Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #521 Del Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (24 minutter siden): Ja i motsetning til alle de andre dårlige eurodance gruppene droppet han å ha en sånn dum vrikkedame til å synge, han sang sjøl😎 Pluss for at tekstene hans var morsomme med vilje også 😀😎👍 Ja virker som om det var med vilje, det var skikkelig gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2023 #522 Del Skrevet 11. august 2023 Lurven skrev (29 minutter siden): Ja virker som om det var med vilje, det var skikkelig gjennomført Ja det er ikke min musikk men Scooter var genuint morsom 😆😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. august 2023 #523 Del Skrevet 12. august 2023 Lurven skrev (På 10.8.2023 den 23.31): Over an out! Scootaaaah Korr mykje e dæ førr fesken! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. august 2023 #524 Del Skrevet 12. august 2023 Frøkenfryden skrev (18 timer siden): Hardeeer fasteeer Det sa brura også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. august 2023 #525 Del Skrevet 12. august 2023 Lurven skrev (18 timer siden): Scooter var noe for seg selv Scooter er kul. Liksom alltid vært med i biler og på turer. Fikk jo gleden av å møte ham da jeg jobbet uteliv i Bergen for en del år siden, under en sånn "we love the 90s"-konsert. Han finnes ikke jordnær, men er ikke ufordragelig allikevel. Men han gjorde såpass inntrykk at jeg husker i dag ikke hvilke andre artister som var med der og deltok på etterfesten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. august 2023 #526 Del Skrevet 12. august 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Scooter er kul. Liksom alltid vært med i biler og på turer. Fikk jo gleden av å møte ham da jeg jobbet uteliv i Bergen for en del år siden, under en sånn "we love the 90s"-konsert. Han finnes ikke jordnær, men er ikke ufordragelig allikevel. Men han gjorde såpass inntrykk at jeg husker i dag ikke hvilke andre artister som var med der og deltok på etterfesten! Virker som at du har møtt alle 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. august 2023 #527 Del Skrevet 12. august 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Virker som at du har møtt alle 😄 Nei, møtte aldri heltene mine. Johnny Cash. Malcolm Young. Listen et lang og fornemsfull. Men ja, med min jobb så er man nødt til å møte mye kule folk! Saul Hudson og Mark Knopfler utgjør høydepunktene hvor jeg måtte kjempe for å være profesjonell og ikke starstruck. Og David Hasselhoff da! Jeg har også gått arm i arm med Carola på festival! Og, så gjenstår det å møte Cid ordentlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. august 2023 #528 Del Skrevet 12. august 2023 TheHairyToothfairy skrev (28 minutter siden): Korr mykje e dæ førr fesken! Beveg på stumpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. august 2023 #529 Del Skrevet 12. august 2023 TheHairyToothfairy skrev (8 minutter siden): Nei, møtte aldri heltene mine. Johnny Cash. Malcolm Young. Listen et lang og fornemsfull. Men ja, med min jobb så er man nødt til å møte mye kule folk! Saul Hudson og Mark Knopfler utgjør høydepunktene hvor jeg måtte kjempe for å være profesjonell og ikke starstruck. Og David Hasselhoff da! Jeg har også gått arm i arm med Carola på festival! Og, så gjenstår det å møte Cid ordentlig Kg kjendisen @Cid må være stort å få møte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. august 2023 #530 Del Skrevet 12. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Kg kjendisen @Cid må være stort å få møte Koster 68 bitcoins per møte 💰🤴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. august 2023 #531 Del Skrevet 12. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Beveg på stumpen De' e' lænt å værra vekti, men det er meirr vekti å værra læn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. august 2023 #532 Del Skrevet 12. august 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Kg kjendisen @Cid må være stort å få møte Har ikke gitt opp, har autografboken med til Ålistan i september 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. august 2023 #533 Del Skrevet 12. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Koster 68 bitcoins per møte 💰🤴 Jeg lokker med biff og potetbåter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. august 2023 #534 Del Skrevet 12. august 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): De' e' lænt å værra vekti, men det er meirr vekti å værra læn! Haha, hvilken dialekt er det fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. august 2023 #535 Del Skrevet 12. august 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Har ikke gitt opp, har autografboken med til Ålistan i september Du burde vel egentlig få den skrevet på låret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. august 2023 #536 Del Skrevet 12. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Haha, hvilken dialekt er det fra Sånn nordtrøndersk, kan ikke garantere for kvaliteten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. august 2023 #537 Del Skrevet 12. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Du burde vel egentlig få den skrevet på Er så mye sår der. Tar det på brystkassen istedet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. august 2023 #538 Del Skrevet 12. august 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Sånn nordtrøndersk, kan ikke garantere for kvaliteten! Tror den er veldig lokal. Jeg ringte Arne torp og han sa at det antagelig er fra indre, ytre bartefjord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. august 2023 #539 Del Skrevet 12. august 2023 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Er så mye sår der. Tar det på brystkassen istedet! Trengs jo ikke mye plass for å skrive cid da🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. august 2023 #540 Del Skrevet 12. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Tror den er veldig lokal. Jeg ringte Arne torp og han sa at det antagelig er fra indre, ytre bartefjord Det er litt øst for Karskvik, tettstedet i Sodda? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå