snakk om. Så lenge du holder i bøya og for enhver pris unngår å havne under vann, så når du ikke bunnen du kan sparke av fra. Rådet er å gi slipp, kjenn alle følelsene - også håpløsheten. Kjenn de følelsene helt til de ebber ut og går over i noe annet. Det er vondt, men helt nødvendig. Tankekjøret ditt er på en måte den bøya. Så lenge du bruker hodet i det her, så distraherer du deg fra følelsen i kroppen (håpløsheten), og dermed forlenger du den. Følelser skal føles. Ikke unngå. Kanskje er det dette du må konfrontere også. At det ikke dreier seg så mye om å konfrontere andre, men å gå rett inn i smerten, kjenne den fullt ut til den er følt og gir slipp. Jeg skal legge noen kort på deg angående kjærlighet også: Kortene jeg får opp handler mest om at du selv må komme deg videre i ditt liv. Jeg ser både at du snur ryggen til gamle tankemønstre og at du finner en slags ro i deg selv. Kanskje er det rent fysisk en tur ut i naturen som vil gjøre noe godt for deg. Det er som at jeg ser deg sittende ved en sildrende bekk i vårsola. Du trenger mer kontakt med noe godt i deg selv, i ditt eget liv, før du møter noen andre. Jeg tror det handler om å legge et slags grunnlag i deg selv, slik at du senere kan finne en partner som er bra for deg. Jeg ser absolutt tilhørighet til noen i fremtiden, men først skjer det endringer i deg selv. Kortene advarer også mot å tenke at det først er der framme, når ting blir sånn-eller-sånn (f.eks. bare du finner en partner) så vil alt bli bedre. Endringen skjer inni deg. Først når du er trygg og har det bedre med deg selv, vil du tiltrekke deg noen som er bra for deg. Jeg føler at det ikke var helt det du ville høre, at du håpa det skulle være et svar som tilsa at noen skulle komme inn i livet ditt snart og redde deg fra en vond situasjon. Men det er kanskje akkurat en sånn innstilling kortene advarer mot. Du skal redde deg selv. Du har alt du trenger inni deg til å gjøre det. Og når du er sterkere i deg selv, blir det bedre med alt ytre. Ønsker deg virkelig alt godt! Kjente energien din veldig, og jeg kjenner at den er god. Håper du fikk noe ut av dette ❤️ Anonymkode: b55ac...f28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #12 Del Skrevet 11. april 2023 En ting til: det med at man tiltrekker det man sender ut kan bli en veldig vanskelig tanke å gå rundt med. For meg i alle fall kan det skape litt angst når jeg har vonde saker jeg går gjennom, for da kan jeg bli redd for å tiltrekke meg mere vondt, hvis det gir mening. Jeg har med tiden forstått at det ikke er helt slik. For det vonde må man faktisk gå gjennom. Det er meninga at man skal føle alle tingene i den her merkelige kroppen vi har fått til å erfare dette livet med. Sorg, sinne, fortvilelse, håpløshet - alt det skal vi oppleve. Samme med kjærlighet, glede, latter. Man kan fort tro at det kun skal være plass til det positive med en sånn law of attraction type tankegang. Det er rett og slett feil (mener jeg). Vi forlenger smerten ved å unngå den. Vi lager en masse tanker om vi ikke kjenner smerten ferdig. Vi kan behandle smerten som en del av det livet her som vi også aksepterer, og da går den faktisk over etterpå. Anonymkode: b55ac...f28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #13 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg ble litt ivrig på å hjelpe deg, haha, klarer ikke å skru av... Men jeg fikk et innfall om å anbefale en bok til deg. Om du leser på engelsk (det er ikke veldig komplisert språk, og den er heller ikke lang), så bør du lese denne: https://www.adlibris.com/no/bok/no-mud-no-lotus-9781937006853?gclid=CjwKCAjwitShBhA6EiwAq3RqA_oZQGv5DMNIvdcsTxIudNhHx5WOjNjv8T6Czg05BlwPJY70Wi84cRoCb3wQAvD_BwE Jeg tror den kan hjelpe deg i det du står i akkurat nå. Sender deg masse kjærlighet! ❤️❤️ Anonymkode: b55ac...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smascha Skrevet 11. april 2023 #14 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ble litt ivrig på å hjelpe deg, haha, klarer ikke å skru av... Men jeg fikk et innfall om å anbefale en bok til deg. Om du leser på engelsk (det er ikke veldig komplisert språk, og den er heller ikke lang), så bør du lese denne: https://www.adlibris.com/no/bok/no-mud-no-lotus-9781937006853?gclid=CjwKCAjwitShBhA6EiwAq3RqA_oZQGv5DMNIvdcsTxIudNhHx5WOjNjv8T6Czg05BlwPJY70Wi84cRoCb3wQAvD_BwE Jeg tror den kan hjelpe deg i det du står i akkurat nå. Sender deg masse kjærlighet! ❤️❤️ Anonymkode: b55ac...f28 Hei frå sidelinja! Ville berre applaudere at du hjelper TS på ein så god måte og også at du tilrår Thich Nhat Hanh! Eg har ikkje lest boka, men tilfeldigvis høyrt nokre forelesingar han har holdt, og dei var utruleg kloke og fine. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #15 Del Skrevet 11. april 2023 Smascha skrev (6 minutter siden): Hei frå sidelinja! Ville berre applaudere at du hjelper TS på ein så god måte og også at du tilrår Thich Nhat Hanh! Eg har ikkje lest boka, men tilfeldigvis høyrt nokre forelesingar han har holdt, og dei var utruleg kloke og fine. ❤️ Så hyggelig! ❤️ Jeg kjenner meg kallet til å hjelpe iblant. Så hyggelig å få tilbakemelding om at det kanskje utgjør en forskjell. Thich Nhat Hanh var en veldig klok mann. Den enklere veien enn å lese bøkene er å følge kontoer på instagram som poster sitater av han. Det hjelper meg mye i alle fall å forsøke å tenke som han. Anonymkode: b55ac...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #16 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ut fra det du skriver, får jeg litt flere saker jeg vil si til deg. Det du beskriver, er en slags motstand mot den døden det er snakk om. Så lenge du holder i bøya og for enhver pris unngår å havne under vann, så når du ikke bunnen du kan sparke av fra. Rådet er å gi slipp, kjenn alle følelsene - også håpløsheten. Kjenn de følelsene helt til de ebber ut og går over i noe annet. Det er vondt, men helt nødvendig. Tankekjøret ditt er på en måte den bøya. Så lenge du bruker hodet i det her, så distraherer du deg fra følelsen i kroppen (håpløsheten), og dermed forlenger du den. Følelser skal føles. Ikke unngå. Kanskje er det dette du må konfrontere også. At det ikke dreier seg så mye om å konfrontere andre, men å gå rett inn i smerten, kjenne den fullt ut til den er følt og gir slipp. Jeg skal legge noen kort på deg angående kjærlighet også: Kortene jeg får opp handler mest om at du selv må komme deg videre i ditt liv. Jeg ser både at du snur ryggen til gamle tankemønstre og at du finner en slags ro i deg selv. Kanskje er det rent fysisk en tur ut i naturen som vil gjøre noe godt for deg. Det er som at jeg ser deg sittende ved en sildrende bekk i vårsola. Du trenger mer kontakt med noe godt i deg selv, i ditt eget liv, før du møter noen andre. Jeg tror det handler om å legge et slags grunnlag i deg selv, slik at du senere kan finne en partner som er bra for deg. Jeg ser absolutt tilhørighet til noen i fremtiden, men først skjer det endringer i deg selv. Kortene advarer også mot å tenke at det først er der framme, når ting blir sånn-eller-sånn (f.eks. bare du finner en partner) så vil alt bli bedre. Endringen skjer inni deg. Først når du er trygg og har det bedre med deg selv, vil du tiltrekke deg noen som er bra for deg. Jeg føler at det ikke var helt det du ville høre, at du håpa det skulle være et svar som tilsa at noen skulle komme inn i livet ditt snart og redde deg fra en vond situasjon. Men det er kanskje akkurat en sånn innstilling kortene advarer mot. Du skal redde deg selv. Du har alt du trenger inni deg til å gjøre det. Og når du er sterkere i deg selv, blir det bedre med alt ytre. Ønsker deg virkelig alt godt! Kjente energien din veldig, og jeg kjenner at den er god. Håper du fikk noe ut av dette ❤️ Anonymkode: b55ac...f28 Det du skriver om motstand for døden, gir absolott mening! Sånn har jeg ikke tenkt på det før. Jeg har forsåvidt vært opptatt av å kjenne på følelser, la alt slippe til, og har følt at jeg har nådd bunnen mange ganger, men kortvarig; fordi jeg har følt veldig på at jeg må jobbe hardt for å holde meg over vannflaten, trekke meg selv fort opp igjen fra bunnen for å unngå å drukne helt. Jeg har lest så mye om dette med tankemønster, loven om tiltrekning, samtidig som jeg har lest mye om at man må føle følelsene sine fullt ut, og det har ofte være litt kræsj mellom de to ytterpunktene, jeg har ikke helt skjønt hvordan jeg kan få til begge deler. Jeg har vært mye redd for at jeg har skapt denne vanskelige situasjonen min selv, fordi alle fysiske smerter tar veldig mye fokus, og når jeg sender ut energien «smerter», «vondt».. osv, så har jeg vært redd for å få det samme tilbake. På samme måte med ensomhet, når jeg virkelig kjenner på den følelsen, går helt inni den, som jeg ofte gjør, så er jeg redd for å få det samme tilbake, så jeg river meg ut av elendigheten og prøver å tenke positivt igjen. Akkurat som du beskriver! Det føles som jeg har to rådgivere på innsiden, som hele tiden trekker meg i den ene eller andre retningen; den som vil jeg skal føle og kjenne på alt, og den som vil jeg skal endre tankemønster, tenke positivt sånn at jeg tiltrekker meg positiv energi. Disse er stadig i konflikt.. Rådene dine gir derfor stor mening! Jeg tror nemlig også at vi skal kjenne på alt, langt i i roten av hver følelse, men så har jeg vært så redd for å bli værende for lenge i dette da, sånn at jeg bare tiltrekker meg negativ og mørk energi. Jeg har grublet mye på dette😅 Det du skriver om kjærlighet gir jo også mening. Og du treffer nåla i høystakken når du skriver dette om å tenke «bare jeg får en kjæreste, så blir alt mye bedre», osv med andre utfordringer. Det er nettopp sånn jeg tenker, og har tenkt så lenge🙈 Jeg har, og har hatt så mange drømmer og planer som ikke har blitt noe av, så jeg kan ofte føle at jeg har feilet litt i livet, på mange arenaer. Og her jeg er nå, er det ganske mørkt og tungt, og mange drømmer virker håpløse ut fra dagens situasjon. Men jeg prøver å endre litt og litt nå, prøver å kaste meg ut i ting som jeg før ikke ville ha våget, fordi jeg har vært redd for forverring av den fysiske situasjonen, og kanskje enda mer redd for andres reaksjon når jeg må avlyse eller droppe ut av ting jeg har planlagt. Jeg må tøffe meg litt opp! Så ja, kanskje konfrontasjonen ligger i å konfrontere min egen emosjonelle smerte og usikkerhet😊 Fortsetter å kommentere det andre du skrev under her😊 Anonymkode: fe482...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #17 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg ble litt ivrig på å hjelpe deg, haha, klarer ikke å skru av... Men jeg fikk et innfall om å anbefale en bok til deg. Om du leser på engelsk (det er ikke veldig komplisert språk, og den er heller ikke lang), så bør du lese denne: https://www.adlibris.com/no/bok/no-mud-no-lotus-9781937006853?gclid=CjwKCAjwitShBhA6EiwAq3RqA_oZQGv5DMNIvdcsTxIudNhHx5WOjNjv8T6Czg05BlwPJY70Wi84cRoCb3wQAvD_BwE Jeg tror den kan hjelpe deg i det du står i akkurat nå. Sender deg masse kjærlighet! ❤️❤️ Anonymkode: b55ac...f28 Det er så utrolig snilt av deg å hjelpe, med så grundige, gode og lange meldinger og lesninger! Du aner ikke hvor mye det betyr❤️ Jeg skal sjekke opp denne boka! Ser også under her at du skriver at det fins en instagramkonto med hans sitater, den skal jeg også finne. Jeg følger flere fine Instagramkontoer, både av åndelig karakter og selvutviklende sitater, og det gir meg veldig mye❤️ Tusen hjertelig takk igjen, gode sjel❤️ Håper du har fine dager❤️ Anonymkode: fe482...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #18 Del Skrevet 11. april 2023 Smascha skrev (16 minutter siden): Hei frå sidelinja! Ville berre applaudere at du hjelper TS på ein så god måte og også at du tilrår Thich Nhat Hanh! Eg har ikkje lest boka, men tilfeldigvis høyrt nokre forelesingar han har holdt, og dei var utruleg kloke og fine. ❤️ Hei tilbake, til deg fra sidelinjen❤️ Ja denne hjelpen var gull verdt for meg, det er så flott at det finnes sånne mennesker☺️ Anonymkode: fe482...