Gå til innhold

Hva i helvete er det med skiltingen i Trondheim sentrum?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hjelp! Var innom Trondheim sentrum i dag og klarte ikke komme meg inn i kjøpmannsgata. Det er jo masse innkjørings forbudt skilt, men de gjelder bare ett felt som er kollektivfeltet?! Hæ? Skjønte ingenting jeg så måtte bare prøve å kjøre ut igjen, men da måtte jeg ut andre siden av sentrum siden jeg ikke fant veien tilbake. what!? Hvem er det som har funnet på kjøremønsteret i Trondheim?

Anonymkode: c7a6d...0fc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det går ikke an å kjøre i Trondheim sentrum lenger, de har føkka opp alt.

Anonymkode: 8c99a...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilken retning kom du fra? Når jeg kjører inn i Kjøpmannsgata kommer jeg som regel fra domkirka. Da kan man kjøre ned hele veien.

Anonymkode: 716e2...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilken retning kom du fra? Når jeg kjører inn i Kjøpmannsgata kommer jeg som regel fra domkirka. Da kan man kjøre ned hele veien.

Anonymkode: 716e2...65c

Bortsett fra når du passerer Bakkebrua. Da må du legge deg i venstre felt, høyre felt pålegger sving til høyre akkurat der, altså over brua. 

Ellers er jeg enig i at sentrum er bare rot. Jeg liker ikke Lade og Moholt heller. 

Anonymkode: ea5de...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg som kjører sjelden i sentrum så skifter de kjøremønster for hver gang. I tillegg blir jeg forvirret av at det skifter mellom kolletivfelt/ sving høyre i samme fila, stadig vekk, spesielt over Ladesletta. 

Anonymkode: 4da67...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...