Gå til innhold

Cathies lille store sjokk!


Cathie

Anbefalte innlegg

Gjest Myztica

Så kjedelig med UVI da.. Men kuren virker nok fort :) Men som Murf sier, så er det viktig at du tar alle tablettene, selv om du føler deg mye bedre... :sjenert:

Håper formen bedrer seg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, fikk streng beskjed av legen ;)

Men det var bra du sa det nå så kom jeg på den jeg skulle ha tatt for en time siden

*løper og henter*

Tusen takk :ler:

Må få meg litt middag jeg nå tror jeg, pasta med kjøttsaus :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så morsomt innlegg,har en vennine,hun er 7 uker på vei,og har så vondt/mye stikking i magen at hun trodde det var noe galt,men legen sa det var heeelt normalt,,lykke til!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LindaL: Takk :klem:

I går kveld :kvalm: før jeg la meg :sur:

Håper ikke det blir en vane :tristbla:

Nå ligger jeg i senga, har spist en skive og ser på gode og onde dager :sjarmor:

Skulle egentlig på middag til svigers i dag, men det blir nok ikke noe av, må være i litt bedre form for å gjøre det tror jeg.

Så da blir det rolig kveld med Idol i kveld :)

*8+5*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*MissS*: Huff, det er ikke deilig!!

Formen er ikke god nå :tristbla: Både i dag og i går har jeg vært helt nede i kjelleren! Kaldsvetter og blir sliten av bare å gå på do, og for sikkerhetsskyld så har jeg da vært på do hvert 10. minutt i hele kveld.. bokstavlig talt :sur:

Er redd for å kaste opp i kveld også, kjennes litt sånn ut, men skal prøve å ikke tenke på det, kanskje det hjelper! Lurer på hva det er jeg, mistenker litt at det kan være antibiotikan... Håper det, for da gir det seg etter helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

monja: Det håper jeg å ;):klem:

I natt våknet jeg av at jeg hadde utrolig vondt i ryggraden, hadde det på kvelden i går også, men det var enda sterkere på natta... Ble jo helt superbekymra! Allt blir lissom så ekstra skummelt om natta, så jeg var jo sikker på at jeg hadde rier og det som værre var!

Da jeg fikk tankt meg litt om på formiddagen i dag (etter ikke å ha fått tak i legen) så lurer jeg litt på om det kan være det at jeg klipte mannen min i forigårs, sto i litt kinkige stillinger da.

For snart tre år siden var jeg i en bilulykke hvor jeg slo ryggen skjev, så jeg gikk til behandling, det gikk over for et år, men så måtte jeg tilbake igjen. Og nå lurer jeg virkelig på om det holder på å komme tilbake :sur:

Vet at jeg ikke kan få samme behandling for det nå som jeg fikk da, for da lå jeg på magen og han pressa ryggen hard nedover... Det funker ikke nå nei :riste:

Hvis det ikke blir så mye værre så venter jeg til jeg skal på 1. svangerskapskontroll den 2 mars, føler at jeg løper til legen hele tiden nå, blir litt :flau:

*8+6*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: :vinke::)

9 uker i dag :hoppe::hoppe::hoppe:

Nå føler jeg at jeg kommer noen vei ;)

Bare tre uker igjen til jeg krysser den berømte 12 ukers grensa :ler:

Våkna kl 11 i dag, merker at kvalmen har sluppet taket litt.

Neste helg skal vi jo på den hytteturen med familien, og planen er jo å fortelle det der, men sliter litt med å skulle fortelle noe uten at jeg har fått bekreftelse på at noe lever inni der :forvirret: men det er sikkert bare psykisk, og en teit bekymring.. håper jeg

Tenkte jeg skulle ta en telefon til gynekologen i dag og høre om de vil ha meg inn på sjekk etter UVI'en. Stoler litt mer på hun siden hun hører så godt på hva jeg sier og er så nøye. Legen er jeg sikker på at sitter i sine egne tanker mens jeg er der :forvirret:

Håper håper håper mannen kommer litt tidlig hjem i dag, hadde vært så kos med en skikkelig kosedag :kline: hehe..

I kveld blir det idol godis håper jeg ;)

Ha en god helg alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skrive den her da ;)

Befruktet cirka: 16. desember 2005

Fosterets mest sårbare periode: 6. januar 2006

til: 17. februar 2006

De viktigste organene er utviklet: 17. februar 2006

Riskoen for spontanabort avtar: 24. februar 2006

Fosterbevegelser er som regel merkbare: 14. april 2006

Et for tidlig født barn kan overleve: 26. mai 2006

Permisjonen bør senest begynne 18. august 2006

Antatt termin: 8. september 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin nesten på bursdagen min jo :hoppe: Du skal se babisen kommer to dager for tidlig ;)

Hehe, kult... ;)

Men jeg har fått tre forskjellige terminer da :forvirret:

10. hos gynekologen og babyverden

9. hos legen

8. på denne siden

Så vi får se hva ultralyden sier ;)

Som jeg gleder meg til det :hoppe:

Fikk ikke ringt gynekologen i dag siden de visstnok bare hadde telefontid til 15, og jeg ringte 15.10 :sur:

Håper de vil ha meg inn på kontroll, vil sååå gjerne vite at allt er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der har jeg tatt den siste pilla i antibiotika kuren! :hoppe:

Håper virkelig formen stiger nå!! Måtte tilogmed være hjemme i hele kveld (skulle egentlig til et vennepar) Fordi jeg bare brakk meg og kunne kaste opp når som helst, holdt på å gå hodestups ned trappa til kjelleren :hår:

Mannen fikk bryllupsdags gaven sin i dag, en uke for tidlig :forvirret:

Kjøpte denne til han.

Tror han ble fornøyd ;)

Men nå er det nattatid :sove:

*9+1*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj!! Ringte gynekologen nå, og de hadde ingen ledige timer før torsdag kl 13 :sur:

Jeg skal jo dra på den hytteturen egentlig onsdag kveld! Vurderer litt å utsette turen til torsdag kveld men det er utrolig kjipt da :tristbla:

Hun skulle ringe meg hvis de fikk noen avbestillinger da :forvirret:

Liker ikke å gå rundt sånn her, men må bare prøve å tenke at alt går bra!

Er jo ikke så lett når det føles som det ikke er noe der en gang, og det bare er masse vondt og ubehagelig :cry:

Men er fortsatt veldig kvalm da, tror det er bra selv om det er vondt :sjenert:

*9+3*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei snuppa! :)

Dumt du ikke fikk time før, får satse på at det blir noen avbestillinger.

Det er nok helt sikkert ingen grunn til bekymring; men skjønner deg veldig godt...

Kvalme er bra tenker jeg!

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! De ringte og sa jeg kunne komme halv 12!!! :hoppe:

Gjett hvem som fikk fart på seg ;)

Mannen kommer og henter meg, han er jo bekymra han å, så da drar vi sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sent ute jeg da... Men ville bare gratulerer så mye med lillespiren som har slått rot i magen din!

:blomst:

Håper det går bra hos lege i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...