Gjest Lurven Skrevet 15. juni 2023 #281 Del Skrevet 15. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (16 minutter siden): Takk @Adobyen for at du fikset strømmen 🥳 Nå kan jeg bruke @Kokeplateigjen 🥰 Pass på at han ikke blir for varm🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juni 2023 #282 Del Skrevet 15. juni 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Pass på at han ikke blir for varm🧐 🍗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juni 2023 #283 Del Skrevet 15. juni 2023 Boetica skrev (9 timer siden): Lurer hvem det var som trykket «nyttig» på den 😅 Haha. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. juni 2023 #284 Del Skrevet 15. juni 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Pass på at han ikke blir for varm🧐 Han er på jobb på tak. Tror han koker over nå 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juni 2023 #285 Del Skrevet 15. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Han er på jobb på tak. Tror han koker over nå 😁 Å fy flate. Det er villt varmt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. juni 2023 #286 Del Skrevet 15. juni 2023 Lurven skrev (19 minutter siden): Å fy flate. Det er villt varmt nå. Tror det er verre hos dere enn her. Men er godt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. juni 2023 #287 Del Skrevet 15. juni 2023 Lurven skrev (21 timer siden): Episode 12 Strømbruddet Dagen hadde startet fint for de aller fleste i dåseby, @Sola de hadde satt på en maskin med rosa klær og @Frøkenfryden hadde iført seg ananas og var klar til å legge på svøm i vannsenga si. Plutselig ble det helt mørkt, @Maskinfører var kommet til å ødelegge en strømkabel da han skulle grave ny utedass til @TheHairyToothfairy. @Titania og @Cid var akkurat i ferd med å bekjempe dem siste bossen i diablo and dragons 14, de ble jævlig forbanna og sånn. @Kokeplaten hadde også sluknet i det @Kvakkekyllingen dreiv å lagde noe greier oppå han @jukkapalme ringte @Elektrikeren men han var opptatt i bandeby. Plutselig dukket @Adobyen opp med gaffateip og fugemasse. Jeg fikser det sa han og hoppet ned i hullet. Gnistene føyk og en fleinsoppformet sky av svart røyk steg opp fra hullet. Strømmen var tilbake og @Boetica kunne endelig fortsette å føne permanenten sin. Røyken fra hullet hadde endelig lagt seg og @Hoppetaujenta la se på magen og titter forsiktig over kanten. @Adobyen var helt borte.. hva hadde skjedd med han... Fy flate og svidde skjeggestubber, klinte på noe gugge, men vær forsiktig! Jeg har ringt til et dyselektrikerfirma som kommer og fikser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. juni 2023 #288 Del Skrevet 15. juni 2023 Varmt i Dåseby i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juni 2023 #289 Del Skrevet 15. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Tror det er verre hos dere enn her. Men er godt ja Ca 30 grader her. Hvor mye har dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juni 2023 #290 Del Skrevet 15. juni 2023 Adobyen skrev (2 timer siden): Fy flate og svidde skjeggestubber, klinte på noe gugge, men vær forsiktig! Jeg har ringt til et dyselektrikerfirma som kommer og fikser. Er det de ekkelekktrikkerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juni 2023 #291 Del Skrevet 15. juni 2023 Adobyen skrev (2 timer siden): Varmt i Dåseby i dag 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. juni 2023 #292 Del Skrevet 15. juni 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Ca 30 grader her. Hvor mye har dere 17. Så her er det supert 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juni 2023 #293 Del Skrevet 15. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): 17. Så her er det supert 😁 30 er også supert, men ikke om man jobber på tak da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. juni 2023 #294 Del Skrevet 15. juni 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): 30 er også supert, men ikke om man jobber på tak da Nei da er det hakket for varmt tror jeg 😆 Svett kokeplate da 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. juni 2023 #295 Del Skrevet 15. juni 2023 Lurven skrev (18 minutter siden): Ca 30 grader her. Hvor mye har dere Samme her og en og annen liten sky. Ga opp etter noen meter med gressklipperen. Bedre inne med takvifta på fullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni 2023 #296 Del Skrevet 15. juni 2023 Adobyen skrev (3 timer siden): Varmt i Dåseby i dag Ha Ha Cassidy Tvillingene liker den der, den er skikkelig bra.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juni 2023 #297 Del Skrevet 15. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Nei da er det hakket for varmt tror jeg 😆 Svett kokeplate da 😛 Deilig😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juni 2023 #298 Del Skrevet 15. juni 2023 Adobyen skrev (47 minutter siden): Samme her og en og annen liten sky. Ga opp etter noen meter med gressklipperen. Bedre inne med takvifta på fullt. En del skyer her men nesten 30 grader likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 15. juni 2023 #299 Del Skrevet 15. juni 2023 Jeg har tatt ferie fra Dåseby, jeg er klimaflyktning. Dro til Finnmark, det ble for varmt med 30+ grader, ville mye heller ha 8 grader og kald vind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. juni 2023 #300 Del Skrevet 15. juni 2023 Ford3000 skrev (4 minutter siden): Jeg har tatt ferie fra Dåseby, jeg er klimaflyktning. Dro til Finnmark, det ble for varmt med 30+ grader, ville mye heller ha 8 grader og kald vind Den globale oppvarmingen kommer først til Finnmark i 2076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå