Gå til innhold

Er dere alltid med til svigerforeldre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

TS her. 
Hvis jeg sier nei, så drar han heller ikke til de. Men, fortsetter å påpeke at vi må snart dra å besøke de. Da kan han begynne på mandagen og snakke om å besøke de i helga. Sier jeg at vi kan jo se når det nærmer seg så er det spørsmål hver dag om vi skal dit i helga. Til slutt sier jeg bare ja. 

Anonymkode: 82bbf...0d6

Det var da voldsomt til mas da, selv om dere treffer dem opp til tre ganger i måneden. Hva gjør dere når dere er der, siden du absolutt må være med? Og hvor ofte treffer dere dine?

Det er da ikke noen annen måte å fikse dette på en å prate sammen, og det virker nesten ikke som han bryr seg om hva du hverken sier eller ønsker. Kan han ikke heller ringe dem av og til? 

Anonymkode: 0ee4f...5bd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her bor svigers i utlandet, så jeg pleier alltid være med dit når vi besøker. Det hadde selvsagt vært greit om mannen dro alene å, men det har ikke blitt til det ennå. 

Mine foreldre bor her i Norge, og jeg tilbringer mye tid med dem uten han, enten mens han er på jobb eller vil slappe av litt hjemme. De kommer godt overens og han er med på middag nå og da, eller møter dem hjemme hos oss, men det er deilig for oss at vi ikke trenger gjøre alt sammen. 

Anonymkode: 1a5f9...590

AnonymBruker
Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde vært så mye med foreldre/ svigerforeldre! 

Anonymkode: 6c656...297

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jo bare si nei? Hva skal han gjøre? Fysisk bære deg ut til bilen? Hvis det er det opplegget der så hadde jeg ikke orket å besøke de mer enn en eller to ganger i mnd max. 

Anonymkode: 3b02e...72c

Skrevet

Nææ, jeg får alltid spørsmål om jeg kunne tenke meg å være med, noen ganger passer det og andre ganger ikke😀 Men jeg blir gjerne med dit men har jeg andre avtaler drar han alene, samme gjelder for han om mine foreldre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres sykt slitsomt ut, det der hadde jeg aldri orket. Er med til svigers iblant, mannen er med til mine foreldre iblant, men jeg drar også til mine uten ham, og han til sine uten meg. Deilig å ikke være sammen absolutt hele tiden.

Anonymkode: 84b04...835

AnonymBruker
Skrevet

Det er da bare å nekte å bli med? Skal han bakbinde deg og legge deg i bagasjerommet, liksom? Og det høres litt sykelig ut fra hans side, tror det er best for han å sette foten ned. 

Anonymkode: 71acd...2fe

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi drar selvsagt til de sammen 

Anonymkode: 4e178...588

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.4.2023 den 7.43):

Bare så det er sagt, så har jeg verdens beste svigerforeldre. 
Vi er et par som har vært sammen i ca.4 år. Ingen felles barn og ikke skal vi ha barn heller. 
Hans foreldre bor ca. en times kjørevei herfra og vi er der ca. to-tre ganger  i mnd. 
Problemet er at han kan aldri dra dit alene. Han jobber turnus og har ofte fri i ukedagene. Da vil han ofte besøke de og da må jeg gå rett fra jobb. Jeg syntes det blir et stress, så jeg har sagt til han at han kan ta en tur på dagtid siden han har fri. Det vil han absolutt ikke så da blir det til at jeg må dra rett fra jobb og vi er som regel ikke hjemme før i 22-2230 tiden. Det er sent da jeg ha vært oppe siden 0600 og skal opp 0600 neste dag. 
Har prøvd å forklare han dette, men når ikke inn. Jeg er gjerne med til svigers i helger, men i ukedager vil jeg gjerne slippe. 
Hvordan få han til å forstå at går ann innimellom å dra opp uten meg? 

Anonymkode: 82bbf...0d6

Er aldri med til svigerforeldre. Liker dem ikke. 

Anonymkode: a48f7...f22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...