Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er medlem og bruker appen, får rabatter og gratisvarer. Og så er det noe galt med appen, så en gratisvare ble ikke gratis likevel for kanskje en måneds tid siden. En ansatt sørget for at jeg slapp å betale for varen, men varen er jo fortsatt i appen. Var hos Coop igjen i dag og samme problemet oppstod igjen, varen ble gjort gratis av en ansatt igjen, og så tenkte jeg ikke over at varen trolig har vært i appen siden sist.

Jeg har tatt ut denne gratisvaren flere ganger, kunne like gjerne vært en ny kupong, men i etterkant er jeg ganske sikker på at det er den som ikke ble strøket sist.

Rart at de ikke tenker over det. Jeg kunne kanskje utnyttet dette og fått varen gratis mange ganger, men tror jeg dropper det.

Endret av norw
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle Coop-ansatte bry seg?

Anonymkode: 718ae...8eb

• Liker 13
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skulle Coop-ansatte bry seg?

Anonymkode: 718ae...8eb

Fordi de er Coop-ansatte.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (11 minutter siden):

Jeg er medlem og bruker appen, får rabatter og gratisvarer. Og så er det noe galt med appen, så en gratisvare ble ikke gratis likevel for kanskje en måneds tid siden. En ansatt sørget for at jeg slapp å betale for varen, men varen er jo fortsatt i appen. Var hos Coop igjen i dag og samme problemet oppstod igjen, varen ble gjort gratis av en ansatt igjen, og så tenkte jeg ikke over at varen trolig har vært i appen siden sist.

Jeg har tatt ut denne gratisvaren flere ganger, kunne like gjerne vært en ny kupong, men i etterkant er jeg ganske sikker på at det er den som ikke ble strøket sist.

Rart at de ikke tenker over det. Jeg kunne kanskje utnyttet dette og fått varen gratis mange ganger, men tror jeg dropper det.

Vi gjør det for å være greie. Folk griner om de går glipp av 4 kroner. 

Anonymkode: ec591...757

• Liker 13
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er ikke snakk om 4 kr. De/dere må naturligvis gjøre varen gratis manuelt, men også sørge for at kupongen blir brukt opp, om det er mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Det ville kostet Coop mer at du ble misfornøyd kunde fordi du ble mistrodd enn at du skal få noe gratis fra tid til annen. Derfor gjør de det 😊

Anonymkode: 3b40c...04a

• Liker 15
Skrevet

Det er god kundeservice da. Hvor sur hadde ikke kunden blitt dersom varen som skulle vert gratis ble slått inn til fullpris.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (Akkurat nå):

Er ikke snakk om 4 kr. De/dere må naturligvis gjøre varen gratis manuelt, men også sørge for at kupongen blir brukt opp, om det er mulig.

Vi kan ikke slette kuponger fra mobilen til folk. Ofte skyldes det at kunden ikke har på 4g/5g. Ofte er det snakk om 4 kroner. Kunden tar av og til feil vare som skulle vært gratis. Kunden glemmer å aktivere kupongene sine.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, norw said:

Og jeg lover deg at de ikke bryr seg.

Du må høyere opp i systemet, og selv der er det snakk om småpenger.

Anonymkode: 45499...177

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Duff skrev (30 minutter siden):

Det er god kundeservice da. Hvor sur hadde ikke kunden blitt dersom varen som skulle vert gratis ble slått inn til fullpris.

Ja, men dette handler om å ikke stryke kuponger når de blir brukt. Jeg kunne sikkert fått denne gratisvaren ti ganger om jeg ville. Ikke at det er enorme summer i dette, men likevel. Mulig at denne feilen oppstår veldig sjeldent og at de kanskje taper noen få tusenlapper nasjonalt iløpet av et helt år.

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (2 timer siden):

Og?

Anonymkode: 0a1b7...92a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får kupong på gratis Imsdal innimellom. Tviler på at Coop hadde gått konkurs om jeg kunne bruke kupongen flere ganger. Tenk på alle som ikke bruker dem, det går nok opp i opp med god margin

Anonymkode: 2f696...c2c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Svaret er at Coop er ikke som de andre butikkene, den er eid av kjeden og ikke av individuelle kjøpmenn, og vi gjør alt for at kundene skal være fornøyd. Jeg bryr meg ikke om det jeg gjør, for det er ikke jeg som personlig er ansvarlig og sjefen ville aldri klaget på meg.

Når vi hadde analoge etikketer brukte jeg å justere ned prisen på varene. Kom en unge som sa at Oreo-kjeksen kostet 3 kr for mye, og han betaler med mynter så da telles det penger - da justerte jeg bare ned salgssummen i kassa. Hvem bryr seg, sant? Jeg brukte også å huske det og oppdatere etiketten senere, for jeg brydde meg faktisk om at prisene var oppdatert.

F.eks. en gang var det noe jordbær som så veldig dårlig ut / utplukket og , da ga jeg kraftig rabatt på kjønn.

Dette er kanskje mer i små butikker, i de store (Obs) er det system på alt og folk har ikke lov til å gjøre x, y, z. Jeg hadde lov til å gjøre absolutt alt i butikken selv.

Jeg har møtt noen personer / sjefer som er skikkelig manipulerende og bryr seg veldig, men det er de dårlige folka som ikke møter deg med et smil når du klager, så de finnes de også. De vil kanskje nekte deg å gjøre det.

Anonymkode: 57660...1a3

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Noen må gå. Det er ihvertfall sikkert.

Anonymkode: 658f7...e74

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette bryr ikke de ansatte seg om i det hele tatt. Mye mer stress å krangle med en kunde enn å miste noen kroner her og der. 

Anonymkode: 1506e...278

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

med alle de milliardene som Coop-butikkene sitter igjen med hvert eneste år, så tipper jeg at det ikke eksisterer en levende sjel i det konsernet der som faktisk bryr seg om litt sånne småpenger her og der.   

Anonymkode: 617da...657

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (7 timer siden):

Så du stjeler og stjeler, men klarer likevel å klage på at velmenende og godtroende ikke ansatte gjør jobben sin? 

Anonymkode: b6fc4...073

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Så du stjeler og stjeler, men klarer likevel å klage på at velmenende og godtroende ikke ansatte gjør jobben sin? 

Anonymkode: b6fc4...073

Les på nytt. Kan med fordel få deg litt ryggrad også, dette er misbruk av AB. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, vi gjør ikke det, men når dere prøver å få oss til å prøve nye varer vi kanskje egentlig ikke trenger eller har lyst på ved å love oss den gratis, blir vi ikke glade når kupongen ikke virker, vi ikke får noen form for varsel og ender med å betale fullt for noe vi ikke trengte. Kanskje måned etter måned. Lover man bort varer gratis, får man gi de bort gratis. Og er det salg eller annen form for rabatt så er det det. Den som sutrer her er jo du, som mener det er kunden som er vanskelig når det er dere som bedriver villedende reklame. 

Anonymkode: dec20...036

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Svaret er at Coop er ikke som de andre butikkene, den er eid av kjeden og ikke av individuelle kjøpmenn, og vi gjør alt for at kundene skal være fornøyd. Jeg bryr meg ikke om det jeg gjør, for det er ikke jeg som personlig er ansvarlig og sjefen ville aldri klaget på meg.

Når vi hadde analoge etikketer brukte jeg å justere ned prisen på varene. Kom en unge som sa at Oreo-kjeksen kostet 3 kr for mye, og han betaler med mynter så da telles det penger - da justerte jeg bare ned salgssummen i kassa. Hvem bryr seg, sant? Jeg brukte også å huske det og oppdatere etiketten senere, for jeg brydde meg faktisk om at prisene var oppdatert.

F.eks. en gang var det noe jordbær som så veldig dårlig ut / utplukket og , da ga jeg kraftig rabatt på kjønn.

Dette er kanskje mer i små butikker, i de store (Obs) er det system på alt og folk har ikke lov til å gjøre x, y, z. Jeg hadde lov til å gjøre absolutt alt i butikken selv.

Jeg har møtt noen personer / sjefer som er skikkelig manipulerende og bryr seg veldig, men det er de dårlige folka som ikke møter deg med et smil når du klager, så de finnes de også. De vil kanskje nekte deg å gjøre det.

Anonymkode: 57660...1a3

Hva var poenget med å gi rabatt på kjønn?

Anonymkode: 0a1b7...92a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...