Gry H. Skrevet 20. mai 2024 #781 Del Skrevet 20. mai 2024 Hva med 'Beverly Kills 90210'..(?) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. mai 2024 #782 Del Skrevet 20. mai 2024 Gry H. skrev (6 timer siden): Hva med 'Beverly Kills 90210'..(?) Sorry , skjønte den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. mai 2024 #783 Del Skrevet 28. mai 2024 (endret) Episode 29 @TheHairyToothfairy hadde bestemt seg for å slutte som diktator, det var på tide at andre fikk slippe til i dåsa tenkte han. Han ville trekke seg tilbake som en forhud og bare leke med modellbilene sine. Han utlyste nyvalg og her er liste over kandidater,parti, slagord og litt om hva de står for @Cid Høyre hånda make dåsa great again Ønsker å bringe dåsa tilbake til røttene @Irak Fremlent skritt partiet nå er det uvanlige folks tur Vi jobber fot deg som er litt rar @Frøkenfryden Kriselig folkeparty evig og tro, inntil dåsa faller Vi vil jobbe for at alle skal ha råd til kvarg og sushi @Ford3000 Sødt Dåsa i våre hender Vår viktigste sak er å frede beveren @Freyja Valkyrie Usosial demokratene Alenetid er kvalitetstid Vi jobber for at folk skal få være i fred, uten at folk skal ringe å mase og sånn @Boetica Pen sjonistpartiet Godt voksne kan også være pene. Vi jobber for at damer og menn i livets høst også skal få seg noe @Fighter83 Hilsepartiet Si hei til en ukjent Vår kampsak er at folk skal begynne å hilse mer på hverandre Endret 28. mai 2024 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. mai 2024 #784 Del Skrevet 28. mai 2024 Lurven skrev (1 time siden): Episode 29 @TheHairyToothfairy hadde bestemt seg for å slutte som diktator, det var på tide at andre fikk slippe til i dåsa tenkte han. Han ville trekke seg tilbake som en forhud og bare leke med modellbilene sine. Han utlyste nyvalg og her er liste over kandidater,parti, slagord og litt om hva de står for @Cid Høyre hånda make dåsa great again Ønsker å bringe dåsa tilbake til røttene @Irak Fremlent skritt partiet nå er det uvanlige folks tur Vi jobber fot deg som er litt rar @Frøkenfryden Kriselig folkeparty evig og tro, inntil dåsa faller Vi vil jobbe for at alle skal ha råd til kvarg og sushi @Ford3000 Sødt Dåsa i våre hender Vår viktigste sak er å frede beveren @Freyja Valkyrie Usosial demokratene Alenetid er kvalitetstid Vi jobber for at folk skal få være i fred, uten at folk skal ringe å mase og sånn @Boetica Pen sjonistpartiet Godt voksne kan også være pene. Vi jobber for at damer og menn i livets høst også skal få seg noe @Fighter83 Hilsepartiet Si hei til en ukjent Vår kampsak er at folk skal begynne å hilse mer på hverandre 😂😂😂😂 LOL 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. mai 2024 #785 Del Skrevet 28. mai 2024 Lurven skrev (1 time siden): Episode 29 @TheHairyToothfairy hadde bestemt seg for å slutte som diktator, det var på tide at andre fikk slippe til i dåsa tenkte han. Han ville trekke seg tilbake som en forhud og bare leke med modellbilene sine. Han utlyste nyvalg og her er liste over kandidater,parti, slagord og litt om hva de står for @Cid Høyre hånda make dåsa great again Ønsker å bringe dåsa tilbake til røttene @Irak Fremlent skritt partiet nå er det uvanlige folks tur Vi jobber fot deg som er litt rar @Frøkenfryden Kriselig folkeparty evig og tro, inntil dåsa faller Vi vil jobbe for at alle skal ha råd til kvarg og sushi @Ford3000 Sødt Dåsa i våre hender Vår viktigste sak er å frede beveren @Freyja Valkyrie Usosial demokratene Alenetid er kvalitetstid Vi jobber for at folk skal få være i fred, uten at folk skal ringe å mase og sånn @Boetica Pen sjonistpartiet Godt voksne kan også være pene. Vi jobber for at damer og menn i livets høst også skal få seg noe @Fighter83 Hilsepartiet Si hei til en ukjent Vår kampsak er at folk skal begynne å hilse mer på hverandre Herrefred! Har jeg blitt koblerske 🫨 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. mai 2024 #786 Del Skrevet 28. mai 2024 Boetica skrev (21 minutter siden): Herrefred! Har jeg blitt koblerske 🫨 Ja , men du ønsker å bli tilkoblet selv også. Eller plugget som vi sier der jeg kommer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. mai 2024 #787 Del Skrevet 28. mai 2024 Lurven skrev (Akkurat nå): Ja , men du ønsker å bli tilkoblet selv også. Eller plugget som vi sier der jeg kommer fra Nei nuuuu min gode mann! Ingen kommer innunder hofteholderen her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. mai 2024 #788 Del Skrevet 28. mai 2024 Boetica skrev (4 minutter siden): Nei nuuuu min gode mann! Ingen kommer innunder hofteholderen her En vis mann, (eller var Det viss) sa en gang. Det finnes alltid en vei inn i bestemorstrusene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mai 2024 #789 Del Skrevet 28. mai 2024 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 29 @TheHairyToothfairy hadde bestemt seg for å slutte som diktator, det var på tide at andre fikk slippe til i dåsa tenkte han. Han ville trekke seg tilbake som en forhud og bare leke med modellbilene sine. Han utlyste nyvalg og her er liste over kandidater,parti, slagord og litt om hva de står for @Cid Høyre hånda make dåsa great again Ønsker å bringe dåsa tilbake til røttene @Irak Fremlent skritt partiet nå er det uvanlige folks tur Vi jobber fot deg som er litt rar @Frøkenfryden Kriselig folkeparty evig og tro, inntil dåsa faller Vi vil jobbe for at alle skal ha råd til kvarg og sushi @Ford3000 Sødt Dåsa i våre hender Vår viktigste sak er å frede beveren @Freyja Valkyrie Usosial demokratene Alenetid er kvalitetstid Vi jobber for at folk skal få være i fred, uten at folk skal ringe å mase og sånn @Boetica Pen sjonistpartiet Godt voksne kan også være pene. Vi jobber for at damer og menn i livets høst også skal få seg noe @Fighter83 Hilsepartiet Si hei til en ukjent Vår kampsak er at folk skal begynne å hilse mer på hverandre Viktige fanesaker ass!! 🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mai 2024 #790 Del Skrevet 28. mai 2024 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 29 @TheHairyToothfairy hadde bestemt seg for å slutte som diktator, det var på tide at andre fikk slippe til i dåsa tenkte han. Han ville trekke seg tilbake som en forhud og bare leke med modellbilene sine. Han utlyste nyvalg og her er liste over kandidater,parti, slagord og litt om hva de står for @Cid Høyre hånda make dåsa great again Ønsker å bringe dåsa tilbake til røttene @Irak Fremlent skritt partiet nå er det uvanlige folks tur Vi jobber fot deg som er litt rar @Frøkenfryden Kriselig folkeparty evig og tro, inntil dåsa faller Vi vil jobbe for at alle skal ha råd til kvarg og sushi @Ford3000 Sødt Dåsa i våre hender Vår viktigste sak er å frede beveren @Freyja Valkyrie Usosial demokratene Alenetid er kvalitetstid Vi jobber for at folk skal få være i fred, uten at folk skal ringe å mase og sånn @Boetica Pen sjonistpartiet Godt voksne kan også være pene. Vi jobber for at damer og menn i livets høst også skal få seg noe @Fighter83 Hilsepartiet Si hei til en ukjent Vår kampsak er at folk skal begynne å hilse mer på hverandre Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 28. mai 2024 #791 Del Skrevet 28. mai 2024 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 29 @TheHairyToothfairy hadde bestemt seg for å slutte som diktator, det var på tide at andre fikk slippe til i dåsa tenkte han. Han ville trekke seg tilbake som en forhud og bare leke med modellbilene sine. Han utlyste nyvalg og her er liste over kandidater,parti, slagord og litt om hva de står for @Cid Høyre hånda make dåsa great again Ønsker å bringe dåsa tilbake til røttene @Irak Fremlent skritt partiet nå er det uvanlige folks tur Vi jobber fot deg som er litt rar @Frøkenfryden Kriselig folkeparty evig og tro, inntil dåsa faller Vi vil jobbe for at alle skal ha råd til kvarg og sushi @Ford3000 Sødt Dåsa i våre hender Vår viktigste sak er å frede beveren @Freyja Valkyrie Usosial demokratene Alenetid er kvalitetstid Vi jobber for at folk skal få være i fred, uten at folk skal ringe å mase og sånn @Boetica Pen sjonistpartiet Godt voksne kan også være pene. Vi jobber for at damer og menn i livets høst også skal få seg noe @Fighter83 Hilsepartiet Si hei til en ukjent Vår kampsak er at folk skal begynne å hilse mer på hverandre Sett beveren fri! La beveren få kose seg! Stem på meg og jeg sørger for at beveren blir stelt godt med! Som en dicktator kan jeg fikse det meste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. mai 2024 #792 Del Skrevet 28. mai 2024 Ford3000 skrev (2 timer siden): Sett beveren fri! La beveren få kose seg! Stem på meg og jeg sørger for at beveren blir stelt godt med! Som en dicktator kan jeg fikse det meste! Dick ta to 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 29. mai 2024 #793 Del Skrevet 29. mai 2024 Lurven skrev (7 timer siden): Dick ta to 😲 Å nei, jeg skrev feil. Tenkte vel i feil bane. Hva dåsa begjærer og det der, er det vel noe som heter seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 31. mai 2024 #794 Del Skrevet 31. mai 2024 Lurven skrev (På 28.5.2024 den 17.48): Episode 29 @TheHairyToothfairy hadde bestemt seg for å slutte som diktator, det var på tide at andre fikk slippe til i dåsa tenkte han. Han ville trekke seg tilbake som en forhud og bare leke med modellbilene sine. Han utlyste nyvalg og her er liste over kandidater,parti, slagord og litt om hva de står for @Cid Høyre hånda make dåsa great again Ønsker å bringe dåsa tilbake til røttene @Irak Fremlent skritt partiet nå er det uvanlige folks tur Vi jobber fot deg som er litt rar @Frøkenfryden Kriselig folkeparty evig og tro, inntil dåsa faller Vi vil jobbe for at alle skal ha råd til kvarg og sushi @Ford3000 Sødt Dåsa i våre hender Vår viktigste sak er å frede beveren @Freyja Valkyrie Usosial demokratene Alenetid er kvalitetstid Vi jobber for at folk skal få være i fred, uten at folk skal ringe å mase og sånn @Boetica Pen sjonistpartiet Godt voksne kan også være pene. Vi jobber for at damer og menn i livets høst også skal få seg noe @Fighter83 Hilsepartiet Si hei til en ukjent Vår kampsak er at folk skal begynne å hilse mer på hverandre Her tror jeg noen har drevet på med uhumskheter. Jeg har vel ikke tenkt å fratre min stilling som eneste hersker og supreme generalissimo av høyeste ridderorden. Noen må gå, men ikke meg. Jeg er for lat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 31. mai 2024 #795 Del Skrevet 31. mai 2024 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Her tror jeg noen har drevet på med uhumskheter. Jeg har vel ikke tenkt å fratre min stilling som eneste hersker og supreme generalissimo av høyeste ridderorden. Noen må gå, men ikke meg. Jeg er for lat. Men du har vel egentlig ikke tid til å være diktator med tanke på alt annet du har å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 31. mai 2024 #796 Del Skrevet 31. mai 2024 Lurven skrev (12 timer siden): Men du har vel egentlig ikke tid til å være diktator med tanke på alt annet du har å gjøre Jeg kutter faktisk ned på jobb! Helt sant! Mindre reising, mer hjemme, tid til å jobbe mer med noe annet som... ja... kommer til å ta mye tid... Elendig på det her med fritid. Burde bli heltidsdiktator... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. juni 2024 #797 Del Skrevet 1. juni 2024 TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden): Jeg kutter faktisk ned på jobb! Helt sant! Mindre reising, mer hjemme, tid til å jobbe mer med noe annet som... ja... kommer til å ta mye tid... Elendig på det her med fritid. Burde bli heltidsdiktator... Diktator er jo helt klart ikke noen 8-16 jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. juni 2024 #798 Del Skrevet 2. juni 2024 Episode 30 The @SVK and the @Cid Løst basert på filmen med nesten samme navn Det var blitt hungersnød i dåsa. Og for at folk ikke skulle spise hverandre ble @TheHairyToothfairy kalt tilbake fra eksil. Han bestemte at det skulle duelleres og vinneren fikk gå videre til beste runde. 1 runde var som følger 1 @Frøkenfryden vs @Frøken Bibelstripp 2 @Titania vs @titanium 3 @Boetica vs @Bo Derek 4 @Peanut vs @Cashew 5 @Cid vs @Cidric 6 @jukkapalme vs @jokkomannen 7 @Irak vs @Kari 8 @No1*No1 vs @nr 2 i feb´11 9 @Fighter83 vs @fighter 10 @Ford3000 vs @Fordbabe1987 11 @Hoppetaujenta vs @Hoppeguri 12 @CAPS LOCK vs @Storegutt 13 @Sola de vs @Månebedotten 14 @Millimani vs @MILLA VANILLA 15 @Baktus vs @Baktusbror 16 @Lurven vs @Lurvetufsa 17 @Ane Rikke vs @veit ikke 18 @Ciaran og Ciara vs @tvilling-mammma 19 @Freyja Valkyrie vs @Viking høvding 20 @Gladikaffe vs @Kaffe gutten 21 @KnekkeBørre vs @KnekkogPrim 22 @Trolltunge vs @Trollbein 23 @mia83 vs @Mia 82 24 @Odhrán Ó Máille vs @Oddrun 25 @every woman vs @Everydaymatters 26 @Ardwinna vs @Ardilla 27 @skreppamedleppa vs @Kjønnsleppa 28 @MarianneE vs @Marianne A 29 @Polly Ester vs @Nylonfetish 30 @LilleMy vs @Lille Ballerina 31 @DelvisPresley vs @Priscilla 32. @TheHairyToothfairy vs @Hairytaco @fortapelse følger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. juni 2024 #799 Del Skrevet 2. juni 2024 Lurven skrev (19 minutter siden): Episode 30 The @SVK and the @Cid Løst basert på filmen med nesten samme navn Det var blitt hungersnød i dåsa. Og for at folk ikke skulle spise hverandre ble @TheHairyToothfairy kalt tilbake fra eksil. Han bestemte at det skulle duelleres og vinneren fikk gå videre til beste runde. 1 runde var som følger 1 @Frøkenfryden vs @Frøken Bibelstripp 2 @Titania vs @titanium 3 @Boetica vs @Bo Derek 4 @Peanut vs @Cashew 5 @Cid vs @Cidric 6 @jukkapalme vs @jokkomannen 7 @Irak vs @Kari 8 @No1*No1 vs @nr 2 i feb´11 9 @Fighter83 vs @fighter 10 @Ford3000 vs @Fordbabe1987 11 @Hoppetaujenta vs @Hoppeguri 12 @CAPS LOCK vs @Storegutt 13 @Sola de vs @Månebedotten 14 @Millimani vs @MILLA VANILLA 15 @Baktus vs @Baktusbror 16 @Lurven vs @Lurvetufsa 17 @Ane Rikke vs @veit ikke 18 @Ciaran og Ciara vs @tvilling-mammma 19 @Freyja Valkyrie vs @Viking høvding 20 @Gladikaffe vs @Kaffe gutten 21 @KnekkeBørre vs @KnekkogPrim 22 @Trolltunge vs @Trollbein 23 @mia83 vs @Mia 82 24 @Odhrán Ó Máille vs @Oddrun 25 @every woman vs @Everydaymatters 26 @Ardwinna vs @Ardilla 27 @skreppamedleppa vs @Kjønnsleppa 28 @MarianneE vs @Marianne A 29 @Polly Ester vs @Nylonfetish 30 @LilleMy vs @Lille Ballerina 31 @DelvisPresley vs @Priscilla 32. @TheHairyToothfairy vs @Hairytaco @fortapelse følger.... Ja alle for seg.... Sånn er det.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 2. juni 2024 #800 Del Skrevet 2. juni 2024 Lurven skrev (19 minutter siden): Episode 30 The @SVK and the @Cid Løst basert på filmen med nesten samme navn Det var blitt hungersnød i dåsa. Og for at folk ikke skulle spise hverandre ble @TheHairyToothfairy kalt tilbake fra eksil. Han bestemte at det skulle duelleres og vinneren fikk gå videre til beste runde. 1 runde var som følger 1 @Frøkenfryden vs @Frøken Bibelstripp 2 @Titania vs @titanium 3 @Boetica vs @Bo Derek 4 @Peanut vs @Cashew 5 @Cid vs @Cidric 6 @jukkapalme vs @jokkomannen 7 @Irak vs @Kari 8 @No1*No1 vs @nr 2 i feb´11 9 @Fighter83 vs @fighter 10 @Ford3000 vs @Fordbabe1987 11 @Hoppetaujenta vs @Hoppeguri 12 @CAPS LOCK vs @Storegutt 13 @Sola de vs @Månebedotten 14 @Millimani vs @MILLA VANILLA 15 @Baktus vs @Baktusbror 16 @Lurven vs @Lurvetufsa 17 @Ane Rikke vs @veit ikke 18 @Ciaran og Ciara vs @tvilling-mammma 19 @Freyja Valkyrie vs @Viking høvding 20 @Gladikaffe vs @Kaffe gutten 21 @KnekkeBørre vs @KnekkogPrim 22 @Trolltunge vs @Trollbein 23 @mia83 vs @Mia 82 24 @Odhrán Ó Máille vs @Oddrun 25 @every woman vs @Everydaymatters 26 @Ardwinna vs @Ardilla 27 @skreppamedleppa vs @Kjønnsleppa 28 @MarianneE vs @Marianne A 29 @Polly Ester vs @Nylonfetish 30 @LilleMy vs @Lille Ballerina 31 @DelvisPresley vs @Priscilla 32. @TheHairyToothfairy vs @Hairytaco @fortapelse følger.... Denne fikk meg virkelig til å flire bra mye🤩 👏👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå