Gå til innhold

Klipp under fødsel!

aishaaa

Anbefalte innlegg

Ble også klippet på slutten under første fødsel, så spent på om det skjer igjen nå i mai... Jeg fikk ikke bedøvelse men kjente det ikke i det hele tatt. Men når det er sagt, så synes jeg smertene etter klippet/syingen i et par uker i ettertid var noe dritt, ville heller født en gang til om jeg bare hadde sluppet klippingen (syntes ikke selve fødselen var ille, fødte uten smertelindring). 😅 Så håper å unngå det, for følte meg invalid lenge etter... 

Anonymkode: 07a89...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble klippet under første fødsel som et rutineinngrep under setefødsel. Revnet i tillegg og måtte sy en del. 

Under andre fødsel fikk jeg en liten rift, men ble ikke klippet. 

Anonymkode: a31f4...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke bedøvelse da jeg ble klippet. Ba om å få det, men det var det ikke tid til. Kjente riktig nok ikke klippet, men mannen min glemmer aldri lyden.. Etterpå var det veldig vondt og det varte noen uker. Synes faktisk det var vondere etter fødsel, enn under.. 

Anonymkode: c9f51...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/3/2023 at 4:53 PM, Regnbuefisk said:

Ble klippet med begge. Klipp legges alltid på samme plass, skrått bakover, så jeg har to mer eller mindre oppå hverandre. Heldigvis så gordde begge bra hos meg! Men jeg skulle så klart helst ha vært for uten begge to.

Så rart, jeg fikk beskjed om det motsatte - at jeg måtte klippes på den andre siden ved fødsel nummer 2. 

Sårene grodde greit på meg også, ikke gitt noen plager i ettertid, men med #2 var det et sting eller to som var sydd på en sånn måte at det gjorde grusomt vondt etter noen dager, så jeg fikk mannen min til å klippe stingene. Med blod etter renselsen overalt enda. Utrolig at han fremdeles vil ha sex med meg.

Anonymkode: 95918...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som påstår at dere ble klippet "uten bedøvelse",hvordan vet dere det? Vet det kan skje hvis det virkelig haster, men jeg mistenker at mange tror det var uten bedøvelse, fordi de ikke fikk med seg at bedøvelse ble satt? Rutinen er jo bedøvelse før klipp.

Anonymkode: 26de8...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...