Gå til innhold

Cathies lille store sjokk!


Cathie

Anbefalte innlegg

Det var sååååå deilig å komme til legen!! Hun er bare så hærlig!

Var så spent når hun fant fram UL apparatet! Og først så var det ingenting på skjermen, så bare en anntydning til den sorte posen jeg hadde sett sist, det stakk noe voldsomt i magen min da!! Men så flyttet hun litt på den og da kom det fram!! Først en veldig utydelig klump, men jeg så at den var mye større enn sist jeg så den, også plutselig så ble det helt klart!

Og jeg så armer og ben, som RØRTE på seg :hoppe::hoppe::hoppe: Jeg var så glad, og jeg var helt på gråten! Satt og små snufsa i stolen!

Masse følelser inni meg da ja! H*n lå nesten ikke stille i det hele tatt!! Var helt fantastisk å se!

Fikk fastsatt termin i dag å da 09.09.06, en dag før ;) Men hun sa den kunne forandre seg på ordinær UL.

Fikk ikke sjekka noe mer der inne da, for bare hun kom borti meg med et instrument begynnte det å silblø så..

Men bilde fikk jeg hvis noen vil se lille knøttet mitt

Så da er jeg egentlig 9+4 i dag, ikke 9+3 (hvertfall fram til ordinær UL :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Så artig med UL da :) Tittet på bildet, så stor h*n har blitt :hjerte: Gleder meg til jeg skal på UL også.. vil se lille gullet nå.. :sjenert:

Håper alt er bra med deg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*MissS*: Takk :klem:

LinKri: Det var så gøy!! Syns h*n var blitt kjempestor jeg å, fikk litt sånn stolt følelse (hele 3cm :rodme: )

Arwen: Tusen takk... Dere å ;) Håper dere hadde en kos dag :klem:

Lenge siden jeg har vært her nå... Var jo på hyttetur i helga som var, det var helt fantastisk deilig!! Stor hytte med badstu (skrives det sånn :klø: ) og utrolig utsikt!!

Prøvde meg litt på langrenn ski da, siden jeg ikke kunne stå på brett, og det var rart... Har ikke prøvd det på over 10 år tror jeg, men fikk jo litt dreisen på det etterhvert, selv om det sikkert så litt komisk ut :rodme:

På tirsdag fikk jeg babywatcheren i posten... Prøvde den, men er nok litt tidlig... Fant ikke noe da hvertfall.. Prøver igjen til neste uke en gang.. Vil ikke bruke den allt for mye, er litt skeptisk siden det er sånn doppler teknikk...

Også tok jeg og mannen et nytt bilde av magen min og la det oppå det bildet som jeg tok for litt over en uke siden... og jammen var det litt forskjell faktisk!! Var litt gøy!

I dag er jeg 11 uker :hoppe:

Endret av Cathie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cr@sh: Takk :klem:

Så lå vi her da, i senga, søkk forkjøla! Klarer såvidt å komme meg på do når jeg må det (og det er jo ikke så sjedent :sur: )

I går fant vi hjertelyden til babyen med babywatcheren :hoppe:

Ble helt rørt jeg! Var ganske spesiellt, og den slo fort!! Var ikke noe tvil om at det var babyen sin! Fant min et par ganger og nemlig :forvirret:

Ble egentlig bedt bort på middag både i går og i dag, som skjer kanskje en gang i halvåret, men jeg måtte si nei siden jeg er så dårlig form! Typisk :sur:

Håper babyen har det bra da, selv om mamma'n er syk :syk:

Ha en fin søndag :vinke:

*11+3*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-TeddyToria-:Tusen takk! Det hjelp! Er litt bedre nå ;)

*MissS*: Ja det er kjempedeilig!! Prøver å ikke bruke den så masse da! Men har vist til mamma og svigermor! Men nå skal jeg ikke bruke den på noen dager.. lover!! :sjenert:

I går var elektriker hos oss og la opp sånne kasser i taket til downlights i hele 1.etg, er så deilig å se at det skjer noe :hoppe:

Også har mannen satt opp nesten halvparten av rupanelen på badet så nå begynner det tilogmed å komme vegger på badet jippi!!! :tommel:

MEN, og det er litt stort men også :tristbla: vi hadde noen folk til å støpe gulvet på badet og legge membran der, og for det første så har han som støpte gulvet lagt et vanvittig fall ned til sluket akkurat rundt sluket sånn at det er "stupfall" på 3cm rundt sluket! Skjønner IKKE hvordan det skal gå ann å legge fliser pent rundt der, og vi som ikke har råd til å bruke flislegger :cry:

Og i tillegg er jeg litt mistenksom til den "membranen" de har lagt!! Det er et helt vanlig vinyl gulvbelegg (sånn som er på gamle bad) med sånn liksom-stein-mønster og allt... Og for det skal de ha 6000,- Må forhøre meg litt rundt om det der tror jeg :klø:

Nå skal jeg kose meg med en salat før jeg legger meg :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*12 UKER* :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Orker ikke skrive så mye nå er så trøtt og er nødt til å hjelpe mannen med badet! Men måtte bare hoppe litt for 12 uker :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*MissS*:Tusen takk :klem:

Nå sitter jeg hjemme mens mannen er ute å kjøper tape... Vi driver å legger plast i taket på badet, også ble det tomt, på en søndag :overrasket:

Men vi fant sånn sølv tape på bensinstasjonen, og den funker bra den å... Kjøpte bare en rull siden det ikke var så mye igjen, men så gikk den å tom, så da måtte han ut enda en gang stakar :sur:

Håper vi får satt opp gipsplater i dag å, og kanskje begynnt på taket, for da kan de komme og smøre membran på helt i starten av uka :hoppe:

Hadde egentlig tenkt å gjre det selv, men hvis de gjør det så får vi sånn våtroms-sertfikat greier... Og det er litt deilig å ha, for da er ikke vi ansvarlige for noen ting hvis det skulle bli noe lekkasje eller noe, hvis vi skal selge en gang og sånn å!

Hørte hjertelyden til knøttet i går, første gang jeg har hørt den så lenge at jeg selv tok bort den sensoren, før har h*n alltid stukket av :ler:

Men den lå ganske høyt da 159-164

Syns det var veldig høyt, men kan jo være at h*n var veldig aktiv da eller noe sånn...

Ellers så syns jeg magen virkelig har vokst mye de siste dagene, akkurat som jeg bare våkna med mage i går... Merkelig!

Fikk vår første presang ti babyen på fredag da :)

Svigermor hadde kjøpt en sånn søt dress med jakke til. Det var så koselig :hjerter_rundt: Da gikk det litt mer opp for meg noen få sekunder..

Er litt deilig å være over 12 uker :sjenert:

*12+3* :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nå er det lenge siden jeg har vært her :sjenert:

Men har vært så mye med oppussing og sånn at det har blitt sene netter med liten tid til overs...

Vi har i allefall fått begynnt å flislegge badet :hoppe:

ferdig med en vegg :ler:

Ja, det går litt tregt, men sånn er det når man skal gjøre det selv, og ikke så mye som har sett flislim en gang før. ;)

Taket er ferdigmalt på badet, og imorgen kommer elektrikeren med downlightsene :)

Ellers så tror (eller vet litt nesten) jeg at jeg kjenner lillen i magen avogtil... Satt veldig bøyd framover og spiste godteri her om dagen og da var det noen rare bevegelser inni der :hjerter_rundt: og nå i sta kjenntes det ut som noen kilte meg inni magen.

Nå ligger jeg i senga hos svigers og venter på mannen, han skulle komme hjem til lunsh, det er så kos når han gjør det :)

Så på top model i går, og plutselig så jeg ei der som jeg faktisk kjennte litt før :overrasket: det var skikkelig rart. Må følge med!!

*13+5*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å snikleser litt... ;)

Oppussing vet jeg alt om... er akkurat ferdig med badet vårt vi også! Blir fint til slutt da...

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Miss.Chanel

vi skal foresten lage nytt bad vi også!

mye jobb eller?

også tror jeg det blir jenter på oss, siden hjertelydene er så like, min har nemlig likt som din i magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOLITA LEMPICKA: Ja, har litt følelse av at det blir jente ;)

Bad er MYE jobb... men det er selvfølgelig hva du velger å gjøre med det å da...

Vi rev jo ned veggene og tok litt plass fra det ene rommet for å få større bad, har nå i overkant av 6kvadrat og det er jo ikke så stort.

Rev opp både takplater og gulvspon (hadde snarvei ned til kjøkkenet en stund :ler: )

Vi prøver nå å flislegge selv for å spare en del penger (fikk tilbud på 22.000) og det tar jo tid når man ikke kan det, men jeg syns det blir helt fint nok :)

Fliser, flislim og litt utstyr kom på litt over 15.000

Membran kom vel på rundt 10.000 totalt, det var både på gulvet og veggene, gjort av fagfolk. Veggene kan man gjøre selv i utgangspuktet, så der kan du spare ca halvparten tror jeg.

Baderomsinnredning får du i alle priser og størrelser, vi bet ca 15.000 for vår tror jeg.

Ellers har vi også fått lagt varmekabler og downlights, og allt av kontakter og ledninger er nytt. Vet ikke helt hva det kommer på, siden vi tar hele huset i samme slengen, men vi betaler nesten 100.000 bare til elektriker vet jeg :hår:

Det er ink. ca 26 downlights, nytt sikringsskap og nye ledninger/kontakter, pluss varmekabler i gangen. (tror jeg husket på allt nå :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er dyrt å pusse opp bad - men det kommer helt an på hva du må gjøre... Vi hadde allerede varmekabler og trengte ikke gjøre annet med gulvet enn å legge membran og fliser - sparer både tid og penger på det... Også er det veldig greit å kjenne noen som kjenner noen... ;)

Syntes dere er flinke som gjør så mye selv. Det gjorde vi også... og da er det penger å spare... Fortsatt lykke til med oppussing!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...