Gå til innhold

Sex for å bli gravid - å ha det gøy underveis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne minne alle prøvere og ufrivillig barnløse om at det er viktig å ha det gøy underveis også! For meg og mannen min har det å ri vært en fin avveksling fra all testingen og prøvingen. Vi har funnet ut at det å ha sex på forskjellige måter kan øke sjansene våre for å bli gravid. Og selv om jeg ikke er gravid ennå, har jeg i hvert fall det gøy på veien dit. Har noen andre prøvd å variere sexlivet sitt for å øke sjansene for å bli gravid? Og har det fungert for deg? Hva annet har dere gjort for å takle utfordringene ved ufrivillig barnløshet?

Anonymkode: 29c92...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge har dere prøvd?

Anonymkode: 314a1...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd i seks måneder nå… snart i DPO-land nå, og vi har jevnt og trutt lagt inn aksjer 🙈så jeg er spent…

TS

Anonymkode: 29c92...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du kalle deg ufrivillig barnløs når du har prøvd et halvt år?

Anonymkode: ea9e5...198

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at innlegget ditt er godt ment, men når man (som meg/oss) prøvde i flere år før det endelig gikk, så var det ikke sexstillingene det sto på akkurat. Men selvfølgelig er det viktig at sex ikke kun blir en plikt og man må prøve å finne en middelvei mellom prøving og sex for kosens skyld. Første barn satt etter jeg ble tatt bakfra, andre barnet vet jeg ikke siden vi hadde sex flere ganger samme helg barnet ble unnfanget. På første barnet hadde vi egentlig gitt opp, andre barnet ble unnfanget etter timing med eggløsningstester. 

Anonymkode: 23105...90c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ri har vært en fin avveksling? Forstår virkelig ikke, er det på hester dere rir?

Anonymkode: 84265...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La oss prøve å være litt rause med hverandre her inne; det er et godt ment innlegg, og en god påminnelse om å ta vare på hverandre, uansett hvor lenge man har prøvd. 

Anonymkode: a46ca...310

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...