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #19 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (På 5.4.2023 den 21.45): Blir glad om noen kan spå/lese meg💗 Lurer på om livet snur til det bedre snart? Om jeg vil føle meg i bedre form, om jeg snart får en kjæreste, et nytt miljø på vennefronten, og generelt positive opplevelser? Anonymkode: fe482...df7 Vet ikke om noen som kan spå et annet menneske som man ikke kan se eller vite navnet på i det minste. Det blir vill gjetning.. Men du kan "spå" deg selv, i form av meditasjon og vision board. Det høres ut som du ønsker endringer på mange områder, sett deg noen små mål som tar deg på veien til dit du ønsker å være. I og med at du skriver i positiv forstand virker det som du er en person som drømmer om noe bedre enn det du har fått servert hittil, du er ikke bitter men du har tatt til deg den lærdommen du måtte ha. Du er klar for de neste stegene videre i livet, og ser frem til det gode som livet byr på! Det er det jeg klarer å "lese" ut fra dette anonyme innlegget. Lykke til 💜 Anonymkode: 593c5...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #20 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det du skriver om motstand for døden, gir absolott mening! Sånn har jeg ikke tenkt på det før. Jeg har forsåvidt vært opptatt av å kjenne på følelser, la alt slippe til, og har følt at jeg har nådd bunnen mange ganger, men kortvarig; fordi jeg har følt veldig på at jeg må jobbe hardt for å holde meg over vannflaten, trekke meg selv fort opp igjen fra bunnen for å unngå å drukne helt. Jeg har lest så mye om dette med tankemønster, loven om tiltrekning, samtidig som jeg har lest mye om at man må føle følelsene sine fullt ut, og det har ofte være litt kræsj mellom de to ytterpunktene, jeg har ikke helt skjønt hvordan jeg kan få til begge deler. Jeg har vært mye redd for at jeg har skapt denne vanskelige situasjonen min selv, fordi alle fysiske smerter tar veldig mye fokus, og når jeg sender ut energien «smerter», «vondt».. osv, så har jeg vært redd for å få det samme tilbake. På samme måte med ensomhet, når jeg virkelig kjenner på den følelsen, går helt inni den, som jeg ofte gjør, så er jeg redd for å få det samme tilbake, så jeg river meg ut av elendigheten og prøver å tenke positivt igjen. Akkurat som du beskriver! Det føles som jeg har to rådgivere på innsiden, som hele tiden trekker meg i den ene eller andre retningen; den som vil jeg skal føle og kjenne på alt, og den som vil jeg skal endre tankemønster, tenke positivt sånn at jeg tiltrekker meg positiv energi. Disse er stadig i konflikt.. Rådene dine gir derfor stor mening! Jeg tror nemlig også at vi skal kjenne på alt, langt i i roten av hver følelse, men så har jeg vært så redd for å bli værende for lenge i dette da, sånn at jeg bare tiltrekker meg negativ og mørk energi. Jeg har grublet mye på dette😅 Det du skriver om kjærlighet gir jo også mening. Og du treffer nåla i høystakken når du skriver dette om å tenke «bare jeg får en kjæreste, så blir alt mye bedre», osv med andre utfordringer. Det er nettopp sånn jeg tenker, og har tenkt så lenge🙈 Jeg har, og har hatt så mange drømmer og planer som ikke har blitt noe av, så jeg kan ofte føle at jeg har feilet litt i livet, på mange arenaer. Og her jeg er nå, er det ganske mørkt og tungt, og mange drømmer virker håpløse ut fra dagens situasjon. Men jeg prøver å endre litt og litt nå, prøver å kaste meg ut i ting som jeg før ikke ville ha våget, fordi jeg har vært redd for forverring av den fysiske situasjonen, og kanskje enda mer redd for andres reaksjon når jeg må avlyse eller droppe ut av ting jeg har planlagt. Jeg må tøffe meg litt opp! Så ja, kanskje konfrontasjonen ligger i å konfrontere min egen emosjonelle smerte og usikkerhet😊 Fortsetter å kommentere det andre du skrev under her😊 Anonymkode: fe482...df7 Så spennende å høre at det er noe du har grubla på, dette med tankene og følelsene og hva man tiltrekker seg. Kanskje derfor jeg ville skrive det jeg skrev. Fantastisk at det traff så godt med alt sammen! Du får tenke litt over det jeg har skrevet i alle fall. Kanskje var det deg jeg skulle hjelpe i dag som trakk meg mot å gå inn her og legge litt kort. Det gjør også livet mitt bedre å kunne gjøre det. Ønsker deg masse lykke til! Anonymkode: b55ac...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå