Gå til innhold

✨ Min lille dagbok om veien mot et lettere liv

89jenta

Anbefalte innlegg

Høres ut som livet har vært mer enn nok i seg selv for deg i det siste ja. Og da er det utrolig imponerende at du har klart å gå ned! Veldig mange ville bare falt rett tilbake til 'gamle synder', men det er tydelig at du klarer å balansere noe bra :)

Sikker på at du klarer -10 målet ditt snart! Har selv nettopp kommet over det selv, så vet det føles herlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det @Amatariel 🥰 Man må jo bare å prøve å gjøre det beste av situasjonen. Men ja jeg sier meg fornøyd! Det som er litt spennende, og helt off topic ang livsstilsendring, er at jeg og sammen skal inn i «prøver-verden» igjen! 🫣Vi lenger så etter søsken til sønnen vår. 🩵 Vi har siktet oss inn på November som første prøvemnd, siden mannen er bortreist i Oktober. 

Jeg tenker å fortsette med endringene, vekt, skritt osv her inne. Vil veldig gjerne prøve å spise og leve bedre som gravid med nr 2. Om du vil følge meg på reise mot å bli gravid, så har jeg en egen dagbok for det. Skal prøve å holde de tingene der, slik at denne siden blir mer fokus på mat, bevegelse osv.

89jenta prøver på nr 2. 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1459807--89jenta-prøver-på-nr-2/page/19/#comment-32913203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med prøving på nr.2 - masse lykke til 🥰
Jeg har fire fullførte svangerskap bak meg, og kan skrive under på at de svangerskapene jeg var i best form i forkant var desidert de enkleste. Med nr.3 var jeg aktiv på trening nesten frem til fødsel, og var raskt tilbake etterpå igjen også. Så fjernt fra hvordan det f.eks var med nr.4. Så jeg heier veldig på å holde seg i aktivitet :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

VEKT 

31.MARS - 92,4

16.APRIL - 90,8

1.JUNI - 91,2

11.JUNI - 90,4

26.JUNI - 89,1

11.JULI - 87,2 

16.JULI - 86,5

23.JULI - 85,5

30.JULI - 84,7

6.AUGUST - 83,6

11.SEPT - 82,8

24.SEPT - 81,3

- 11,1 kg 

ENDELIG, da har jeg endelig klart å gå ned 10 kg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...