Gjest paprikaskrue Skrevet 4. april 2023 #1 Del Skrevet 4. april 2023 Del gjerne hva du har med deg hver dag for tips og hjelp. Veska eller sekken min er ikke sånn kjempespennende med tanke på innhold, men sjelden jeg reiser hjemmefra uten: -lipgloss -maskara (bare minerals) -eyeliner (akkurat nå en fra max factor) -Bare minerals comlpexion rescue -papirlommetørkle -vipes for fixing eller fjerning av sminke -og det viktigste av alt: hudkrem og solkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #2 Del Skrevet 4. april 2023 Hårbørste og vannflaske. Anonymkode: 24179...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 4. april 2023 #3 Del Skrevet 4. april 2023 Mobil, kort og kontanter. Ekstra sett med dagslinser. Og en liten powerbank 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paprikaskrue Skrevet 4. april 2023 #4 Del Skrevet 4. april 2023 4 minutter siden, Hannah80 said: Mobil, kort og kontanter. Ekstra sett med dagslinser. Og en liten powerbank 👍 Powerbank hadde jeg ikke tenkt på. Det er smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 4. april 2023 #5 Del Skrevet 4. april 2023 lommebok mobiltelefon hus- og bilnøkler leppepomade lipgloss brilleetui våtservietter til brillepuss nesespray papirlommetørkler håndsprit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 4. april 2023 #6 Del Skrevet 4. april 2023 paprikaskrue skrev (Akkurat nå): Powerbank hadde jeg ikke tenkt på. Det er smart Hender (ofte) at jeg glemmer å lade den opp. Og da er den til veldig liten hjelp 🙈😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evig_student Skrevet 4. april 2023 #7 Del Skrevet 4. april 2023 Mobil, hodetelefoner, leppepomade, nøkler og bankkort. + Lommetørkler på vinteren, og solbriller på sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 4. april 2023 #8 Del Skrevet 4. april 2023 Alltid: Vann! Øyedråper Pastiller mot munntørrhet Otrivin Migrenemedisin Gjerne: - Kleenex -Lip balsam -Håndsprit og håndkrem - Face mist - Hårbørste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #9 Del Skrevet 4. april 2023 Mobil, lader P-piller Sminke Parfyme 🥰 Papirlommetørklær Anonymkode: 1d0df...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #10 Del Skrevet 4. april 2023 Fishermans friend. Har noia for å få hosteanfall på f.eks bussen. Anonymkode: 435f2...345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donaldine Skrevet 4. april 2023 #11 Del Skrevet 4. april 2023 Mobil, lommebok, nøkkelknippe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paprikaskrue Skrevet 4. april 2023 #12 Del Skrevet 4. april 2023 16 minutter siden, Hannah80 said: Hender (ofte) at jeg glemmer å lade den opp. Og da er den til veldig liten hjelp 🙈😁 Ja, sikkert like morsomt som når man innser at man har 7% igjen på mobilen og har glemt lader når man sitter på bussen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paprikaskrue Skrevet 4. april 2023 #13 Del Skrevet 4. april 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Fishermans friend. Har noia for å få hosteanfall på f.eks bussen. Anonymkode: 435f2...345 Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #14 Del Skrevet 4. april 2023 Speil, tampong, paracet, tørkepapir, leppestift eller lipbalm, og hvis jeg skal noe spesielt har jeg med meg attende pudder og børste for å matte ned ansiktet i løpet av dagen. Går med bare liten veske på hofta, syns det er så styr med større veske men blir alltid misunnelig på de som kan dra frem vannflaske og solkrem og hatt eller skjerf og alt mulig 😅 Skal jeg ha med sånt går jeg heller med sekk men da føler jeg meg så "turist" så da ender det stort sett opp med den lille veska med lite i Anonymkode: a8eea...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #15 Del Skrevet 4. april 2023 paprikaskrue skrev (37 minutter siden): Del gjerne hva du har med deg hver dag for tips og hjelp. Veska eller sekken min er ikke sånn kjempespennende med tanke på innhold, men sjelden jeg reiser hjemmefra uten: -lipgloss -maskara (bare minerals) -eyeliner (akkurat nå en fra max factor) -Bare minerals comlpexion rescue -papirlommetørkle -vipes for fixing eller fjerning av sminke -og det viktigste av alt: hudkrem og solkrem. Mobil og nøkler. Anonymkode: 48783...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paprikaskrue Skrevet 4. april 2023 #16 Del Skrevet 4. april 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Speil, tampong, paracet, tørkepapir, leppestift eller lipbalm, og hvis jeg skal noe spesielt har jeg med meg attende pudder og børste for å matte ned ansiktet i løpet av dagen. Går med bare liten veske på hofta, syns det er så styr med større veske men blir alltid misunnelig på de som kan dra frem vannflaske og solkrem og hatt eller skjerf og alt mulig 😅 Skal jeg ha med sånt går jeg heller med sekk men da føler jeg meg så "turist" så da ender det stort sett opp med den lille veska med lite i Anonymkode: a8eea...30e Kjenner turistfølelsen og det er ikke kjempefestlig å gå på butikker og kafe med en sekk, men veldig praktisk Pleier å droppe den hvis jeg skal noe spes på kvelden og heller bruker veske da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #17 Del Skrevet 4. april 2023 Tyggis Anonymkode: 8439f...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 4. april 2023 #18 Del Skrevet 4. april 2023 Lommebok, papirservietter, én våtservietter, paraply, hånddesinfeksjon, liten pilleeske med faste medisiner, gnagsårplaster, øyedråper (bruker linser). Ellers variere det litt etter årstid med noen ting som solkrem, solbriller, lue og vanter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 4. april 2023 #19 Del Skrevet 4. april 2023 Mobil, bilnøkkel, bankkort, bind, Paracet og papir 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #20 Del Skrevet 4. april 2023 Litt nødtoalettsaker ; deo, tannbørst, hårbørst og hårspray . Ekstra sokker, handlenett, pengebok, paracet, vannflaske , mobil og briller+ mye dilldall jeg ikke vet hva er. Veska er alltid tung. Anonymkode: 0bee0...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå