AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Del Skrevet 4. april 2023 Jeg og min samboer bor i dag i et ganske tett nabolag hvor alle deler en parkeringsplass som rommer 7 biler totalt. I flere tilfeller parkerer enkelte såpass skeivt at oss og andre naboer ikke får plass og må stå på gjesteparkeringene. Det er ikke farlig for min del å parkere en annen plass, men litt kjipern når du betaler for å ha en av plassene for oss fastboende. 🙁 Ingen av oss har faste plasser, her er det "førstemann til mølla" men likevel synes jeg vi alle kan parkere rett nok til å utnytte parkeringen 100%. Det eneste regelen vi har, er at fastboende parkerer etter boden, gjester står før boden. I går fikk vi en melding fra utleier at hun hadde mottatt naboklager fordi flere av dems gjester hadde fått en lapp i ruta fra meg, noe som stemmer. Jeg visste ikke hvem som eide bilene, og tenker ikke å banke på hver eneste dør for å finne en eier når jeg kan legge igjen en kort beskjed. Det er ikke bare at noen står skeivt, men de tar også parkeringen for fastboende når de ikke bor der.... 😐 Utleier var helt enig med meg, og skjønte heller ikke problemet. Men det hadde dessverre klart å skape nabokrangel. Jeg beklaget meg, men synes ærlig ikke det er noe å beklage seg for. Jeg vet det hadde vært bedre å si ifra face to face, men igjen så vet jeg ikke hvem som eier bilene. 😵 Anonymkode: 84c5f...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 4. april 2023 #2 Del Skrevet 4. april 2023 Og hva skrev du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #3 Del Skrevet 4. april 2023 Glemte å si at det er skiltet parkering for fastboende. Anonymkode: 84c5f...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Del Skrevet 4. april 2023 Mousj skrev (Akkurat nå): Og hva skrev du? "Hei! Vennligst parker nærmere stolpen, det er flere som parkerer her/det skal være plass til flere biler." Anonymkode: 84c5f...82c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 4. april 2023 #5 Del Skrevet 4. april 2023 Noen ganger klager folk når de blir flaue. De blir irriterte fordi de blir flaue, og kjefter da på andre. De vil ikke innrømme ovenfor seg selv at de gjorde noe feil, så skylder på andre Ikke noe å bry seg om, du gjorde ingenting galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #6 Del Skrevet 4. april 2023 Skjønner ikke at det er noe å klage på hvis gjester har parkert der det er reservert for beboere. Hvis naboene lager krangel pga dette, så er de urimelige. Anonymkode: 3003d...d97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #7 Del Skrevet 4. april 2023 Refreng skrev (Akkurat nå): Noen ganger klager folk når de blir flaue. De blir irriterte fordi de blir flaue, og kjefter da på andre. De vil ikke innrømme ovenfor seg selv at de gjorde noe feil, så skylder på andre Ikke noe å bry seg om, du gjorde ingenting galt. Takk. Det er godt å høre. Utleier sa også det. Anonymkode: 84c5f...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #8 Del Skrevet 4. april 2023 Det er jo enkelt å søke opp hvem som eier biler. Om noen har parkert feil, så er det selvfølgelig ikke feil å si fra men det kan være den fastboende som har sagt til sin gjest at vedkommende kan parkere der. Og husk ingen liker en selvutnevnt sheriff. Anonymkode: 77382...cb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #9 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo enkelt å søke opp hvem som eier biler. Om noen har parkert feil, så er det selvfølgelig ikke feil å si fra men det kan være den fastboende som har sagt til sin gjest at vedkommende kan parkere der. Og husk ingen liker en selvutnevnt sheriff. Anonymkode: 77382...cb3 Joa men dem kan stå ordentlig. Ikke på skrå så andre ikke får plass. Vi har også fått pirk for parkering tidligere så vi tok det til betraktning etter de sa i fra. Anonymkode: 84c5f...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #10 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): "Hei! Vennligst parker nærmere stolpen, det er flere som parkerer her/det skal være plass til flere biler." Anonymkode: 84c5f...82c Da er folk nærliggende, dette var ikke akkurat en fæl lapp... Anonymkode: e1137...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #11 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joa men dem kan stå ordentlig. Ikke på skrå så andre ikke får plass. Vi har også fått pirk for parkering tidligere så vi tok det til betraktning etter de sa i fra. Anonymkode: 84c5f...82c Men her er det snakk om dem som gjør det gang på gang og ikke gjør noe med det... Anonymkode: 84c5f...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #12 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Joa men dem kan stå ordentlig. Ikke på skrå så andre ikke får plass. Vi har også fått pirk for parkering tidligere så vi tok det til betraktning etter de sa i fra. Anonymkode: 84c5f...82c AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men her er det snakk om dem som gjør det gang på gang og ikke gjør noe med det... Anonymkode: 84c5f...82c Anonymkode: 84c5f...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 4. april 2023 #13 Del Skrevet 4. april 2023 De skrev overhodet ikke noe galt på den lappen. Folk hadde ingen grunn til å bli sure. Hev deg over det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anynom2002 Skrevet 4. april 2023 #14 Del Skrevet 4. april 2023 Sirah skrev (1 minutt siden): De skrev overhodet ikke noe galt på den lappen. Folk hadde ingen grunn til å bli sure. Hev deg over det Takk! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #15 Del Skrevet 4. april 2023 Ang parkering, på min jobb parkerer folk helt vilt på vinteren, bare fordi snø og is dekker oppmerkingen så mister folk helt vettet, går 3 biler på en plass for 6! Da sier det seg selv at det blir kaos, forstår deg godt. Anonymkode: e1137...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anynom2002 Skrevet 4. april 2023 #16 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ang parkering, på min jobb parkerer folk helt vilt på vinteren, bare fordi snø og is dekker oppmerkingen så mister folk helt vettet, går 3 biler på en plass for 6! Da sier det seg selv at det blir kaos, forstår deg godt. Anonymkode: e1137...36e Uff, så trasig! Ja det blir kaos x10! Jeg ser det kan bli tolket litt "ufint" med å gi fra meg disse beskjedene, men noen må jo si i fra. Jeg er ikke den eneste som pirker haha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anynom2002 Skrevet 4. april 2023 #17 Del Skrevet 4. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Joa men dem kan stå ordentlig. Ikke på skrå så andre ikke får plass. Vi har også fått pirk for parkering tidligere så vi tok det til betraktning etter de sa i fra. Anonymkode: 84c5f...82c Endret 4. april 2023 av Anynom2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anynom2002 Skrevet 4. april 2023 #18 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er jo enkelt å søke opp hvem som eier biler. Om noen har parkert feil, så er det selvfølgelig ikke feil å si fra men det kan være den fastboende som har sagt til sin gjest at vedkommende kan parkere der. Og husk ingen liker en selvutnevnt sheriff. Anonymkode: 77382...cb3 Vi er ikke de eneste som har gitt beskjed dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anynom2002 Skrevet 4. april 2023 #19 Del Skrevet 4. april 2023 (endret) Flere naboer har også gitt beskjed til vedkommende om å parkere bedre, vi er ikke de eneste. Endret 4. april 2023 av Anynom2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå